Bakım Sonrası, Gürcistan Sınırı Gezimiz (Cakalaz-ELiNT)

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
:bounce:Gökhan senin makine o heybete ragmen güzel teker yapıyor dene bak:queen::bounce:


evet abi aynen :mrgreen:

gerçekten çok güzel bir makina.. bu arada geç olsada hayırlı olsun 2 gün misafirim oldu gözüm gibi baktım o na

buda muayene yaptırdığım gün!! ve bizim innova ile arkadaş oldukları gün :)

img007bk.jpg


img009wc.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Aha benim motor:p
Sagol satoyama. Senide biraz ugraştırdık, yardımların için tşk.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Resimlerin hepsi gerçekten güzel denicek kadar güzel,fakat içlerinde bir tane resim var ''bulutun denize paralel olarak sanki göktaşı nebilim yada bir meteor düşüyormuş gibi yada armegedondan bir sahne sanki inanılmaz güzellikte bir foto olmuş,izin verilsede verilmesede masa üstü arka plan olarak artık benim ekranımda...

Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Resimlerin hepsi gerçekten güzel denicek kadar güzel,fakat içlerinde bir tane resim var ''bulutun denize paralel olarak sanki göktaşı nebilim yada bir meteor düşüyormuş gibi yada armegedondan bir sahne sanki inanılmaz güzellikte bir foto olmuş,izin verilsede verilmesede masa üstü arka plan olarak artık benim ekranımda...

Paylaşım için teşekkürler.

O resmi Motor hareket halindeyken cektim :) Gercekten cok hos olmus; benim ekran resmim de odur :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
resim süper diyecek birşey yok
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst