Kuba' XY100-E Modify

Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
Kuba XY100-E ;

di-ZRYN.jpg


di-OG2Y.jpg


di-TLXY.jpg


di-JLMR.jpg


di-IAAA.jpg


di-JSOA.jpg
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Bu fotoğrafları buraya koyarak çok büyük bir hataya yaptın bir araba laf yiyeceksin. :) İlki benden arkandan gelen olmadığı için mi ayna takmıyosun?
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
yoruma açık :)

trafiğe pek çıkmadığım için takmıyorum aynaları.. sadece ara sokaklarda kullanıyorum..
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
dünya para vermiş motora aynalara yetişmemiş. :)
trafiye cıkmak için plaka takmış ama aynalar olmayınca yedek külübesindeki futbolcu gibi dışardan seyrediyor maçı.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
116
modifiye her ülkede olduğu gibi ülkemizde de yanlış yerde olan bir zevktir.
tanım yapmak gerekirse modifiye; motosikletin gücünü artırmak, yol tutuşunu ve frenajını güçlendirmektir.
iki tür modifiyeci vardır. birincisi caddeden geçerken "anaa lan motosiklete bakk olumm" nidalarını duymak isteyen tipler,
ikincisi ie motosiklet kullanırken standartın üzerinde zevk almak isteyen kişidir. tabiki ikinci tip makbul olandır.
fikrimce modifiye ilk olarak motosikletin kalbine*sonra da motosikletin yol ile ilişkili parçalarına yapılmalıdır.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
motora yapılan modifiye olarak ayna cıkarılmıs abart egzoz yapılmıs başka bir modifiye göremedim ben ? kazasız belasız kullan kardeşim
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
39
Hayırlı uğurlu olsun, aynısının kırmızısı bende var, güzel kaçıyor bu Kuba marka motorsikletler...Yalnız bu egzostu açtırarak benzinde fazladan yakma sorunu olduğunu duydum doğrumudur? birde aynalarını takmanı isterim böyle pek güzel görünmüyor aynasız çok kötü duruyor senin güvenliğin için diyorum, ama güzel cup bu Kubalar iyi kaçıyor...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşalr ayna varda siz neden böyle davranıyorsunuz resme iyi bakın bence sonra yazın yorumlarınızı:jocolor:
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
200-220 görüyomu bu
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
200-220 görüyomu bu

denemedim ama biraz zorlarsam sanırım 95-100'ü görür.. cup motorlarda 70-80 i geçmenin pek sağlıklı olmadığını biliyorum..

Hayırlı uğurlu olsun, aynısının kırmızısı bende var, güzel kaçıyor bu Kuba marka motorsikletler...Yalnız bu egzostu açtırarak benzinde fazladan yakma sorunu olduğunu duydum doğrumudur? birde aynalarını takmanı isterim böyle pek güzel görünmüyor aynasız çok kötü duruyor senin güvenliğin için diyorum, ama güzel cup bu Kubalar iyi kaçıyor...

Evet gerçekten kuba diğerlerinden daha seri.. egzozu yeni taktım yakıt olarak şuan 1 litre benzinle 29-30 km yol gidiyor[egzozda hiç susturucu yok..]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
egzosun 1mahalla öteden duyulacak kardeşşş
5dk üstünde durunca eczaneye ağrı kesici almaya koşarak gidiceksin
yoksa ne anladım cub a modifiye yapmadan
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
denemedim ama biraz zorlarsam sanırım 95-100'ü görür.. cup motorlarda 70-80 i geçmenin pek sağlıklı olmadığını biliyorum..



Evet gerçekten kuba diğerlerinden daha seri.. egzozu yeni taktım yakıt olarak şuan 1 litre benzinle 29-30 km yol gidiyor[egzozda hiç susturucu yok..]
arkadaş cub için yüksek bi yakıt bence bu değer ben 3.5 litre ile 180km civarı yol gezerdim bi zamanlar ama çok titriyor diye sattım ybr aldım totom rahat etti:queen:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Zevkler ve renkler tartısılmaz ama ne anlıyorsunuz susturucusuz egzoz ile motor sürmekten anlamıyorum.Aynaları sonradan akıl edip takmıssın ama aynasız motosikleti nasıl götürüyorsun onada anlam veremiyorum.
Başarılarının devamını diliyorum :) amasörleride kesmelisin cok yüksek .d.d
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
arkadaş cub için yüksek bi yakıt bence bu değer ben 3.5 litre ile 180km civarı yol gezerdim bi zamanlar ama çok titriyor diye sattım ybr aldım totom rahat etti:queen:

Ybr'n hayırlı olsun adına sevindim kazasız belasız.. yakıt olayını bende çözemedim o kadar agresif kullanmıyorum egzozdan olduğunu sanmıyorum orjinal egzozdada bu kadar yakıyor bu sorunu nası çözücem bi fikrin var mı ?

Zevkler ve renkler tartısılmaz ama ne anlıyorsunuz susturucusuz egzoz ile motor sürmekten anlamıyorum.Aynaları sonradan akıl edip takmıssın ama aynasız motosikleti nasıl götürüyorsun onada anlam veremiyorum.
Başarılarının devamını diliyorum :) amasörleride kesmelisin cok yüksek .d.d

Orjinal egzozu geri takıcam..

Ya ben çok abartı olması istemiyorum böle sade gibi biraz modifiye çekmek istiyorum motora (egzoz orj. olucak ona dokanmıcam ve aynalarda takılı olucak) Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ybr'n hayırlı olsun adına sevindim kazasız belasız.. yakıt olayını bende çözemedim o kadar agresif kullanmıyorum egzozdan olduğunu sanmıyorum orjinal egzozdada bu kadar yakıyor bu sorunu nası çözücem bi fikrin var mı ?



Orjinal egzozu geri takıcam..

Ya ben çok abartı olması istemiyorum böle sade gibi biraz modifiye çekmek istiyorum motora (egzoz orj. olucak ona dokanmıcam ve aynalarda takılı olucak) Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim..
kesinlikle eksozdan o değilse hava ayarı subab ayarı yani kalburatörle ilgili bi sorun olabilir bi baktırsan ii olur
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
arkadaşlar 5 liralık benzinle 15 km gidebiliyorum(orj egzoz var motorun üstünde) ve bu durum çok canımı sıkıyor hava filtresine filen baktırdım birşey yok diyorlar motor 2013 kmde sizce subap ayarımı gerekli ? :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst