azmin ve emeğin hikayesi ...

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ellerine sağlık İrfan..
Bundan sonra peşine birde şaryo yaptın mı ...oh mis...

ünalcım karşıma hep acayip zamanlarda çıkıyorsun ,:) benzinliğe benzin almaya giriyorum ahanda bi bakmışın ünal karşıdan geliyo motürü almış eline garibim yolda kalmış :) tabi shadowla değil millet yanlış anlamasın :) tanışmak öyle bi zamana kısmetmiş paşam :cherry:

şu şaryo anlamını banada söylersen aga aslında jimi bip olayını çözdüm fakat teknik isimlerini bilmiyorum :) panını tiltimi neyim hepsini anladıkta acayip acayip isimleri var öle ya jimi bip yapıyoruz aga teknik isimlerinide bilmek lazım :)

özelden şu telefonunu bi yollayıver zamet olmazsa bulunsun paşam görüşürüz ..

---------- Post added at 08:55 ---------- Previous post was at 08:52 ----------

Paraları kırışakmı irfan kardeş...

eyvallah ramizanım komserim :) dur hele voliyi vuralım önce :cherry::queen::p ulem biz yaparız orjinal gibi elimizde patlar iyimi :)

---------- Post added at 08:57 ---------- Previous post was at 08:55 ----------

televizyon işine girince uzman oldun yiğidim. sen bi garip şofer parçasısın, bırak kobra hesaplar statiğini dinamiğini :)



çok yavaşsın ortonzi :p

boru değil aga adam show tv de kimler kımleri görüyo bi bilsen :) aslında guncel bi gezelim görelim proğramına layık benim banstarım ama , talih kader kısmet işte :)

---------- Post added at 09:01 ---------- Previous post was at 08:57 ----------

Muhalif insan...

İrfan abi telefonda yuuutup kasiyo, ama eminim guzel bisey cikmistir ortaya..

ulem lucas mısın nesin özelden şu telini yolla artıkın yau kaçıncı yalovaya geliyoruz mezit yarmasını yakalayamıyoruz bari boş dönmeyiz bi çayını içeriz vesselam :) olmadı hep beraber toplaşırız uyumayın yauuu birleşip kenetlenelim köprüler sağlamlaşsın dostluklar pekişsin ,muhabbet samimi ve candan olsun ..

teşekkürler kardeşim sağolasın eksik olma ...

---------- Post added at 09:04 ---------- Previous post was at 09:01 ----------

Eyvallah kardeşim ellerine emeğine sağlık....

öptüm tünal abi saygı ve hürmetler ... abimsin biliyorsun ...:):rendeer:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
yahu arkadaş "yapamıyacağı şey yok" derler ya hani , o sensin galiba

işte ben buyum diyen adamların yapamadığı şeyleri yapan adam sen hiç uyumaz mısın ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ressam,fırıncı ustası,piyanist,elektrik+mekanik ustası,biraz da mucit.....Her parmağı bir başka marifet.
İrfan kardeşim yolun ve bahtın açık olsun.

teşekkür ediyorum sevgili serdar abi nasılsın abi ? görüşemiyoruz özlettin kendini :) bi yerlere gidecektin gidip geldinmi ?

---------- Post added at 09:11 ---------- Previous post was at 09:09 ----------

İrfan kardeşim eline emeğine sağlık :rendeer:

cem abi sen nerlerdesin be mübarek vallaha yüzünü gören cennetlik bi sen kaldın yüz yüze görüşmediğim değerli arkadaşlardan valla olmuyo böle abi lütfen yani :)

soğutma arayı bu kadar :)

teşekkür ederim ellerinden öperim...:)

---------- Post added at 09:15 ---------- Previous post was at 09:11 ----------

şafak zifiri karanlık...ilgilenmiyorum şafak falan saymakla.....:cherry:

ulem hokkabazmısın sen ahanda teker ramço hemde onlıne :cherry::queen: kardeşim benim nasılsın günaydınlar olsun iştimadan çıktınızmı yoksa kahvaltı ettikten sonra avare avare iştima için sağda solda pinekliyormusunuz :)

pc yi neti nerden buldun ulem askerde ulam bizim zamanımızda nerdeeeee askerlikte boyut atlamış aga internet, pc filan :cherry:

biz ankösörlüde sıra bulabilirsek şanslıydık :)

ulem yada çok ballı adamsın postamı oldun yoksa vay namıssız vayyyyy:cherry::queen::rendeer:

---------- Post added at 09:19 ---------- Previous post was at 09:15 ----------

yahu arkadaş "yapamıyacağı şey yok" derler ya hani , o sensin galiba

işte ben buyum diyen adamların yapamadığı şeyleri yapan adam sen hiç uyumaz mısın ?

oğuz nerdesin sen olm yaaaaa hadi bizim mazeretimiz var sen işler kovalıyon aga özlettin kendini kış geldi böle oldu demi :) valla aga sabah işten eve motürle geldim altımda eşofmanımda yoktu yeminle kulaklarım dondu aga kış harbi gelmeye başladı , artık kapanacağız heralde pc başına :)

sağolasın kankam yorum çin görüşürüz ...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
cem abi sen nerlerdesin be mübarek vallaha yüzünü gören cennetlik bi sen kaldın yüz yüze görüşmediğim değerli arkadaşlardan valla olmuyo böle abi lütfen yani :)

soğutma arayı bu kadar :)

teşekkür ederim ellerinden öperim...:) ...


Kardeşim epey zamandır net'im yoktu buralara pek uğrayamaz oldum :cherry: aklımdasın bu arada yolum o taraflara düşerse muhakkak rahatsız ederim paşam :mrgreen: tabi senin yolun bu tarafa düşerse sende beni bi zahmet rahatsız ediver :) bu arada çalışman cidden çok başarılı , sırada ne var merakla bekliyorum ...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
teşekkür ediyorum sevgili serdar abi nasılsın abi ? görüşemiyoruz özlettin kendini :) bi yerlere gidecektin gidip geldinmi ?



İrfan kardeşim malum okullar açıldı ,2 defa Konya yapıp geldim benim oğlan bu sene üniversiteye başladı. Evdi,yurttu derken yerleştirdik geldik.
Bu sıralar havalar kış moduna girdi bir yere kıpırdayamıyoruz.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Kardeşim epey zamandır net'im yoktu buralara pek uğrayamaz oldum :cherry: aklımdasın bu arada yolum o taraflara düşerse muhakkak rahatsız ederim paşam :mrgreen: tabi senin yolun bu tarafa düşerse sende beni bi zahmet rahatsız ediver :) bu arada çalışman cidden çok başarılı , sırada ne var merakla bekliyorum ...

tesekkür ederim cem abim , tabiki her zaman uğramak hatır gönül sormak isterim abim , ayrıca her zaman beklerim bilen gönül dostları irfanı tanıyorlar başım gözüm üstüne abi özelden telefonunu bırakırsan iyi olur bende yollayayım kendi numaramı :)

---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:34 ----------

teşekkür ediyorum sevgili serdar abi nasılsın abi ? görüşemiyoruz özlettin kendini :) bi yerlere gidecektin gidip geldinmi ?



İrfan kardeşim malum okullar açıldı ,2 defa Konya yapıp geldim benim oğlan bu sene üniversiteye başladı. Evdi,yurttu derken yerleştirdik geldik.
Bu sıralar havalar kış moduna girdi bir yere kıpırdayamıyoruz.


allah yardımcın olsun serdar abi çocuk okutmak zor zenaat be abi yaaa benim elif bu sene 4 başladı , valla sınıf atladıkça ağırlaşıyor masrafları belimi büktü kerata :)

saygılar abi ellerinden öperim ,allah geçim kaygısı versin başka bir dert vermesin inşallah:)

---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:36 ----------

abi en sonunda bitirmişsin en son 20 temmuz da çalışmalar süryordu eline sağlık:cat:

o kadar oldumu fatih yauuu oooo bayağı ense yapmışız paşam yauuu araya ramazan ayının girmesi ve evin tamiratı bayağı oyaladı beni yoksa sevmem başladığım işi yarım bırakmayı :)

yalnız bi gün sürpriz yapacaz sana bilgin olsun fatihim gizli fırtınalar kopuyor bi yerlerde :) birileri felaket kurtlanmış bende dahih bilgin ola .....
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
sen ne zaman alacak bu taraflara malum kış. geldi şaka bi yana. ellerinden operim

estağfurullah.oraya geldiğim zaman senin led far işini de çözmek istiyorum
senin kafa koruma demiri varmı.varsa şimdi 9 ledli ,990 lümen yuvarlak
bir far yapabilirim.kasayı siyah pleksiden yuvarlak olarak.ama su geçirmez
anahtar türkiyede yok gidona takma aparatlı.sonra dedimki bunu far tasının içine koyamazmıyım
böylece kendi anahtarını kullanırım.bu seferde dinamodan elektrik geldiği için
düzensiz elektrik gelecek ledleri bozacak.aküden direk elektrik almak lazım
forumu araştırdım birşey bulamadım.bu konuda fikrin varmı.
armut ampülün içine bir alüminyum kutu profil yerleştirip üstünede 12 power led
yerleştireceğim.3 tanesi üstte uzunlara bağlı geri kalanlar profilin diğer yüzlerinde
lens konmayacak reflektörlerden yansıyacak ışık.yapabileceğimi aklım kesiyor
ama direk aküden gelen düzenli akım lazım selamlar
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
şu şaryo anlamını banada söylersen aga aslında jimi bip olayını çözdüm fakat teknik isimlerini bilmiyorum :) panını tiltimi neyim hepsini anladıkta acayip acayip isimleri var öle ya jimi bip yapıyoruz aga teknik isimlerinide bilmek lazım :)

özelden şu telefonunu bi yollayıver zamet olmazsa bulunsun paşam görüşürüz ..

Aslında Jimmy Jib yapabiliyorsan şaryo yapımı senin için çekirdek olacaktır..
raylı bir sistem üzerinde yürüyen düzenek olarak düşün..nette yeterince fotograf mevcut zaten..
Telefon numaramda 0535 350 0708
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Aslında Jimmy Jib yapabiliyorsan şaryo yapımı senin için çekirdek olacaktır..
raylı bir sistem üzerinde yürüyen düzenek olarak düşün..nette yeterince fotograf mevcut zaten..
Telefon numaramda 0535 350 0708

ray sistemine şaryo dendiğini bilmiyordum ünalcım sölemesi ayıp :) telini kaydettim paşam 0532 683 2087 de benimki :)

yalnız şöle bi durum var aga kameraman bir arkadaşım olarak jimi bipin altına zaten arabasını yaptım tabiki şaryo ile aynı işlevselliği göstermez farkındayım ancak jiminin yer değişimi gayet kolay olacak ama gel gelelim zeminin pürüzlüğüne bağlı olarak kayıt esnasında yer değştirme nin görüntü kayıtlarına etkisi olurmu onuda test ederek ilerleyen günlerde deneyeceğim ,

ama şaryo (ray sistemi ) diyolarsa illa vardır bi kerameti onunda ... bu arada jimmy jib de sağa dönüş sola dönüş, aşağı ve yukarı hareketinden ziyade kameranın ayrıca kendi ekseni etrafında da dönebilmesini sağlayan sistemi düşünüyorum :)

zor ama imkansız değil sen ne dersin bu işe yani temelde hareket organları kısmına bir motor daha eklenip biraz daha fazla uğraştıracak şu an kullanabileceğim uygun malzemeyi düşünüyorum inceden inceye :)

---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:34 ----------

sen ne zaman alacak bu taraflara malum kış. geldi şaka bi yana. ellerinden operim

estağfurullah.oraya geldiğim zaman senin led far işini de çözmek istiyorum
senin kafa koruma demiri varmı.varsa şimdi 9 ledli ,990 lümen yuvarlak
bir far yapabilirim.kasayı siyah pleksiden yuvarlak olarak.ama su geçirmez
anahtar türkiyede yok gidona takma aparatlı.sonra dedimki bunu far tasının içine koyamazmıyım
böylece kendi anahtarını kullanırım.bu seferde dinamodan elektrik geldiği için
düzensiz elektrik gelecek ledleri bozacak.aküden direk elektrik almak lazım
forumu araştırdım birşey bulamadım.bu konuda fikrin varmı.
armut ampülün içine bir alüminyum kutu profil yerleştirip üstünede 12 power led
yerleştireceğim.3 tanesi üstte uzunlara bağlı geri kalanlar profilin diğer yüzlerinde
lens konmayacak reflektörlerden yansıyacak ışık.yapabileceğimi aklım kesiyor
ama direk aküden gelen düzenli akım lazım selamlar


valla faruk abi durumlar belli benim abi her defasında dile getirmek istemiyorum fakat gelmeyi düşünürsen gerçekten buna çok sevinirim led felan işin bahanesi olur ellerinden öperim :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
ray sistemine şaryo dendiğini bilmiyordum ünalcım sölemesi ayıp :) telini kaydettim paşam 0532 683 2087 de benimki :)

yalnız şöle bi durum var aga kameraman bir arkadaşım olarak jimi bipin altına zaten arabasını yaptım tabiki şaryo ile aynı işlevselliği göstermez farkındayım ancak jiminin yer değişimi gayet kolay olacak ama gel gelelim zeminin pürüzlüğüne bağlı olarak kayıt esnasında yer değştirme nin görüntü kayıtlarına etkisi olurmu onuda test ederek ilerleyen günlerde deneyeceğim ,

ama şaryo (ray sistemi ) diyolarsa illa vardır bi kerameti onunda ... bu arada jimmy jib de sağa dönüş sola dönüş, aşağı ve yukarı hareketinden ziyade kameranın ayrıca kendi ekseni etrafında da dönebilmesini sağlayan sistemi düşünüyorum :)

zor ama imkansız değil sen ne dersin bu işe yani temelde hareket organları kısmına bir motor daha eklenip biraz daha fazla uğraştıracak şu an kullanabileceğim uygun malzemeyi düşünüyorum inceden inceye :)

Jimmy'de ki tekerlekler sadece seninde dediğin gibi taşıma için kullanılabilir..Zaten böyle bir harekete de gerek yoktur..İyi bir jimmy jib operatorü zaten senin yürüterek alacağın görüntüyü jimmy ile de alabilir..
Ki şaryo ihtiyacı burda başlar aslında..

Senin test etmek istediğin şey olmaz neden ?
şaryo ray üstünde hareket edeceğinden çok pürüzsüz ve çok sarsıntısız hareket alır...Bu görüntünün akıcılığı için çok önemlidir..
Jimmy'i kayıt esnasında hareket ettirmeyi düşündüğünde bırak sarsıntıyı zemine baglı olarak jimmy'i devirme olasılığın bile var...
senin imal ettiğin jimmy kaç metre bilmiyorum ama en kötü 5 metre bir düzeneğin ucundaki kameranın en ufak bir taşla nasıl sallanacağını sen düşün.. :)

kendi ekseni etrafında dönebilen bir kameranında kullanım alanları çok kısıtlı olacaktır...
Yaptığın çalışmaya değmez bence..Yani kimse başaşağı yada diagonal bir görüntüyü izlemek istemeyebilir..tercih meselesi tabii.. :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Jimmy'de ki tekerlekler sadece seninde dediğin gibi taşıma için kullanılabilir..Zaten böyle bir harekete de gerek yoktur..İyi bir jimmy jib operatorü zaten senin yürüterek alacağın görüntüyü jimmy ile de alabilir..
Ki şaryo ihtiyacı burda başlar aslında..

