- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
:bounce:Gökhan senin makine o heybete ragmen güzel teker yapıyor dene bak:queen::bounce:
evet abi aynen :mrgreen:
gerçekten çok güzel bir makina.. bu arada geç olsada hayırlı olsun 2 gün misafirim oldu gözüm gibi baktım o na
buda muayene yaptırdığım gün!! ve bizim innova ile arkadaş oldukları gün