Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Çok ucuzmuş, vardır birşeyi gibi, kendi fotosuda yok, görmek gerekir...Tomass bu sevda bitmeeeeezzzzzzzzzzzzıınnnnnnnnnn..... :queen:
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
merhaba arkadaslar buraya gelmeyelı haylı uzun zaman oldu vallahı ozlemısım derbı muhabbetını yaa ama bneım derbının uzerınden cok sular aktı gectı ben de tercıhımı crostan yana kullandım su an elımde 2005 model ktm 450 exc var ve cok memnunum ve allah kısmet edersede süper moto jantlarıda alırsam yıne asfaltları aglatmaya devam edecegım sızlere cok slm ederım ıyı yazısmalar ama derbı 10 numara bır makına
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
merhaba arkadaslar buraya gelmeyelı haylı uzun zaman oldu vallahı ozlemısım derbı muhabbetını yaa ama bneım derbının uzerınden cok sular aktı gectı ben de tercıhımı crostan yana kullandım su an elımde 2005 model ktm 450 exc var ve cok memnunum ve allah kısmet edersede süper moto jantlarıda alırsam yıne asfaltları aglatmaya devam edecegım sızlere cok slm ederım ıyı yazısmalar ama derbı 10 numara bır makına

hep tarz takılıyorum diyorsun yani :) 400lük bi süper motoda bana kısmet olursa bineriz bakalım :) insan derbiyi hakkaten özlüyo o kokuyu bile :)
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
evet dapar kardes ozluyorum valla ama bulumdugum bolge derbıye elverıslı degıl o yuzden crosu tercıh ettım sahıl kesımınde olsaydım derbıyı hıc satmazdım vallahı
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
15
derbide selenin altındaki yağ haznesine 2t yağ koyuyoruz peki motora hangi yağı koyuyoruz
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
@derbici valla nerde olursan ol supermoto daha :) derbi guzel motorda 4 zamzanli daha raahat
@dmkn motora 4 zamanlidaki gibi yag koymuyorsun yani kartere. Yag depona koydugun yaz benzin ile karisip motorun yaglama gorevini goruyor.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
derbide selenin altındaki yağ haznesine 2t yağ koyuyoruz peki motora hangi yağı koyuyoruz

Kartere koymuyorsunda dişli kutusu-şanzumana koyuyorsun 10w-30, 10w-40 motosiklet yağı.

---------- Post added at 17:54 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

Arkadaşlar bu motor sürekli kullanımda ne kadar sürede şişer?

Şişmez, uzun kullanımda motorla hızlı yol alındığından trafiğe girip hararet çıkmadığından aksine motor soğuk çalışır.İki zamanlı motorlarında şişeceğini sanmıyorum böyle su soğutmalı olupta.Eskilerden sallanılmış birşey bu şişme konusu hava soğutmalı motorun soğuması trafikte geçirilecek uzun zaman veya yavaş kullanımda ısınan motor sıcaklığı tam atamaz.Bu durumda tahminim motorda sıcaklıktan dolayı düzensiz çalışma olabilir ateşleme zaman farkı, gömlek genişlemesi gibi.Gömlek genişlesede piston ve segmanlarda buna oranla genişler sıcaktan.Yani şişmeye karşı içeridende şişme olur pistondada mikron oranlarda genişleme olur.

Motorun yağlama oranında fazlalık değişiklik olursada şişme sanılıp motorun performansı düşebilir.

Yani benim fikrim aksine bir anormallik olmadıkça hararet eskimiş motor vs. motor şişmez şişme yerine performansında gerileme denilebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
32
yha beyler bu 2 zamanlı 4 zamanlı olayı nedir şuanda makinalar kaç zamanlı ?
2 zamanlılar 100kmde kac litre yakıyo 4 zamanlılar kac litre yakıyo
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
5
Arkadaşlar uygun fiyatta temiz ve sağlam bi derbi gpr 125 arıyorum yardımcı olabilecek varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst