Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
merhaba gönül dostları umuyorum hepiniz iyisinizdir
bir kaç zamandır buraya pek giremiyordum , malum uğraşacak meşgalenin fazlalığından son bir kaç aydır jimmy jib dediğimiz bir elet üzerine yoğunlaşmıştım , kameraman bir arkadaşım için..
şimdi irfancım hoş geldin sefa getirdin dediğinizi duyar gibiyim
fakat hiç heveslenmeyin arkadaşlar bu konu motosikletle alakalı değil
,
hatta yanından bile geçmiyor ama kameramanlık yapan ve dizi, film çeken ,yönetmenlerin,kameramanların, çok iyi bildiği ,hatta ağızlarının suyunu akıttığı bir alet ,
o bir jimmy jib,
2 mt. den 30 metre ye kadar değişik boylarda ve ağırlıklarda olmalarına karşın mantıkta hepsi aynı işlevi ve işi görüyor sadece mesafeler , yükseklik,değişik şekillere girerek, görüntü efekti, çarpıcı görüntüler almak gayet kolay ve mümkün ,
yavv irfan işinmi yok arkadaşım böle etten püften , bir şeye benzemeyen aletlerle uğraşıyorsun diye düşünen sevgili gönül dostları için şunu söyleyebilirim ,
lütfen internette ( satılık jimmy jib) diye aratsınlar .
uzun lafın kısası bir işi daha eksiksiz bir kaç düzeltilecek küçük ayrıntı (boya ve ince ayar) dışında tamamlamış olmanın huzuru mutluluğunu yaşıyorum
kameraman arkadaşlarıma buradan sesleniyorum jimmy jipi kendi imkanlarıyla , yüzde 60 geri dönüşüm malzemeden (hurda) imal eden bir kardeşiniz var buda maliyet demek
yaptırmayı düşünen arkadaşım olursa mt kardeşliği adına atlamadan zıplamadan yapmaya hazırım
amacım bu konu üzerinde daha profesyonel olmak , işin derinlerine inip , mekaniğini elektironiğini kendim yapmak ve bunu yapabileceğim en üst düzey fabrikasyon kalitesine taşımak ki her şey aletle edavatla mümkün ama yavaş ve emin adımlarla bu işin ilmini yutmuş biri olarak hayatımı sürdürmek
sözü çok ta uzatmadan ayrıntılı videoya geçiyorum ve tüm mt gönül dostlarına sonsuz saygı ve sevgilerimi sunuyorum kalın sağlıcakla..
http://www.youtube.com/watch?v=8y0d5xR6u1g
bir kaç zamandır buraya pek giremiyordum , malum uğraşacak meşgalenin fazlalığından son bir kaç aydır jimmy jib dediğimiz bir elet üzerine yoğunlaşmıştım , kameraman bir arkadaşım için..
şimdi irfancım hoş geldin sefa getirdin dediğinizi duyar gibiyim
,
hatta yanından bile geçmiyor ama kameramanlık yapan ve dizi, film çeken ,yönetmenlerin,kameramanların, çok iyi bildiği ,hatta ağızlarının suyunu akıttığı bir alet ,
o bir jimmy jib,
2 mt. den 30 metre ye kadar değişik boylarda ve ağırlıklarda olmalarına karşın mantıkta hepsi aynı işlevi ve işi görüyor sadece mesafeler , yükseklik,değişik şekillere girerek, görüntü efekti, çarpıcı görüntüler almak gayet kolay ve mümkün ,
yavv irfan işinmi yok arkadaşım böle etten püften , bir şeye benzemeyen aletlerle uğraşıyorsun diye düşünen sevgili gönül dostları için şunu söyleyebilirim ,
uzun lafın kısası bir işi daha eksiksiz bir kaç düzeltilecek küçük ayrıntı (boya ve ince ayar) dışında tamamlamış olmanın huzuru mutluluğunu yaşıyorum
kameraman arkadaşlarıma buradan sesleniyorum jimmy jipi kendi imkanlarıyla , yüzde 60 geri dönüşüm malzemeden (hurda) imal eden bir kardeşiniz var buda maliyet demek
yaptırmayı düşünen arkadaşım olursa mt kardeşliği adına atlamadan zıplamadan yapmaya hazırım
amacım bu konu üzerinde daha profesyonel olmak , işin derinlerine inip , mekaniğini elektironiğini kendim yapmak ve bunu yapabileceğim en üst düzey fabrikasyon kalitesine taşımak ki her şey aletle edavatla mümkün ama yavaş ve emin adımlarla bu işin ilmini yutmuş biri olarak hayatımı sürdürmek
sözü çok ta uzatmadan ayrıntılı videoya geçiyorum ve tüm mt gönül dostlarına sonsuz saygı ve sevgilerimi sunuyorum kalın sağlıcakla..
http://www.youtube.com/watch?v=8y0d5xR6u1g