- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Çok kısa bir süre önce motostikletimi aldım ve şimdi de ehliyet kursum bitmek üzere. Motorda oldukça acemiyim. Motosikleti şehir içinde, işyerinden eve gidip gelmek için kullanmak istiyorum. Google maps'den baktığımda araç yolu ile ev ile işyerim arası tam 7km. Motosikletim zn125
Bir acemi olarak kışın işyerinden eve motosikletimle gidip gelmek doğru olur mu sizce? Henüz sürüş deneyimim yok denecek kadar az.
Çok kısa bir süre önce motostikletimi aldım ve şimdi de ehliyet kursum bitmek üzere. Motorda oldukça acemiyim. Motosikleti şehir içinde, işyerinden eve gidip gelmek için kullanmak istiyorum. Google maps'den baktığımda araç yolu ile ev ile işyerim arası tam 7km. Motosikletim zn125
Bir acemi olarak kışın işyerinden eve motosikletimle gidip gelmek doğru olur mu sizce? Henüz sürüş deneyimim yok denecek kadar az.