13 ağustos cumartesi gecesi neşesi :)

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
gelde bu adamların hakkını ye be kardeşim ....onlar olmasaydı kesin bir çok terslikle karşılaşır mahçup olurdum , sevgili (pynst yığıt,pynst ercan, pynst sercana ) huzurlarınızda çok çok teşekkür ediyorum onlardanda allah razı olsun

bizleri güzel bir şekilde agırlayıp,hoş sohbette bulundukları için Yigit-Ercan-Sercan ' teşekkür ederim.İstanbul'ada bekleriz sizleri dostlar :)

ve bendeki resimleri atayım artık Görkem senin Kawasaki fotoda geliyor bu arada :p

buyrun iyi seyirler :)
ilk tayfa ve hazırlık çalışmaları














ikinci tayfayı beklemek için yola çıktık ,sanki bayram korteji maşallah :)



ilerde bir ışık gördüm Furkan'a dedim bu kesin Tünal abidir ve 10 puan :)
















güzel kareler :)





 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Muhabbet herkese mahsus, içinde hasıl olmak anlayana mahsus derler gözlerinizden öperim ben çok keyf ve feyz aldım arkadaşlar....
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yalnız aşıklar tepesine çıktığımızda o manzaranın fotorafları çekilmeliydi harika manzara vardı....keşke çekilsiydi...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
amma resim çekmişiz kardeşim,yükle yükle Allah yardım etsin :)







aslında tepede resim çekilmişti ama makina oynadıgından fotolar fulug çıkmış o yüzden yüklemedim,kusura kalmayın artık :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arjantinli abim benim elmaları birtek sen foto çekmişsin başka kimsenin ne gördüğü var ne de bildiği ama irfan ağa onları çatır çatır yer afiyet şeker olsun :cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Pazar akşamı derim ben kasımpaşa sahilde toplanırız kendin getir beraber yiyelim babından....çiğköfteler benden olacak yanında yanında salatası vs..

yada maltepe sahilde olabilir çoğunluk o taraftaysa....

tünal abi gelecemde dizlerim hala tutmuyo :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
pişireceğin günü haber verde eve misafir olalım..zaten yakında dayımlara geleceğim yalovaya....

ulem ramço şöyle yerim böle yerim deyip deyip klavye karşısında yazıp yazıp benim asabımı bozma :cherry::queen: 5-6 tane pide kaldı resil seniiiiii:cherry::queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ulem ramço şöyle yerim böle yerim deyip deyip klavye karşısında yazıp yazıp benim asabımı bozma :cherry::queen: 5-6 tane pide kaldı resil seniiiiii:cherry::queen:


ağa sorun sende...:cherry: ben istanbul pidesi diye öyle konuştum.... senin pidelerin mazemesi bol ve gayet doyurucu idi...üstelik ben atarken güveç yoktu piyasada....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan o kadar sürat fazla sana.... sen sağdan sağdan 80 le devam et....

aynen aga artık seneye ramazana bir tur daha atarız bir senede o götürür:cherry: abi şaka bi yana tünal abi normalde öle agresif kullanıyorsa makinayı harbi hakkını veriyo , bir ara kene gibin yapıştım arkadan kendisine :queen:

yanlış anlaşılmasın :cherry: göbeğinin yanlarından depoya tutunmaya çalışsamda nafile bi ara arka tutamaklara tutundum yok ölede yerçekimine karşı koyamıyorum , zaten artçı olmayı öğrenene kadar yol bitti :queen:

yalnız bi ara kaçla gittiğimizi görmek için km sayaçlarına bakmak adına kafayı yılbaşı hindisi gibin yandan doğru çıkardığımda kaskım kafamdan çıkacak gibi oldu kafamdan , demekki racıng makınalarda çeneden açılır kask makbul değil aga , zannederim 200 km civarlarıydı göremedim kafayı hemen içeri çektim :queen:

---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:43 ----------

ağa sorun sende...:cherry: ben istanbul pidesi diye öyle konuştum.... senin pidelerin mazemesi bol ve gayet doyurucu idi...üstelik ben atarken güveç yoktu piyasada....


:cherry::cherry::queen:

---------- Post added at 00:47 ---------- Previous post was at 00:45 ----------

çok fena feci kıskandım :/ motoru cuma gün teslim alabilseydim gelecektim ama kısmet olmadı :(
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım ...:rendeer:

gelmek yada gelmemek işte bütün mesele bu :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
aynen aga artık seneye ramazana bir tur daha atarız bir senede o götürür:cherry: abi şaka bi yana tünal abi normalde öle agresif kullanıyorsa makinayı harbi hakkını veriyo , bir ara kene gibin yapıştım arkadan kendisine :queen:

yanlış anlaşılmasın :cherry: göbeğinin yanlarından depoya tutunmaya çalışsamda nafile bi ara arka tutamaklara tutundum yok ölede yerçekimine karşı koyamıyorum , zaten artçı olmayı öğrenene kadar yol bitti :queen:

yalnız bi ara kaçla gittiğimizi görmek için km sayaçlarına bakmak adına kafayı yılbaşı hindisi gibin yandan doğru çıkardığımda kaskım kafamdan çıkacak gibi oldu kafamdan , demekki racıng makınalarda çeneden açılır kask makbul değil aga , zannederim 200 km civarlarıydı göremedim kafayı hemen içeri çektim :queen:

---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:43 ----------






:cherry::cherry::queen:


bir ara 200 e düşmüştüm doğru o zaman bakmışsın
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
amma resim çekmişiz kardeşim,yükle yükle Allah yardım etsin :)







aslında tepede resim çekilmişti ama makina oynadıgından fotolar fulug çıkmış o yüzden yüklemedim,kusura kalmayın artık :)


bırak tamer abi tepenin resimlerini filan abi ne kusuru görmek isteyen gelsin meraklansın aga :)

gelenler gördü gelemeyenlerde görmeye gelsin icabında :)

---------- Post added at 00:53 ---------- Previous post was at 00:49 ----------

bir ara 200 e düşmüştüm doğru o zaman bakmışsın


agam sen ciddimisin harbi şaka yapmıyorum :) 200 aştıkmı ben sağa sola bakamadım rüzgardan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst