Merhaba arkadaşlar bende aranıza yenı katıldım dıyeceğim ama daha motorum yok

Şöyle soyleyeyım biz kız arkadasımla kuba yada kanunının crosunu alacaktık fakat araştırmalarımız ve servısle görüşmelerım sonucunda vazgectım dıyebılırım.%90 sehır ıcınde düz yolda yine%10 da hafif engebelı ve cukurlu arazıde kullanılacagı ıcın bu motorda takıldım kaldım

çok önceden berı guzel eski klasık görünumu nedenıyle bende hayranlık uyandıran motordu 125zn.şimdi ben servısten ve satıcı yorumlarından once kullanıcı yorumlarına onem verırım.genelde motora 2 kişi bineceğiz işe ve okula gidip gelırken kullanacagız ara sıra piknik vb için dağlık alana gıdebılırız.ben 1.84 boyundayım 90 kıloyum kız arkadasımda 1,70 fılan oda 65 fılandır

moto bızı tasırmı.birde sonucta çin malı yolda dursun bizi rezil etsın ıstemyorum.ben malımı severım bakımını yaparım güzel bakarım.ne dıyorsunuz arkadaslar sizce almalı mıyım?