- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #41
teşekkürler arkadaşlar 8 li bandaj taktı ama memnun değilim 10 gün flan duracam duruma bakavam artık sizden dualarınızı eksik etmemeniz
abi doktor bugün gördü filmi kaza yaptığım gün yoktu kendi ve pazartesiye attı
birader ben ameliyathanede ortopedide çalışıyorum ve bu sorduğun soruyu çok saçma buluyorum
senin kırığının şekli şemali nereden nereye kırıldığı yönelimi vs bunların hiç birini bilmeden burda sana nasıl yorum yapalım
onu bırak burdaki insanlar motosiklet sürücüsü doktor değil hem doktor olsalar bile yinede rontgenini görmeden sana nasıl yorum yapsınlar
akıllı davranmak azım bu tür durumlarda
açık açık yaz kardeş buraya ortopediciye hiç güvenmedim bna hiç güven verici konuşmadı veya herifin söyledikleriyle ikna olmadım demeye cesaretin yoksa eğer ben senin yerine söyleyeyim burada
doktora güvenmediysen eğer herhangi bir hastanenin ortopedi servisinin sorumlu hemşiresinin yanına git ve orda onun tavsiye edeceği doktora git
abi doktor bugün gördü filmi kaza yaptığım gün yoktu kendi ve pazartesiye attı