Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
motorun şasesini kontrol et bu çok önemli çok bakımsız gördündü gözüme fotoraflarda adam heralde rutubet dünyasında bekletmiş ki bu derece vidalarına kadar paslanmış motor motor kısmı ise iyiyse ki bunu nasıl anlarsın bilemicem artık :) gerisine bakmadan alabilirsin fiyat uygun ama pazarlıkla biraz daha indirebilirsen tadından yenmez ;)

tahminim 5 yıldır açık havada park edilmiş, renkteki solmalar ve paslanmalar, güneş ve yağmurdan olmuştur. teşekkürler yorumunuz için.

hayırlısı olsun fiyatı tabi tekrar görüşün siz dış görüntü berbat durumda toparlanması kolay tabiki fakat yinede zaman alıcak ve masraflı olucaktır sizin için en başta bir ustaya göstermenizi tavsiye ederek , motor uzun süre yattığına göre yada bakımsız kaldığına göre lastikleride kontrol edin nerden baksanız ön arka lastik 200TL.yi buluyor motoru tecrübe etmişsiniz ara hızlanmalara gaz tepkilerine dikkat edin (gaz yemesi hızlanma istikrarı gibi)ve yüksek süratlere çıkın bakın 5. viteste 80-100 km arası tekleme boğulma tarzında hareketler yapıyormu(karburatör durumu) bunlara dikkat edin marşıda iyce kontrol ettirin belkide daha masraflı bir iş cıkabilir daha tecrubeli ve bilgili arkadaşlarımız var onlarda paylaşım yapıcaktır sizinle hayırlısı olsun

lastiklerin derinliği açısından sorunu yok gibiydi. 1-2-3. vitesleri devirsiz olarak kullanabildim sadece, dediğiniz gibi son hız ve hızlanma denemesi yapamadım, test etmeye çalışırım sahibini kafalayabilirsem :)

çok teşekkürler yorumlarınız için...
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
yunus mesajı yazalı 3 gün olmuş ama inşallah burdasındır abicm duro lastik alıyorum bunun yanında motora birkaç operasyon yapılacak bugün bıraktım motoru özelden gönderiyorum numaramı görüşelim mutlaka
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
titreşim yok denecek kaadr azdır balansör vardır titreşim yapmaz kronik arıza benim yaşadığım kronik bi arıza yok genel anlamdada pek olmaz düzenli bakımını yaparsan hiç üzmiycek bi motordur as200
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
arkadaşlar bu motorda titreşim ve kronik arızası varmı ?

kağ kaçırma sorunu var vites müşürünün orasından daha tam bir çözüm bulunamadı onun biçin bildiğim kadarıyla hoş ben takmıyordum ama titiz birisi takabilir bilemem

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yama...rcycles_Parts_Accessories&hash=item415d4bcacc

ARKADAŞLAR BU EKSOZ BİZİM MOTORLARA UYGUNLUK GÖSTERİRMİ EKSOZ ALMAK İSTİYORUM HAZIR MOTOR TOPLANIYOKEN PERFORMANS KONUSUNADA EL ATTIK YORUMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER.
ersay bu eksozun türkiyeye gönderisi yok bu birincisi ayrıca o yamaha yz 250 de 2 zamanlı bir alet(bazı modelleri 4 zamanlı galiba yeniler) (tam emin değilim) senin motorun 4 zamanlı nasıl olur bilmem araştırmakta fayda var ama tam emin olmayarak,onun olacağını sanmam
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
anladım sanırım haklısın 2 zamanlı bi makina için bu eksoz napıcaz nerden bulucam ben şöyle kaliteli bir eksoz ama öyle uçuk paralar vermeden bilginize arkadaşlar EKSOZ ARANIYOR!
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
anladım sanırım haklısın 2 zamanlı bi makina için bu eksoz napıcaz nerden bulucam ben şöyle kaliteli bir eksoz ama öyle uçuk paralar vermeden bilginize arkadaşlar EKSOZ ARANIYOR!
önceki sayfalarda arkadaşın birisi kendi yaptırmıştı krom bi egzoz çok gerilerde değil bekli 10 belki 15 sayfa öncesidir fotoğrafları falan da vardı tipi gayet hoş du bi bak istersen ersay fiyatıda yüksek değildi :) bende bi yazdım ki sanki ben üretiyorum egzozu ha :mrgreen:

kadir senin yanınada uğrayamadım hiç vaktim olmuyor nasıl iş hala anlamadım ben sözde yıllık izin yaptım ama tatil dediğin vakitte yatılır ne bileyim hiç yatamadık işten güçten dolayı. kusura bakma artık :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
29
tekrar mrh arkadaşlar, kazadan sonra 2ay geçti ayakta ufak tefek yara kaldı ama iyiyim, motora binmeye son gaz devam, sıfır olduğu için bilgi vereyim dedim.

400km yağını değiştirdim, 700km.de c.tesi günü zinciri sıkıştırdım. baya bir gevşemiştir demire sürtmeye başlamış. ve ilk uzun yol denemesini yaptım, 130km/s cok rahat gördü düz yolda, yokus yukarı 90kmden aşagı inmedi. araziyede cıktım, tekerler orjinal haliyle bile cantlara kadar çamura girmesine ragmen durup hafif bir kalkmadan sonra rahatça geçti, ayaklarım çamur bile olmadı diyebilirim. rodajda olmasına ragmen baya bir zorladım motoru ama ustalar canavar gibi olduğunu söylüyor. dönüşlerde hafif asılınca cok tatlı drift yapıyor. en son resmini atmaya çalıscam link olarak inş olur...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150322182606250&set=a.424045486249.199280.724221249&type=1&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150322167866250&set=a.424045486249.199280.724221249&type=1&theater
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
arkadaşlar motorumun lastiklerini geri değiştirme kararı aldım araziye çıkmadığım için . isteyen olursa takas ede biliriz motorun orjinal lastikleri ile.

foto256c.jpg

foto254e.jpg
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
bodozlama 1 2 soruyla başlığınıza giriş yaptım, 2 gündür gıdım gıdım da olsa 40. sayfaya kadar okudum :) bikaç güne 2006 model 7000 km de bi tane alacağım kısmet olursa...

jönsyf, takas yerine satmayı düşünürmüsün lastiklerini ?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
13
Arkadaşlar benim küheylanda şu an herhangi bir sorun yok maşallah diyim 3800 km oldu süper şimdilik yağ kaçırma da yok.

Bu arada foruma çok giremiyordum ama bundan sonra buralardayım resimlerde geliyor :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
bodozlama 1 2 soruyla başlığınıza giriş yaptım, 2 gündür gıdım gıdım da olsa 40. sayfaya kadar okudum :) bikaç güne 2006 model 7000 km de bi tane alacağım kısmet olursa...

jönsyf, takas yerine satmayı düşünürmüsün lastiklerini ?

tabi düşünürüm. sata bilirim yani.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
gaccal tarığın motoru aldım ankaradan şu anlık sorunlarım karburatör ve subap lar sanırım ayar istiyo ama değişmek de isteye bilir. motorun granajları boyal ıbir iki yerde çatlaklar var yeni granajlar 110 tl tutuyo (kafa ön çamurluk ve depo granajı hariç) fabrikada veya tanıdıgığınız bi motorcuda varmı ?şu an aşırı yakıt tüketimi var 16-20 krş aralarında gidip geliyo karburatör ve subp dan kaynaklanan bi sıkıntı dır umarım en yakın zamanda halledicem. bu motor da bildiğiniz bir sorun varmı özellikle onu sormak istedim. aldığım gün 650 km lik yol yaptım yolda bi benzin haricinde bi sıkıntı yaratmadı.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
zafer sen mi aldın benim eski motoru hadi hayırlı olsun arkadaşım güle güle kazasız belasız bin en son gördüğümde tarık hocam çok güzel bir şekilde boyatmıştı aleti grenajlarında ewet çatlaklar var ve yazdığın mevla çok bir mebla değil kanımca değiştirirsen güzel olur ama depo rengi ile biraz ters düşebilir ben yapmadım ama sticker set çok güzel gider bu motora birkaç post yukarda jönysf un koyduğu resimden de belli oluyor zaten karburatör olayına gelince yazdığın değerler yüksek gelmedi bana bendeykende o şekildeydi zira ama diyafram lastiği değişmeli bunu bir yere yaz ve makinenin karburatörü en pahalı parçası zaten muadil uydurabilirsen çok güzel olur uyduramazsan da gene bu topicde olması lazım bir ağaç testeresinin karburatörü bununkisi ile aynıydı yazılmıştı 110tl mi ne tutuyordu fiyatı tekrardan eski mesajları okumakta fayda var.ha bu arada ön farın üst kısmına yuedek bir ampül koymuştum zamanında elektrik bantı ile yapıştırıp o duruyor mu kontrol edersen sevinirim :)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
duruyor fakat o park ampulu :D diyafram lastiği dediğin karburatör ile üst kapak arasındaki parça mı ? boya şu anda baya kötü düzgün boyamamışlar fazla masraf etmek istemiyorum. 650 km yol baya bi yorsada sağ sağlim geldim karburatörü değiştirmeyeceğim birde subağlarla oynanmış sanırım şu anda ses yapıyor bildiğin bi arızası noksa varsa söylersen sevinirim ona göre tedarikli olayım. ankaraya gittim aldım geldim 11.30 saat sürdü yolculuğum.teşekkür ederim.sticker oalyını kesin yapacağım zaten 3-4 tane işi var sticker karburatör subaplar ve granajlar.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
30
Arkadaşlar motoru alalı daha 2 gün oldu lastik patladı. Ne denir artık bu işe ya. AS 200 gy tay arka teker için ne yapabilirim. Yenisini mi alayım tamirmi....
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
selamün aleyküm arkadaşlar
uzun bir aradan sonra tekrar burada olmak güzel
sayfamızın hareketli olması daha da güzel
ben manisalıyım
daha önceden sevgili kardeşim onur ve ibrahim abi ile bu topiği hareketli tutmak için bayağı bi çaba sarfetmiştik
neyse şimdi gayet güzel bir halde
2007 den bu yana bu motorun daimi binicisi olarak her zaman memnuniyetimi arzettim
halende öyle
her hangi bir konuda yardıma ihtiyacı olan arkadaşımız varsa yardımcı olmaya çalışırım
sevgili jönysf eğer istersen benim karakızın tekerlekleri ile komple takas yapabiliriz benim lastiklerimde allaha şükür daha bir tek yama dahi yok orjinal lastikleri km 18000 de
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
duruyor fakat o park ampulu :D diyafram lastiği dediğin karburatör ile üst kapak arasındaki parça mı ? boya şu anda baya kötü düzgün boyamamışlar fazla masraf etmek istemiyorum. 650 km yol baya bi yorsada sağ sağlim geldim karburatörü değiştirmeyeceğim birde subağlarla oynanmış sanırım şu anda ses yapıyor bildiğin bi arızası noksa varsa söylersen sevinirim ona göre tedarikli olayım. ankaraya gittim aldım geldim 11.30 saat sürdü yolculuğum.teşekkür ederim.sticker oalyını kesin yapacağım zaten 3-4 tane işi var sticker karburatör subaplar ve granajlar.

park mark :) yolda gece patladığında o da iş görür :) diyafram lastiği ise marburatörün içinde bulunan bir lastik bu topicde karburatörü de detaylı bi şekilde fotoğraflamıştım siyah plastik parça kendisi.subablarla oynanmış değil subabp ayarı yapılmıştır normalde de yapılamsı gerekir senede 2 sefe hem yaza girerken hem kışa girerken ama kafanı kurdalıyorsa motorda fazla şıkırtı varsa sen yinede yaptır supap ayarını zira pek de dinlenmeden sağlam yol yapmışssın :) arıza şuan aklımda hiçbirşeyi yok eksiklerini de tarık hocam tamamlamıştı zira lastikleri falan değiştirmişti yol tutuşu süper olmuştu ;) yedek parçayıda buluduğun yerdeki bayi ile görüşeceksin fiyatları nette var sakın ola fazla para verme hatta direk fabrikayı ara ordan bayiyide öğrenebilirsin ama sana ürünü direk yollamazlar bayi kanalıyla gönderirler hazır aramışken de diyafram lastiğinide sor.. Hadi kolay gele...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst