Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
59
Dostlar affınıza sığınarak bişey farkettim.Ben motorumun hava filtresinin nerde olduğunu ve nasıl temizleyeceğimi/değiştireceğimi bilmiyorum..Bi yardım bu cahile :)
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Dostlar affınıza sığınarak bişey farkettim.Ben motorumun hava filtresinin nerde olduğunu ve nasıl temizleyeceğimi/değiştireceğimi bilmiyorum..Bi yardım bu cahile :)
Seleyi aç depoya en yakın yerde hava girişi göreceksin.Orada dört tane yıldız vida var.Onları söktükten sonra küçük plastik birbirne geçmiş zımbırtı var onu da çıkarttıtan sonra kucala işte oraları ben de iki aydır motorumdan uzağım milimi milimine hatırlamıyom o yüzden kusura bakma söze biliyomuş gibi girdim ama çıkamadım birazdan babalar sana sağlam bişeyler yazarlar .)
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Eyvallah ibrahim.Tahmin ettiğim yerde sanırım.:D
Yalnız ben hiç bi zaman o hava filtresini temizleyemedim.Kompresör olmadan imkansız gibi bişey.Çok sert yapmışlar yahu.Çıkardığım zaman yüzüne bakıp geri takıyorum :D Kolay kolay kirlendiğini görmedim.Motorumu sıfır aldım üç yıldır değişmedi sadece temizlendi..
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
evet dediğiniz gibi küçük 1lt şişeden doldurmadı o yüzden sanırım eksik doldurdu dedim zira bakımdan çıkalı 100 km oldu 100-150ml yağ eksiltmesi imkansiz sanırım:)Banada tavsiye edilen yağın tam dolu olmaması yada çizgiyi geçmemesi gerektiği zira fazla yağı motor bir şekilde tüketiyormuş servisin söylediği bu.Birde 2000bin kmde sen değiştir dedi 4000ni bekleme dediler buralarda repsol bulamam sanırım bıraz arastırdım shell ın 15-40 4T yagı varmıs cbf ıcın en ıdealı dıye bahsetmıs bırde onu denıycem.10-40 bıraz daha akıskan bırde ısınınca daha akıskan oluyor bazen 2ye alırken bosa dustugu oluyor bıraz yavas vıtes degıstırırsem sanırım yagdanda olabılır bır dahakıne 15-40 denıycem bakalım.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar,

uzun cam almayı düşünüyorum da. rica etsem uzun cama sahip olan birisi motor üzerinde resim çektirip paylaşabilir mi?

hem genel görünümü merak ediyorum, hem de uzun cam rüzgarı kaska atıyor çok konforsuz deniliyor. halbuki benim boyum 1,74, kısa cam zaten rüzgarı kaskıma atıyor.

bu nedenle acil fotoğraf rica ediyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
59
arkadaşlar,

uzun cam almayı düşünüyorum da. rica etsem uzun cama sahip olan birisi motor üzerinde resim çektirip paylaşabilir mi?

hem genel görünümü merak ediyorum, hem de uzun cam rüzgarı kaska atıyor çok konforsuz deniliyor. halbuki benim boyum 1,74, kısa cam zaten rüzgarı kaskıma atıyor.

bu nedenle acil fotoğraf rica ediyorum.

hocam

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1185.html bu sayfada benim karakaçanda görebilirsin...Görüntü güzel ama işlevini pek yerine getirdiği sölenemez...
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
71
Motorun ısındıça rahatladığını fark ettin mi? Ben de uzun yol yaptığım da böyle hissetmiştim acaba psikolojik mi diye düşünüyorum..

Ona hiç dikkat etmedim. Fakat uzun yoldan sonra şehir içinde sürerken daha rahat ve performansı artmış gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

çok büyük cesaret tebrik ederim bende birgün kafayı kırıp memlekete gidebilirim nedir o kronikler karşılaştığınız sorunlar anlatırmısınız.

Benim karşılaştığım tek sorun yağ eksiltmesi. 3 bin. km yağ değişimi yapıyorum ve her seferinde 200ml. ekssik çıkıyor. Başkada bir sorunla karşılaşmadım.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
teşekkürler ama benim merak ettiğim sürücü üzerindeyken cam baş hizasının neresine geliyor. yani sürücülü resim olursa çok iyi olur.

buna göre kendi camım ile kıyaslama yapabilirim. şu anda rüzgar kaskına vuruyorsa daha önce nereye vuruyordu?

yan çantaların için yan demirleri alırsan hem kumaş çanta ile çok güzel oluyor, hem de çantanın kuyruğun boyasını törpülemesine engel oluyor. demir düşünmüyorsan çantanın ve kuşakların temas ettiği yerlere folyo çekmen çok fayda sağlar.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
dün..tıntın sürüyordum baktım yine hır hır ses geliyor..lan noluyo fln..insan yeni motor alıncada..bi yerden ufak bişi olsa gece uykularıma giriyor.yeter artık dedim..sana nazik davranmak kibar davranmak yaramıyor..Dağa taşa vurdum bunu..vitesler yağ gibi geçiyor motorda 1 gr ne ses var.ne bişi kuzu gibi oldu ..125 yaptım son hız açıldı galiba motor..2000km oldu..buna şehiriçi deil uzunyol yarıyor...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bu motorla 100ü geçmeyin senelerce binin. yardıran arkadaşlar maalesef daha sonra sorunlar yaşıyor. 2 senedir bu başlıktayım, genelde böyle olmuştur.

motor 100ü geçmek isterse gevşetin sağ elinizi.
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
59
teşekkürler ama benim merak ettiğim sürücü üzerindeyken cam baş hizasının neresine geliyor. yani sürücülü resim olursa çok iyi olur.

buna göre kendi camım ile kıyaslama yapabilirim. şu anda rüzgar kaskına vuruyorsa daha önce nereye vuruyordu?

yan çantaların için yan demirleri alırsan hem kumaş çanta ile çok güzel oluyor, hem de çantanın kuyruğun boyasını törpülemesine engel oluyor. demir düşünmüyorsan çantanın ve kuşakların temas ettiği yerlere folyo çekmen çok fayda sağlar.

Şimdi demir alıcam ona karar verdim...Akşama motorun üzerindeyken bi foto çeker atarım abi.Rüzgar bende kaskın üst kısmına vuruyo daha çok ama suratımda da hissediyorum.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
boyun kaç? demirleri pazarlıkla 110a taktırdım.

camı takmak kolay değil mi?
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
59
Boy 1.80 cm abi. ben demirler için farklı bi yöntem düşündüm.Sağlam bi ustam var ona bişey yaptırıcam.Koyarım fotosunu.Camın değişimi çok basit görünen vidalarını çıkartıp camı yerleştirip yerine takıyosun.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
tamam teşekkürler.

fiyatı yüksek ama yan demirleri orijinal alırsan görünümü tamamlıyor. güzel tasarlamışlar. çantaları alttan da destekliyor olması çok önemli. böylelikle heybelere yük binmiyor. ve çantaları ne kadar yüklesen de hep dik ve kalıplı duruyor. ya da orijinallerin benzeri yaptırılabilir.
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
Hepinize merhabalar aranıza yeni katıldım ama senelerdir bu forumu takip ediyordum.Adım sercan,19 yaşındayım,İstanbul'da yaşıyorum 2009 model bir cbf'm var.Ve bazı sorunlarını sizlerle paylaşmak istiyorum.
 
Katılım
25 Ağu 2011
Mesajlar
1
Herkeze hayırlı ramazanlar bende aranıza yeni katıldım cbf 150 alalı 2.5 ay oldu motorum gümüş rengte adım Eren istanbuldayım fakat Kırklareli Edirne çevrelerinede sık sık uğruyorum benimde bir kaç sorum olucak onları sizin engin bilgilerinize dayanarak öğrenmek istiyorum vaktiniz varsa tabi ki şimdiden teşekkürler .
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
CBF'le ilgili bir sorunum var.Motor ilk kalkışta güzel giderken aradan 5 dk gibi bir zaman geçince gidon sertleşiyor,sanki motor zorlanıyor.Ön bilya takımı yataklarıyla değiştirildi.Servise gösterdiğimde bana hiç birşeyin olmadığını söylüyorlar.İçinizden belki bu durum hakkında bana yardımcı olabilir.Şimdiden çok teşekürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst