Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
sürüş esnasında telefon çalınca kırmızı ışık yanarak sana bunu belirtiyo ama karanlık bir yolda giderken dikkatini çekiyor normal şartlarda ben göremiyorum :)

Benim asya'da yok o ışıktan. Gerekte görmüyorum zaten. Cebinde titreyen telefonu duyamıycak mısın? :)
 
Katılım
30 Eki 2011
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar bende 125 znu aldım 1650 tl ye ikinci el 800 kilometrede 500 bakımı yapılmış yaklaşık on gündür kullanıyorum ve ilk motorum çok keyifli motor fakat altı sürekli yere değiyor yaklaşık 85 kiloyum ve kasislerde engebelerde sürekli altı sürtüyo arkama bir arkadaş oturduğunda kasise bile gerek kalmıo en küçük yaylanmada yine sürtüyo bunu nasıl çözebiliriz, birde gıcırdama yapıyor bunu çözmek için servis garantisinden faydalanabilir miyim
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
merhaba arkadaşlar bende 125 znu aldım 1650 tl ye ikinci el 800 kilometrede 500 bakımı yapılmış yaklaşık on gündür kullanıyorum ve ilk motorum çok keyifli motor fakat altı sürekli yere değiyor yaklaşık 85 kiloyum ve kasislerde engebelerde sürekli altı sürtüyo arkama bir arkadaş oturduğunda kasise bile gerek kalmıo en küçük yaylanmada yine sürtüyo bunu nasıl çözebiliriz, birde gıcırdama yapıyor bunu çözmek için servis garantisinden faydalanabilir miyim

Motorunuz hayırlı olsun. Güle güle kazasız belasız kullanın inşallah. Gökhan arkadaşımız bu konuda sana yardımcı olabilir. Onunda aynı sorunu vardı. Serviste çözdü. Amortisör değiştirmişler. Git konuş. Olmazsa tekrar burdan yardımcı olmaya çalışalım. İyi akşamlar.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
20
Arkadaşlar benimde akümün değişmesi gerekiyor servise sordum 70 TL dedi bende bir süre ayakla idare ederim diye değiştirmedim ama sizin yorumunuzu görünce aküyü alıp kendim takmaya karar verdim. Bir sorum olacak bunun ile ilgili Akü ilk alınındığında serviste bulunan o şarj alati zımbırtısına takılması şarj edilmesi gerekiyor mu? Yoksa direk alıp takılınca oluyor mu? Birde İstanbul Avcılar'da oturuyorum aküyü nereden alabilirim önerdiğiniz bir yer var mı?



yapma ya çok kötü olmuş geçmiş olsun fakat keşke diyorum burda haberleşseydin bize elimziden geldiğine yardımcı olurduk sana


---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:20 ----------

Selam Arkadaşlar sizlere 2 sorum olacak yardımlarınızı rica ediyorum.
1. Motorsikletimi alalı Nisan 2012 de 2 yıl olacak ilk aldığımdan kısa bir süre sonra akü problemi oldu ve garantiden değiştirdiler şuan yine değişmesi gerekiyor ve garanti kapsamında olmadığını söylüyorlar. Sizce garantiye girmez mi?

2. Motorsikletin kayış yeri civarında ses geliyordu servise götürdüm bilyeden olduğunu ellerinde parça olmadığını gelince haber vereceklerini o şekilde kullanmamda sorun olmadığını söylediler. Aradan 2 ay geçmesine ragmen arayan olmadı bende o şekilde kullandım ve birden bire bir sorun oldu motor rolantide çalışırken bile teker dönüyor hatta rölantide durmuyor firenleri sıktığımda motor güc ile karşılaştığından istop ediyor. Yine servise gideceğim ama servis bu durumunda garanti kapsamına girmediğini söylüyor. Sizce garantiye girmez mi?
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Arkadaşlar benimde akümün değişmesi gerekiyor servise sordum 70 TL dedi bende bir süre ayakla idare ederim diye değiştirmedim ama sizin yorumunuzu görünce aküyü alıp kendim takmaya karar verdim. Bir sorum olacak bunun ile ilgili Akü ilk alınındığında serviste bulunan o şarj alati zımbırtısına takılması şarj edilmesi gerekiyor mu? Yoksa direk alıp takılınca oluyor mu? Birde İstanbul Avcılar'da oturuyorum aküyü nereden alabilirim önerdiğiniz bir yer var mı?





Selam Arkadaşlar sizlere 2 sorum olacak yardımlarınızı rica ediyorum.
1. Motorsikletimi alalı Nisan 2012 de 2 yıl olacak ilk aldığımdan kısa bir süre sonra akü problemi oldu ve garantiden değiştirdiler şuan yine değişmesi gerekiyor ve garanti kapsamında olmadığını söylüyorlar. Sizce garantiye girmez mi?

2. Motorsikletin kayış yeri civarında ses geliyordu servise götürdüm bilyeden olduğunu ellerinde parça olmadığını gelince haber vereceklerini o şekilde kullanmamda sorun olmadığını söylediler. Aradan 2 ay geçmesine ragmen arayan olmadı bende o şekilde kullandım ve birden bire bir sorun oldu motor rolantide çalışırken bile teker dönüyor hatta rölantide durmuyor firenleri sıktığımda motor güc ile karşılaştığından istop ediyor. Yine servise gideceğim ama servis bu durumunda garanti kapsamına girmediğini söylüyor. Sizce garantiye girmez mi?

Girmesi lazım. Zaten yeni takılan akünün kendi garantisi vardır. Öyle saçmalık olamaz. Varsa bir sorun çözücekler yani. Üzerindeki akü kaç senelik. Bildiğim kadarıyla 1-2 sene garantisi oluyor akülerin. Vermediler mi bir parça kağıt falan.

Ne sesi olduğunu tam bilemiyorum ama İstanbul'da oturduğunuzu düşünerek birçok servise gitme imkanınız var. Başka servislere yönelin. Anlatın derdinizi. İnşallah çözülür. Kusura bakmayın çok yardımcı olamadım ama başıma böyle birşey gelmediği için bir fikrimde yok açıkçası.

Bu arada motorumu satmış bulunmaktayım. Bugün itibari ile satışını verdim ve İstanbul'a bir Opel Combo arkasında yola çıktı. Alan hayrını görür güle güle biner inşallah.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Girmesi lazım. Zaten yeni takılan akünün kendi garantisi vardır. Öyle saçmalık olamaz. Varsa bir sorun çözücekler yani. Üzerindeki akü kaç senelik. Bildiğim kadarıyla 1-2 sene garantisi oluyor akülerin. Vermediler mi bir parça kağıt falan.

Ne sesi olduğunu tam bilemiyorum ama İstanbul'da oturduğunuzu düşünerek birçok servise gitme imkanınız var. Başka servislere yönelin. Anlatın derdinizi. İnşallah çözülür. Kusura bakmayın çok yardımcı olamadım ama başıma böyle birşey gelmediği için bir fikrimde yok açıkçası.

Bu arada motorumu satmış bulunmaktayım. Bugün itibari ile satışını verdim ve İstanbul'a bir Opel Combo arkasında yola çıktı. Alan hayrını görür güle güle biner inşallah.

Akü konusunda bende sorunlar yaşamıştım. 6 ay malesef akünün garantisi. Aküyü servisten değil sanayiden almanı tavsiye ederim. Yada dilediğin herhangi bir yerden. Jel akülerden al daha uzun süre kullanırsın. Ama uzun süre kullanılmadan motorun üzerinde yatan akü ölür.

Hüseyin motoru satılığa koymuştun 1400 idi sanırım. Kaça verdin merak ettim.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Akü konusunda bende sorunlar yaşamıştım. 6 ay malesef akünün garantisi. Aküyü servisten değil sanayiden almanı tavsiye ederim. Yada dilediğin herhangi bir yerden. Jel akülerden al daha uzun süre kullanırsın. Ama uzun süre kullanılmadan motorun üzerinde yatan akü ölür.

Hüseyin motoru satılığa koymuştun 1400 idi sanırım. Kaça verdin merak ettim.

Evet evet. Öyle vermiştim ilanı. Muayene bana aitti. 1.300'e verdim. Avcılardan bir abi gelip aldı. İlk motoru olucakmış.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Herkes için hayırlısı olsun. Eski kasa cbf yada yeni kasa bi ybr bak bence tam zamanı. mutlaka düşer bir tane.

Valla buralarda araştırıyorum işte. Bende o ikisinden birini düşünüyorum. Ybr var Edirne'de 3 tane bulduğum bana göre. 2011, 2009, 2007. 3'üylede ufak bir pazarlık yaptım. 2011 olan hafif kazalı. O son plan pek içime sinmedi hor kullanılmış biraz. 2009 olan epey temiz. Çok beğendim motoru. Telefonda anlaşmışlar bayramdan sonra gelip alıcaklarmış motoru ama henüz kapora falan vermediler diyor. Eğer almazlarsa alıcam o motoru. Uzay kafa ybr. 2007 oldanda çok düzgün. 17.500'de. Lastikleri falan yeni. 2009'u alamazsam bunu alıcam. Bayramdan sonra herşey netlik kazanıcak inşallah. Benim motoru alan abimde inşallah memnun kalır. Plakaları falan hiç değiştirmedi. 39 SL 251 hala. Avcılarda oturuyor kendisi. Tredaşta çalışıyormuş Evle iş 2-3 km mesafe var havanın müsait olduğu zamanlarda motorla giderim diye düşünüyormuş.

Darısı sizin başınıza üstat. Japona geçmek lazım artık. Sizki epeydir biniyorsunuz asya'ya. Önümüzdeki sezona güzel bir japonla girmek lazım :)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Valla buralarda araştırıyorum işte. Bende o ikisinden birini düşünüyorum. Ybr var Edirne'de 3 tane bulduğum bana göre. 2011, 2009, 2007. 3'üylede ufak bir pazarlık yaptım. 2011 olan hafif kazalı. O son plan pek içime sinmedi hor kullanılmış biraz. 2009 olan epey temiz. Çok beğendim motoru. Telefonda anlaşmışlar bayramdan sonra gelip alıcaklarmış motoru ama henüz kapora falan vermediler diyor. Eğer almazlarsa alıcam o motoru. Uzay kafa ybr. 2007 oldanda çok düzgün. 17.500'de. Lastikleri falan yeni. 2009'u alamazsam bunu alıcam. Bayramdan sonra herşey netlik kazanıcak inşallah. Benim motoru alan abimde inşallah memnun kalır. Plakaları falan hiç değiştirmedi. 39 SL 251 hala. Avcılarda oturuyor kendisi. Tredaşta çalışıyormuş Evle iş 2-3 km mesafe var havanın müsait olduğu zamanlarda motorla giderim diye düşünüyormuş.

Darısı sizin başınıza üstat. Japona geçmek lazım artık. Sizki epeydir biniyorsunuz asya'ya. Önümüzdeki sezona güzel bir japonla girmek lazım :)

İçine hangisi siniyorsa onu al. 3 e 5 e bakma. dert olur sonra.
benim motor 15bin küsürde. aldı başını gidiyor. ilkbaharda evlilik var. o iş olmasa hemen alırdım bir tane sıfır. masrafım çok. zor yani.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
İçine hangisi siniyorsa onu al. 3 e 5 e bakma. dert olur sonra.
benim motor 15bin küsürde. aldı başını gidiyor. ilkbaharda evlilik var. o iş olmasa hemen alırdım bir tane sıfır. masrafım çok. zor yani.

Şimdiden hayırlı olsun. Mutluluklar dilerim üstat. Nasip kısmet işini görüyorsa problem yok.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
merhaba arkadaşlar bende 125 znu aldım 1650 tl ye ikinci el 800 kilometrede 500 bakımı yapılmış yaklaşık on gündür kullanıyorum ve ilk motorum çok keyifli motor fakat altı sürekli yere değiyor yaklaşık 85 kiloyum ve kasislerde engebelerde sürekli altı sürtüyo arkama bir arkadaş oturduğunda kasise bile gerek kalmıo en küçük yaylanmada yine sürtüyo bunu nasıl çözebiliriz, birde gıcırdama yapıyor bunu çözmek için servis garantisinden faydalanabilir miyim

