Değerli arkadaşlar, kısmetse 26-08-2011 perşembe günü, 2004 model, 18.000 km. de, bir XVS 650a alacağım. motoru İst. yenikapıda teslim alacagım. Forom un bu başlık altındaki tüm yazılarını okuyup fikir sahibi olmaya çalıştım. Aslında Shadow 750 ile Drag650 arasında çok kararsız kalmıştım. Üstelik benzer yaştaki makinelerin fiyatlarıda hemen hemen aynı idi. Xvs650 a da karar aldım çünkü az daha hafifti, az daha ince ve narindi. Bunlar benim için önemli idi çünkü 1.70 boyunda 63 kiloda bir insanım. İstediğim makinaya ulaştım nihayet. Fiyata gelince, varım yogum olan 10 bin tl. yi vererek alacagım. İstenilen 12 ye yakındı aslında ama, satan arkadaş, varımın yogumun bu oldugunu, ve çokkk heves ettiğimi görünce bu fiyata anlaştık. Bu alışverişle ilgili yorumlarınız nasıldır. İyi fiyat mıdır?, nedir ne degildir?. (sevgili arkadaşlar şimdi ben asıl meseleye geleyim, ben yeni kullanıcıyım, hatta sürücü kursunda henüz bir kez 125 lik ybr kullanmış bir insanım). Ama azmettim. bu xvs650 yi aldım neticede. Kıymetli arkadaşlar, Xvs650 kullanme-akta olan, istanbuldan bir arkadaş, bu makineyi yenikapıdan istinyeye (semtime) getirmek konusunda kim yardımcı olabilir?. Böyle bir sevaba girebilecek var mı....

))))