Senin test etmek istediğin şey olmaz neden ?
şaryo ray üstünde hareket edeceğinden çok pürüzsüz ve çok sarsıntısız hareket alır...Bu görüntünün akıcılığı için çok önemlidir..
Jimmy'i kayıt esnasında hareket ettirmeyi düşündüğünde bırak sarsıntıyı zemine baglı olarak jimmy'i devirme olasılığın bile var...
senin imal ettiğin jimmy kaç metre bilmiyorum ama en kötü 5 metre bir düzeneğin ucundaki kameranın en ufak bir taşla nasıl sallanacağını sen düşün.. :)

kendi ekseni etrafında dönebilen bir kameranında kullanım alanları çok kısıtlı olacaktır...
Yaptığın çalışmaya değmez bence..Yani kimse başaşağı yada diagonal bir görüntüyü izlemek istemeyebilir..tercih meselesi tabii.. :)

haklısın ünalcım katılıyorum ancak işi bilen sensin paşam sonuçta ben çekimlere vs. meraklıyım ama tabiki o konuda senin kadar tecrübeli olduğum söylenemez , ben sadece fikir olsun diye söylüyorum ama söylediklerinide kafama yazıyorum tabi ustam :)

kamera dedimmiydi ufak tefek aletleri biliyoruz ancak kompleks aletlerinde olduğunu biliyorum fakat bu işi fena sardı bana aga illa satmak için değil sırf eksiksiz hatasız ve hassas bi alet yapmak bana farz oldu artık ,

ayırca öyle göründüğü gibi basit bir alet değil fakat işin sırrını çözdüm sadece doğru malzeme kullanıldığuında birazda sabır ve emekle güzel işler çıkacağından adım gibi eminim .. zevkine kendime 12 mt lik bitane yapacağım bu kış , acelem yok yavaş yavaş ucunada benim canon dijital fotoğraf makinasını bağlayacağım :cherry::p

amma gülerler adama heeeee:cherry:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Estagfrullah...Usta falan degilim...Hele senin yanında...Yaratan ellere usta denir..Ben işimi yapıyorum...
Kolay gelsin...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Estagfrullah...Usta falan degilim...Hele senin yanında...Yaratan ellere usta denir..Ben işimi yapıyorum...
Kolay gelsin...

estağfurullah acizane ünalım , tamam paşam görüşürüz bende uyku vakti geldi, sütümüde içtim görüşürüz iyi akşamlar cümleten ...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
irfanım elinde fazla parça neyin varsa bi motorda bana yap be hacı....:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sana resimlerde zayıf gelmiştir kanka ,ağırlık merkezi tek noktada rahat ol:) kimsenin kafasina dusmez yani :)

:)



taam dostum sen işini bilirsin...ama bu emeğinin karşılığını üç kuruşa harcama...neyse hakkın onu al...eşe dosta iyilik yapcam diye enerjinden emeğinden gitmesin...bu en az 5 bin lira olmalı...de ki yanlışsın...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
taam dostum sen işini bilirsin...ama bu emeğinin karşılığını üç kuruşa harcama...neyse hakkın onu al...eşe dosta iyilik yapcam diye enerjinden emeğinden gitmesin...bu en az 5 bin lira olmalı...de ki yanlışsın...


tamamlandığında değer olarak bu ve benzerlerine biçilen fiyatlar o civarlarda kanka bakalım bi bitireyimde hayırlısıyla :) neyse ben kaçar uyku zamanı ,sütümüde içtim senide öptüm gıdından :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst