Egzos ile ilgili açıklamanıza teşekkür ederim.
Uzatılmış garanti kitapçığında performens egzoslarının garantiyi bozduğu yazmakta ama ne kadar uyguluyorlar bilemiyorum. Fikri olan var mı acaba?
Motorun rodajı yeni tamamlandı ben de daha yüksek hızlara kaç devirde çıktığına bakıyorum. 6.viteste 7000 devir üzerine çıkmak için (V-tech devreye girmesi için)çok yüksek hız gerekiyor sanırım. Crosstourer kullanan bir arkadaşım 3.vites gibi düşük viteslerde yüksek devir ve yüksek hızda kullandıklarını ve yüksek vitesleri pek uzun yolda bile kullanmadıklarını böylece motorun kavramasının hep iyi olduğunu, ani hız azalttıklarında vites düşürme ve hızlanma için sonrasında vites yükseltme gibi gecikmeye sebeb olacak durumları da berteraf ettiklerini söylüyor. Sizce bu doğru mudur? Hakikaten düşük viteste ve yüksek devirlerde mi kullanmalı?
SW motech marka koruma demiri taktırdım koruma takozu yerine.Görüntüsü de düşündüğümün aksine güzelmiş. Tabii ki görüntüsü daha güzel koruma demiri olmadan ama gerekli olduğunu düşünüyorum.
Ben Hondanın tur camını taktırdım. Gayet memnunum. diğer motorum maxi-scooter. onun camı gibi değil tabii ama oldukça koruyor uzun yolda. 150km ve üzerinde biraz kafayı eğmek gerekiyor tabii.GIVI ile farkını bilemiyorum daha mı yüksek veya alçak ama orijinali iyi gözüküyor.
Uzatılmış garanti kitapçığında performens egzoslarının garantiyi bozduğu yazmakta ama ne kadar uyguluyorlar bilemiyorum. Fikri olan var mı acaba?
Motorun rodajı yeni tamamlandı ben de daha yüksek hızlara kaç devirde çıktığına bakıyorum. 6.viteste 7000 devir üzerine çıkmak için (V-tech devreye girmesi için)çok yüksek hız gerekiyor sanırım. Crosstourer kullanan bir arkadaşım 3.vites gibi düşük viteslerde yüksek devir ve yüksek hızda kullandıklarını ve yüksek vitesleri pek uzun yolda bile kullanmadıklarını böylece motorun kavramasının hep iyi olduğunu, ani hız azalttıklarında vites düşürme ve hızlanma için sonrasında vites yükseltme gibi gecikmeye sebeb olacak durumları da berteraf ettiklerini söylüyor. Sizce bu doğru mudur? Hakikaten düşük viteste ve yüksek devirlerde mi kullanmalı?
SW motech marka koruma demiri taktırdım koruma takozu yerine.Görüntüsü de düşündüğümün aksine güzelmiş. Tabii ki görüntüsü daha güzel koruma demiri olmadan ama gerekli olduğunu düşünüyorum.
Ben Hondanın tur camını taktırdım. Gayet memnunum. diğer motorum maxi-scooter. onun camı gibi değil tabii ama oldukça koruyor uzun yolda. 150km ve üzerinde biraz kafayı eğmek gerekiyor tabii.GIVI ile farkını bilemiyorum daha mı yüksek veya alçak ama orijinali iyi gözüküyor.