Evet gidon kısmı hoş değil.Plastik ile kaplanmış.Bunun neden böyle yapıldığını biraz araştırdım.Bulduğum cevap ise şöyle;Crosrunner birazda bozuk yol için yapıldığından,aliminyum döküm kolların bu gibi yollarda kırılma ihtimali varmış.Bu nedenle endurovari boru gidon kullanmışlar.Ancak boru gidonda motosikletin tipine göre sakil durduğundan dolayı,üzerine plastik bir kaplama geçirilmiş.VFR 800 kullanıcısıyım ve bu günlerde vfr 800x ile değiştirmeyi düşünüyorum, geçen hafta adana sucular motora gittim ve vfr 800 x i yakından gördüm, açıkçası gidon kısmı hoşuma gitmedi, şuan kararsızım motorumu değiştirmekte, sahip olduğum motordan hiç bir şikayetim yok, üçlü çanta setim var müthiş bir kolaylık sağlıyor seyehatlerde, değiştirirsem motosiklet fiyatının üzerine 3000 tl civarında da çanta setti eklenecek, acaba vfr 800 çantaları 800x e uyarmı?