- Katılım
- 22 Eyl 2009
- Mesajlar
- 2,039
Çıktı çıktıda iki zamanlı değil 4 zamanlı motor 15 beygir, 2008 den sonramı tam hatırlamıyorum 4 zamanlı yapmışlar.
http://www.bikez.com/motorcycles/derbi_gpr_125_2011.php
http://www.bikez.com/motorcycles/derbi_gpr_125_2011.php