Termal İçlik Tavsiyesi? Paket Servis İşi

Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Merhaba,

Arkadaşlar öğrenciyim, 7 - 8 ay çalışacağım paket servis işinde. Aileme kalsa daha basit işte çalış diyorlar ama para yetişmiyor borçlara falan. Bu yüzden paket servise geçeceğim geçici süre tekrar. Kask olarak LS2 alacağım ama içlikte karar kılamadım. Yani şu alt linkteki ürünler vücut dengesini düzenler mi? Sonuçta Revit kalitelidir diyorum ama yine de size danışayım, var mı kullanan? :) Başka tavsiyeleriniz varsa giyinme hakkında bekliyorum. Bir de full face değil de boyunluk baklava alacağım.

Üstlük: http://www.feyizoglu.com/Revit-Termal-ust-iclik_44108.html#0

Altlık: http://www.feyizoglu.com/Revit-Termal-Alt-iclik_44109.html#0

Malum Ocak - Şubat ayı çok soğuk oluyor. Sizce bu ürünler alınır mı kalite olarak nasıldır? Sinüzit var zaten bende baklava da gerekiyor ince bir şey, zorluk çıkarmayacak. :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Linkte gösterdiğin ürünler muhakkakki çok güzeldir birde Revit yani marka var sonuçta ama dediğin gibi fiyat olayı var:silent: bunların yerine normal yün içlik takım alsan(hani şu askerde verilenlerden beyaz olur genelde alt-üst takım) daha ekonomik olur bence hem farkı (muhakkak vardır) ama bence dağlar kadarda farketmez yani ama genede sen bilirsin verdiğin ürünlerin ikiside çok güzel duruyor ama kalınlık bakımından pantolon içine giyebilcenmiki:silent: benim dediğimi ben kullanıyorum çok ince farkedilmiyo bile pantolon içinde rahat kullanılıyor yani
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Linkte gösterdiğin ürünler muhakkakki çok güzeldir birde Revit yani marka var sonuçta ama dediğin gibi fiyat olayı var:silent: bunların yerine normal yün içlik takım alsan(hani şu askerde verilenlerden beyaz olur genelde alt-üst takım) daha ekonomik olur bence hem farkı (muhakkak vardır) ama bence dağlar kadarda farketmez yani ama genede sen bilirsin verdiğin ürünlerin ikiside çok güzel duruyor ama kalınlık bakımından pantolon içine giyebilcenmiki:silent: benim dediğimi ben kullanıyorum çok ince farkedilmiyo bile pantolon içinde rahat kullanılıyor yani

Hocam giyebilirim, motosiklet işinde kullandığım siyah pantolon vardı. Pizza Hut'da zaten siyah kullanıyordu giyisi ve pantolonları. Pantolon da baya boldu zaten, rahat ediyordum. Koyduğum ürünler kalın mı ki acaba? :) İnce gibi görünüyor, hatta uzun yola çıkarken veya karda kışta günlük hayatta bile giyebilirim bunu. :mrgreen:
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
Hocam ürünler güzele benziyor, yalnız Revit ile aynı fiyatta. Bu arada bu termal içlikler dalgıçların giydiği ürünler mi acaba? :)
Evet dalgıçlar esas alınarak yapılmış ürünler :) yani o malzemelerden yapılıo su geçirmez o yüzden. fiyat ve kalite olarak bişey diyemem tabi.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Gerçek yün (%100 yün) içliklerle de bu işi çok daha ucuza çözebilirsin.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yün içlik al takımı 15 tl bu kadar para verme ama dalgıç kıyafeti alacaksan o daha iyi olur su rüzgar geçirmez:cat:
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Arkadaşlar linkteki Revit hakkında ne düşünüyorsunuz? Dalgıç kıyafeti sizce komik olmaz mı? Hani hiç denemedim ama görünüşü nedeniyle hani. :)

+ Pahalı. Alternatif öneriler için teşekkürler. Yün olanları rüzgar geçirir mi sizce? Olmadı öyle yapıp ucuza kapatırım. Linkteki ürünü kullanan var mı? Almışken iyi ve güvenilir bir şey almak lazım, sağlıktan daha önemli değil. Çünkü giden sağlık geri gelmiyor.
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yün rüzgar geçirir fakar dizlikleri pantolonun içine takarsan hiç üşümezsin ben öyle yapıyorum geçen hafta 400 km yol yaptım sadece ayaklarım üşüdü oda botlar iyi değil diye
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
yün rüzgar geçirir fakar dizlikleri pantolonun içine takarsan hiç üşümezsin ben öyle yapıyorum geçen hafta 400 km yol yaptım sadece ayaklarım üşüdü oda botlar iyi değil diye

Hocam büyük ihtimal kendi pantolonumu kullanacağım ama şirket verirse çok iyi olur. Herhalde Domino's mont falan verir?

Not: Arkadaşlar gribim düşünemiyorum şu an :) Yağmuru hesaba katmadık.. Malum yağmurda kullanacağım gibi çoğu zaman. Özellikle ocak - şubat falan.. Su geçirmez bir şey almam gerekecek sanırım. Varsa tavsiyeniz bekliyorum.

---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

Arkadaşlar % 100 su ve rüzgar geçirmez diyor. Kullanan var mı bundan? Su ve rüzgar geçirmiyorsa eğer gerçekten bunları alayım, ne dersiniz?

http://www.alisverisonline.com/FREE-MOTO-NEOPREN-DIK-YAKA-ICLIK-KAZAK,PR-323.html

http://www.alisverisonline.com/FREE-MOTO-NEOPREN-ICLIK-PANTOLON,PR-355.html

Kullanan olmadan da bilgi alamıyorum, çekiniyorum satın almaya. :)
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
Hocam büyük ihtimal kendi pantolonumu kullanacağım ama şirket verirse çok iyi olur. Herhalde Domino's mont falan verir?

Not: Arkadaşlar gribim düşünemiyorum şu an :) Yağmuru hesaba katmadık.. Malum yağmurda kullanacağım gibi çoğu zaman. Özellikle ocak - şubat falan.. Su geçirmez bir şey almam gerekecek sanırım. Varsa tavsiyeniz bekliyorum.

---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

Arkadaşlar % 100 su ve rüzgar geçirmez diyor. Kullanan var mı bundan? Su ve rüzgar geçirmiyorsa eğer gerçekten bunları alayım, ne dersiniz?

http://www.alisverisonline.com/FREE-MOTO-NEOPREN-DIK-YAKA-ICLIK-KAZAK,PR-323.html

http://www.alisverisonline.com/FREE-MOTO-NEOPREN-ICLIK-PANTOLON,PR-355.html

Kullanan olmadan da bilgi alamıyorum, çekiniyorum satın almaya. :)
kardeşim bu ürünler dalgıçların kullandığı malzemeden yapıldığına göre sence su geçirirmi?:) tabiki geçirmez bence fiyatlarıda uçuk fiyatlar deil. yerleri karaköyde sanırım eğer sana yakınsa git gör incele beğenirsen al beğenmessen bakmaya devam edersin.
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
kardeşim bu ürünler dalgıçların kullandığı malzemeden yapıldığına göre sence su geçirirmi?:) tabiki geçirmez bence fiyatlarıda uçuk fiyatlar deil. yerleri karaköyde sanırım eğer sana yakınsa git gör incele beğenirsen al beğenmessen bakmaya devam edersin.

Hocam sağolun, dikkat etmemişim Karaköy'de olduklarına. E-Mail atayım, bu hafta uğrayım, oradan da iş arayım, internetten olmuyor pek. :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
termoform markasını inceleyin.hertürlü termal içlik,çorap vs. Ürünleri mevcut fiyatlarıda uçuk değil.
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
termoform markasını inceleyin.hertürlü termal içlik,çorap vs. Ürünleri mevcut fiyatlarıda uçuk değil.

Dediğiniz gibi fiyatları uygun ancak su geçiriyor sanırım. Su geçirmeyen ürünlerin fiyatı ise ortada, takım olarak 200 lira civarında maalesef.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst