Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863


Ettim ettim Bu son bundan sonra Honda dan CBR yada bisan dan Chooper alıcam V motor ama bu hayallere çok var =)

Ben ybr istiyorum. Gerçi memnunum şimdilik bir sıkıntı yok ama. Arkadaşın ybr'sine biniyorum. Gerçekten süper alet. İyi gidiyo. İsteyen var benimkini ama vermedim. Dur daha yeni aldım dedim adama. Önce kendime alıcağım motoru seçicem sonra satıcam belki yaza doğru düşünüyorum böyle birşeyler. Hayırlısı.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Aynen hayırlısı.
Şu siteyi buldum ve baktığımda bütün sorunların çözüldüğü gördüm.
www.sikayetvar.com
sende bakıver üye olup sikayetimde buluncam şimdi

öncelikle yaşadığın sorun gerçekten can sıkıcı. o kadar para verip bide üstüne sıkıntı yaşamak. kötü.

gelelim şu şikayet olayına. hikaye bir site orası. sen şikayetini yazıyorsun. muhatap kafasına göre bi cevap veriyor sana sallamasyon. o sitenin yöneticileride hemen çözüldü şeklinde ibare giriyorlar şikayetine.

bankanın hesap işletim ücretini şikayet etmiştim o sitede. banka bana mail attı şu gerekçelerden kesiyoruz diye. baktım benim şikayet çözülmüş görünüyor. ne para iade edildi ne bi şey.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Şuan elimden gelen buydu yarın pazar ertesi gün bütün numaraları arıcam elimden geldiği kadar uğraşıcam bakalım nolucak =)
o siyede biraz gariplik var zaten formalite icabı görüntü olsun diye yazıyolar herhalde herseyin hayırlısı derim hep =)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Şuan elimden gelen buydu yarın pazar ertesi gün bütün numaraları arıcam elimden geldiği kadar uğraşıcam bakalım nolucak =)
o siyede biraz gariplik var zaten formalite icabı görüntü olsun diye yazıyolar herhalde herseyin hayırlısı derim hep =)

Ya sen git servise at anahtarları bin bakayım şu motora bir de gezsin görsün rezilliği. Özellikle kasislere gir hatta sende bin arkasına yada onlardan birini al arkana. Sert yap. 2 gün sonra motorumu hazır istiyorum de :)
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
26
bu alet kaç litre yakıyor ve kartal direksiyon kullanmak kolaymı ayrıca aleti tavsiye edermisiniz.(Liseye ve dershaneye giderken kullanıcam ayrıca canta takıcam bu yüzden canta öneriniz varmı.)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
bu alet kaç litre yakıyor ve kartal direksiyon kullanmak kolaymı ayrıca aleti tavsiye edermisiniz.(Liseye ve dershaneye giderken kullanıcam ayrıca canta takıcam bu yüzden canta öneriniz varmı.)

Ben önceki mesajlarımda da belirtmiştim. Çok sıkıştırmadığın zaman 10krş yakar. Depoyu ağzına kadar doldurdum tam 160 km yol yaptım. 16 lira benzin aldı. Bence yakıt uygun. Gidonda sıkıntı yok gayet kullanışlı. Çanta olarak arkaya topcase yakışmaz diye düşünüyorum ama bu tip motorlar için deri çantalar var. Onlardan alıp takabilirsin. Yakışır yani.
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
16
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yenı katıldım dıyeceğim ama daha motorum yok :D Şöyle soyleyeyım biz kız arkadasımla kuba yada kanunının crosunu alacaktık fakat araştırmalarımız ve servısle görüşmelerım sonucunda vazgectım dıyebılırım.%90 sehır ıcınde düz yolda yine%10 da hafif engebelı ve cukurlu arazıde kullanılacagı ıcın bu motorda takıldım kaldım :D çok önceden berı guzel eski klasık görünumu nedenıyle bende hayranlık uyandıran motordu 125zn.şimdi ben servısten ve satıcı yorumlarından once kullanıcı yorumlarına onem verırım.genelde motora 2 kişi bineceğiz işe ve okula gidip gelırken kullanacagız ara sıra piknik vb için dağlık alana gıdebılırız.ben 1.84 boyundayım 90 kıloyum kız arkadasımda 1,70 fılan oda 65 fılandır :D moto bızı tasırmı.birde sonucta çin malı yolda dursun bizi rezil etsın ıstemyorum.ben malımı severım bakımını yaparım güzel bakarım.ne dıyorsunuz arkadaslar sizce almalı mıyım?
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
ZN kalmadı 2. elleride dökülüyor. ZNU da ayaklık yere çok yakın 2 kişi binemiyor.
Sana Mondial 125 znx tek geçerim arkasına bi dayanak yaptırısın orjin gibileri var bide kırmızı renk ohh temiz =)


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

Ya sen git servise at anahtarları bin bakayım şu motora bir de gezsin görsün rezilliği. Özellikle kasislere gir hatta sende bin arkasına yada onlardan birini al arkana. Sert yap. 2 gün sonra motorumu hazır istiyorum de :)

Plakam bu gun çıktı 5 te alıcam bu gun giderim edremite ama yapmaz tahminimce yarına gün verir. ve ayrıyetten bişi araştırdım

10 ZNU kullanıcısından 9 unda ayaklık yere sürtme derdi var resmen bir fabrika hatası. kimisi amortisor değiştirmiş azda olsa geçti diyor bakalım. Mevzu açılıyor yavas yavass =)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Plakam bu gun çıktı 5 te alıcam bu gun giderim edremite ama yapmaz tahminimce yarına gün verir. ve ayrıyetten bişi araştırdım
10 ZNU kullanıcısından 9 unda ayaklık yere sürtme derdi var resmen bir fabrika hatası. kimisi amortisor değiştirmiş azda olsa geçti diyor bakalım. Mevzu açılıyor yavas yavass =)

Eh be kendi kendini yaktın. Kederli olursun sen bu motorla uğraşırken. Ayaklığı komple söksen şaseden gerekirse kaynaklı yerden al onu aşağı. En azından kafan rahat eder. Gezersin rahat rahat. Yan ayaklık idare eder seni.

Bak amortisör sıkıntılıymış o zaman. Egzoz aynı çünkü değişen bişey yok mekanik aksamda. Amortisör değişinde egzoz sürtünmeside çözülür o zaman.
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
16
arkadaslar birşey soylemeycekmısınız benım durumla ılgılı ? zunu lar sorunlumu dıyorsunuz yanı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

arkadaslar birşey soylemeycekmısınız benım durumla ılgılı ? zunu lar sorunlumu dıyorsunuz yanı? birde znx , znu gıbı klasık gorunmuyor bıldıgın scooter tarzı.
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
16
arkadaşlar hiç yenı model znu kullanıcısından bilgi alamadım.Gökhan kardeşim yanlıs anlama sana ınanıyorum ve hatta boyle bır sorunla karsılastıgın ıcın cok üzüldüm .yenı znu kullanan baska arkadaslardan bu sıkayetı aldınız mı? ve bu sıkayet dısında baska bır sorun var mı? motora zaman gelecek suan plaka dahıl 2450 peşin fiyat nasıl arkadaslar zamn gelemden kararımı vermek ıstıyorum.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
arkadaşlar hiç yenı model znu kullanıcısından bilgi alamadım.Gökhan kardeşim yanlıs anlama sana ınanıyorum ve hatta boyle bır sorunla karsılastıgın ıcın cok üzüldüm .yenı znu kullanan baska arkadaslardan bu sıkayetı aldınız mı? ve bu sıkayet dısında baska bır sorun var mı? motora zaman gelecek suan plaka dahıl 2450 peşin fiyat nasıl arkadaslar zamn gelemden kararımı vermek ıstıyorum.

Alma. Sorunlu diyorlar. Başka bir markaya yönel kymco falan düşünmez misin? Dayanıklı ve kaliteli motorlar. Eğer illaki mondial diyorsan mash düşünebilirsin. Kanuni merlin veya ronny'de olabilir. Ama şuan için znu'yu düşünme. Gökhan arkadaşımızın epey canı yandı seninde yanmasın.
 
Katılım
23 Ağu 2011
Mesajlar
12
herkese merhaba... foruma yeni üye oldum. geçen hafta 125 znu aldım. abime de asya modelinden aldık. ikimizde acemi sürücüyüz. mondiale çok fazla binmedim henüz. arka fren çok gevşek gibi geldi. güven vermiyor. servis çok uzakta. servise götürmeden arka freni sıkı yapabilirmiyim. yardımcı olurmusunuz. birde mondial znu üzerinde sallanınca ığyk ığyk.. diye ses geliyor. asyada böyle bir şey yok.orta sehpada bulunan yuvarlak lastiğe kumaş ya da bant sar, sesi keser dediler. ne yapmalıyım. sizlerin motorlarında böyle bir sorun varmı..

keyifli sürüşler..
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
herkese merhaba... foruma yeni üye oldum. geçen hafta 125 znu aldım. abime de asya modelinden aldık. ikimizde acemi sürücüyüz. mondiale çok fazla binmedim henüz. arka fren çok gevşek gibi geldi. güven vermiyor. servis çok uzakta. servise götürmeden arka freni sıkı yapabilirmiyim. yardımcı olurmusunuz. birde mondial znu üzerinde sallanınca ığyk ığyk.. diye ses geliyor. asyada böyle bir şey yok.orta sehpada bulunan yuvarlak lastiğe kumaş ya da bant sar, sesi keser dediler. ne yapmalıyım. sizlerin motorlarında böyle bir sorun varmı..

keyifli sürüşler..

Fren sorununla ilgili şöyle anlatmaya çalışayım. Arka tekerleğin sol tarafında yaylı bir mekanizma göreceksin. Ucunda döndürebilecğin türden birşey takılı olacak. Korkma tut elinle çevir sağa doğru 2-3 tur yeticektir sanırım. Diğer sorun ile ilgili bir bilgim yok. Ben asya kullanıyorum gayet memnunum.
 
Katılım
23 Ağu 2011
Mesajlar
12
Fren sorununla ilgili şöyle anlatmaya çalışayım. Arka tekerleğin sol tarafında yaylı bir mekanizma göreceksin. Ucunda döndürebilecğin türden birşey takılı olacak. Korkma tut elinle çevir sağa doğru 2-3 tur yeticektir sanırım. Diğer sorun ile ilgili bir bilgim yok. Ben asya kullanıyorum gayet memnunum.[/QUOTE

bahsettiğin yeri biliyorum.. çevirmek için anahtar lazım gibime geldi. hiç elleşmemiştim. yarın elimle bir deneyeyim. olur heralde.. teşekkürler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst