- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Arkadaşlar öğrenciyim, 7 - 8 ay çalışacağım paket servis işinde. Aileme kalsa daha basit işte çalış diyorlar ama para yetişmiyor borçlara falan. Bu yüzden paket servise geçeceğim geçici süre tekrar. Kask olarak LS2 alacağım ama içlikte karar kılamadım. Yani şu alt linkteki ürünler vücut dengesini düzenler mi? Sonuçta Revit kalitelidir diyorum ama yine de size danışayım, var mı kullanan?
Başka tavsiyeleriniz varsa giyinme hakkında bekliyorum. Bir de full face değil de boyunluk baklava alacağım.
Üstlük: http://www.feyizoglu.com/Revit-Termal-ust-iclik_44108.html#0
Altlık: http://www.feyizoglu.com/Revit-Termal-Alt-iclik_44109.html#0
Malum Ocak - Şubat ayı çok soğuk oluyor. Sizce bu ürünler alınır mı kalite olarak nasıldır? Sinüzit var zaten bende baklava da gerekiyor ince bir şey, zorluk çıkarmayacak.
Arkadaşlar öğrenciyim, 7 - 8 ay çalışacağım paket servis işinde. Aileme kalsa daha basit işte çalış diyorlar ama para yetişmiyor borçlara falan. Bu yüzden paket servise geçeceğim geçici süre tekrar. Kask olarak LS2 alacağım ama içlikte karar kılamadım. Yani şu alt linkteki ürünler vücut dengesini düzenler mi? Sonuçta Revit kalitelidir diyorum ama yine de size danışayım, var mı kullanan?
Üstlük: http://www.feyizoglu.com/Revit-Termal-ust-iclik_44108.html#0
Altlık: http://www.feyizoglu.com/Revit-Termal-Alt-iclik_44109.html#0
Malum Ocak - Şubat ayı çok soğuk oluyor. Sizce bu ürünler alınır mı kalite olarak nasıldır? Sinüzit var zaten bende baklava da gerekiyor ince bir şey, zorluk çıkarmayacak.