Dostum geçen sayfaları okusan derdine en güzel çareyi görüceksin bendede vardı o sıkıntılar şuan eski zn de bile canavar oldu motor. Amortisor değiştirselerde olmuyo motor alçak değil fakat orta ayaklık yere çok yakın hep sürtüyo ve teklikeli ve eğsoz dekor kapağı kasaya vurara hep. tek çaresi var amortisore ek yapıyolar motorun arkası kalkıyo orta ayaklıkta kalkıyo canavar gibi oluyo. 4 5 parmak kadar gözle görülcek fark oluyo foto yüklemiştim zaten foruma bi kaç sayfa geri git görürsün gökhanalper kardeşim k.gelsn. =)

Düseyin znu dada telefon sinyali yok yaw iyi oluyodu bazen ben hissetmiyodum kışın soğukta ışk gözüme çarpıp çok telefonu gördüğüm oldu deme öyle :D
bide bayramdan sonra jantları boyatmayı düşünüyorum bakalım..
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863


Dostum geçen sayfaları okusan derdine en güzel çareyi görüceksin bendede vardı o sıkıntılar şuan eski zn de bile canavar oldu motor. Amortisor değiştirselerde olmuyo motor alçak değil fakat orta ayaklık yere çok yakın hep sürtüyo ve teklikeli ve eğsoz dekor kapağı kasaya vurara hep. tek çaresi var amortisore ek yapıyolar motorun arkası kalkıyo orta ayaklıkta kalkıyo canavar gibi oluyo. 4 5 parmak kadar gözle görülcek fark oluyo foto yüklemiştim zaten foruma bi kaç sayfa geri git görürsün gökhanalper kardeşim k.gelsn. =)

Düseyin znu dada telefon sinyali yok yaw iyi oluyodu bazen ben hissetmiyodum kışın soğukta ışk gözüme çarpıp çok telefonu gördüğüm oldu deme öyle :D
bide bayramdan sonra jantları boyatmayı düşünüyorum bakalım..

Yap jantları altın rengi. Ne renge boyatıcan?
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
Selamun aleyküm, bende artık bir ZN sahibiyim arkadaşlar.

Motorumdaki problemler: Hız göstergesi ve km. sayacı çalışmıyor...
Motor soğukta 1 saat kalınca çalışmakta biraz zorlanıyor( 3-4 kere marş yapıyorum, 15-20 saniye falan bekliyorum) normal midir bu çalışmaması...
Ve ayak marşı çalışmıyor(yada ben nasıl yapılcagını bilmiorum, tarif ederseniz sevinirim, ayak marşına basıyorum ve bastıktan sonra pedal o şekilde kalıyor aşağıda yukarı çıkmıyor)...
Bunları ne kadara yaptırabiliriz serviste? Teşekkürler...
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Selamun aleyküm, bende artık bir ZN sahibiyim arkadaşlar.

Motorumdaki problemler: Hız göstergesi ve km. sayacı çalışmıyor...
Motor soğukta 1 saat kalınca çalışmakta biraz zorlanıyor( 3-4 kere marş yapıyorum, 15-20 saniye falan bekliyorum) normal midir bu çalışmaması...
Ve ayak marşı çalışmıyor(yada ben nasıl yapılcagını bilmiorum, tarif ederseniz sevinirim, ayak marşına basıyorum ve bastıktan sonra pedal o şekilde kalıyor aşağıda yukarı çıkmıyor)...
Bunları ne kadara yaptırabiliriz serviste? Teşekkürler...

hız göstergesi ve km sayacı aynı düzeneğe bağlı. benim iki kere km teli koptu. 15 liraya hallediyorlar. ayak marşına baktırmak lazım servis halleder kolay iş o. ayak marşının oradaki kapağı açması lazım ustanın. hazır o kapak açılmışken. ön ve arka varyatörün durumuna artı kayışın durumunada baktırırsın. geç çalışma konusundada soğukta her motor zorlanır. normal sayılır. ama benimki yalnızca - derecelerde senin dediğin gibi zorlanıyor. bu havalarda bi zorluk yok. tek marşta alıyor. ama hafif gaz kolunu çevirip marş yapıyorum. çok değil. çok yaparsan motor boğulur.
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
@ertanos
teşekkür ederim hocam, daha acemiyiz. ilk günüm bu. bakalım yarın nolacak, izlenimlerimi paylaşacağım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst