- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
gelde bu adamların hakkını ye be kardeşim ....onlar olmasaydı kesin bir çok terslikle karşılaşır mahçup olurdum , sevgili (pynst yığıt,pynst ercan, pynst sercana ) huzurlarınızda çok çok teşekkür ediyorum onlardanda allah razı olsun
bizleri güzel bir şekilde agırlayıp,hoş sohbette bulundukları için Yigit-Ercan-Sercan ' teşekkür ederim.İstanbul'ada bekleriz sizleri dostlar
ve bendeki resimleri atayım artık Görkem senin Kawasaki fotoda geliyor bu arada
buyrun iyi seyirler
ilk tayfa ve hazırlık çalışmaları













ikinci tayfayı beklemek için yola çıktık ,sanki bayram korteji maşallah


ilerde bir ışık gördüm Furkan'a dedim bu kesin Tünal abidir ve 10 puan















güzel kareler






bizleri güzel bir şekilde agırlayıp,hoş sohbette bulundukları için Yigit-Ercan-Sercan ' teşekkür ederim.İstanbul'ada bekleriz sizleri dostlar
ve bendeki resimleri atayım artık Görkem senin Kawasaki fotoda geliyor bu arada
buyrun iyi seyirler
ilk tayfa ve hazırlık çalışmaları













ikinci tayfayı beklemek için yola çıktık ,sanki bayram korteji maşallah


ilerde bir ışık gördüm Furkan'a dedim bu kesin Tünal abidir ve 10 puan















güzel kareler





























