Honda Honda VFR800X Crossrunner Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,543
mcros20113wa.jpg


Honda'nın yeni motosikleti Vfr800X Türkiyeye geldi.
Motorun Honda Mototal önünde çekilen fotografları facebookta yayınlandı.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.245887295428856.80986.172451162772470


mcros2011ae.jpg

mcros2011ai.jpg

mcros2011aa.jpg

mcros20113ba.jpg

mcros20113ra.jpg


Fiyat:27.850TL

Engine type: 4 cylinders, 4-stroke, 90° V4
Displacement: 782 cc (47.78 cubic inches)
Cooling system: Water cooled
Power: 101.97 HP (75 kW)
Torque: 73 Nm (7.44 kg-m)
Throttle: Cable operated
Valves
Valve train: DOHC, variable
Valves per cylinder: 4
Fuel and ignition
Sparks per cylinder: 1
Fuel supply system: Fuel injection
Ignition type: Digital CDI
Engine mounting: Transverse
Lubrication system: Wet sump
Gear box: Manual 6-speed
Clutch: Wet, multiple discs, cable operated
Final drive: Chain
Starter: Electric
Dimensions
Weight
Curb weight: 240 kg
Chassis and suspension
Front Suspension: Cartridge
Brake: Twin Disk
Tire: 120 / 70 R17
Rear Tire: 180 / 55 R17
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
13,980
buna bakıp bakıp ağzımızın suyu akar artık güzel tasarım:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,147
Böylesine agır ve v4 motorlu bir motosiklet bana göre touring amaçlı kullanılabilir.Bu tasarımda touring kullanım için pek uygun degil. (İçine cross kaçmış touring gibi olmuş:) )

Kısaca begenmedim.:) Bunun yerine eski VFR 800'ü uygun fiyatla satmaya devam etseler daha iyi olurdu. Millet çantaları takıp binlerce km yolun tadına bakardı :) Buna kaç kişi 28.000 tl verip alacak merak ediyorum. En iyi ihtimalle vtr 250 gibi 1-2 yıl sonra geldigi yere geri gider...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,543
Adı crossrunner zaten... Çyeeeeeeek bi ortaya karışık demişler böyle olmuş :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,147
Baya karışık olmuş. :) Motorun " ne yola giderim nede araziye" der gibi bir hali var:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,744
Yakisikli motor.
Gölgesiyle reklam yapmislardi uzun zaman.:)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
25.000 ilmek vardır bu üründe .. ustanın ameliyat parası hariç 20.000 avro :D :D :D
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
sonucta buda asfalt motoru degısık bır dızaynı var egsoz felan tuhaf olmus surus pozısyonun dik olması avantaj olabılır..
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
Benim sonraki motorum işte :) V-Tec'in adı, Cross'un tadı, Touring'in rahatı, honda'nın şanıı.. :D daha ne olsun ... test sürüşleri ne zaman olcak acaba, mm304 diye bi stede test sürüşü vardı ama link çalışmıyodu... bilgi alan olursa haber verirse sevinirim..
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
20
Arkadaşlar motorun teknik detayları Fazer 8 le aynı. Bunun "Endru" tarafını bana izah edecek bi allahın kulu var mı? Daha dik oturuluyor diye Turing olabilir belki ama endru?
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
şimdi enduroluk tarafı yok o bi kesin ama şimdi sport touring de eğil nakedda değil..normal naked da değil naked touring karışımı bişi..ufak gagası var ne biliym değişik bi olay pahalı fiyat çekmişler
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
jet-ski ye teker takmışlar :p Şaka bi yana ben sevdim bu tipi. ama 28000 gayme saymam :)
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
Eski vfr cok daha guzel ne oldugu belli olmayan tarz olarak da nereyenyakin oldugu anlasilmayan esk agir abi oturakli havasindan komik bir tipe bürünmüş bir model olmuş benim hiç hoşuma gitmedi 28 degil 20 olsa gene para vermem bu motora...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,744
Moto Revue dergisi bu hafta Crossrunner'i VFR800 ve TDM900 ie karsilastirmis.
Ilginç bir karsilastirma.
Bizim kafamiza takilanlar demekki onlarin da kafasina takilmis.
Ayrintilari yarin yazmaya çalisirim ama kisa notlar geçeyim.
Önce VFR ve Crossrunner karsilastirmasi yapilmis.
Her iki motosiklet de motor ve kompartiman konusunda ayni notu almislar.
Fren konusunda VFR daha iyi bulunmus.
Kullanim kolayligi ve konfor konusunda Crossrunner bir gömlek üstün gelmis.
Yakit konusunda da Crossrunner bir adim önde.
Fakat iki kisi kullanimda VFR'nin daha iyi olduguna karar verilmis.
Tabi bir de bütçe konusu var.
Bu konuda iki motorda ayni puani almis ama benim buraya bir mim koymam gerekiyor.
Buradaki bütçeden kasit isletme giderleri.
çünkü fiyat açisindan arada çok fark var.
Crossrunner Fransa satis fiyati 10.990€
VFR ise 13.490€
Yani arada 2500 euroya varan bir fark var.
Fakat isletme giderleri hesap edildiginde VFR çok daha ekonomik sartlar ortaya koyuyor gibi görünüyor.
Bu konuda belki biraz daha detayli bilgi verebilirim ama biraz arastirmam gerekecek.
Biz simdi Crossrunner TDM karsilastirmasina bakalim.
Motor konusunda Crossrunner TDM'yi eziyor fakat Kompartiman ve kolaylik konusunda TDM önde.
Frenler ve konfor konusunda Crossrunner iyi puanlar alirken, yakit konusunda TDM daha basarili bulunmus.
Iki kisi kullanimda Crossrunner TDM ye göre daha rahat ve kullanisli denilen testte bütçe konusunda TDM daha öne çikiyor.
TDM900 Fransa satis fiyati 9999€
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst