motorla kaza yaptım ve omzum kırıldı yardım

Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Geçmiş olsun olsun Allah acil şifalar versin benim de ayağım kırılmıştı 40 gün alçıda kaldı şimdi çok şükür iyiyim.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Valla motor kullanırken dalgın olmayacan başka bir şey düşünmeyecen sadece trafiği ve yolu düşüneceksin onu anladım.

Dün ana yolu kesen bir tali yolda kırmızıda bekliyorum karşıya geçmek için.Kafam da berbat kız meselesi yüzünden ne yapacam ne edecem diye.Yeşil yandı bastım gaza, benimle bekleyen arabalardan hooop heeey diye bir ses duymamla frenle asılmam bir oldu be önümden 140 civarı bir hızla vıınn diye bir araba geçti.Suç onda kırmızıda geçti bir şehir içinde o hızla gidilmez iki.Ben yeşilde geçmiştim kafada zaten kask var sesini duymuyorum, ama dalgınlıktan sadece ışığa bakıp soluma bakmamam ölümle sonuçlanabilirdi öldükten sonra kim kurala uymuş kim uymamış ne anlamı var...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar sağolun 8 li bandajlı kolluk takacaklarmış hayırlısı

keşke tüm bu merakını muayene olduğun bölüm için de sarfetseydin. ortapedi değil, ortopedi... elindeki evrakları iyi okursan ve doktorun sana söylediklerine inanırsan forumlarda tedavi olmayı bırakırsın sanırım :)

abi acile gittik ve ortopedi doktoru yoktu pazartesi gelsin demiş filime bakıp karar verecek bakalım sizde haklısınız yanlış yazmışım ismi
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Allah beterinden saklasın...

geçmiş olsun..
ancak dikkat et...zahmetli bir süreç olabilir..
ama doğru tedavi için herşeye katlanmalısın...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Yanlış yazılan bir kelimeyi anında karşı tarafa iğnemeleyi biliyoruz ama bir geçmiş olsun dileği iletmeyi bilmiyoruz,yazık.

Geçmiş olsun arkadaşım
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
fatıh kardeşim gecmış olsun cok uzuldum ama en kotu gunumuz boyle olsun dıyoru m beterın beterı var ınş en kısa zamanda ıyıleşırsın acıll122 gıbı...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Geçmiş olsun kardeşim, umarım kısa zamanda atlatırsın. Elimizden gelen birşey olursa hep buradayız biliyorsun.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Geçmiş olsun.
Babam da gençliğinde mopetten düşüp köprücük kemiğini kırmıştı. İyileşmesi biraz sıkıntılı oldu tabii, kolay değil :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayy biraderim Allah şifa versin...şimdi yine küfredicem ban yicem ama bu ....... elemanlar niye pazartesiye sallıyorlar ki yani valinin ömzu kırılsa kaç tanesi tek sıra halinde dizilirlert önüne...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
anlayış bozuk millet koyun görevliler dahada koyun. böle otlayıp gidiyoruz.
benim velet bisikletten düşmüştü, acile falan koştuk filim falan çekildi dediler inçinmiş. sardılar sarmaladılar eve döndük. iki üç gün sonra komşumuz var röntgen teknisyeni. dedi bir bakayım şunlara ahanda kırıkmış bu falan filan. yani işini düzgün yapmadan aldığı parayı helal sananlar var. allah işini hakkıyla yapan insanlarla karşılaştırsın.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Geçmiş olsun dostum Allah daha kötüsünü göstermesin ve iftara doğru trafik berbat bi hale geliyor oruc insanları çılgına çeviriyor trafikte saygı diye bişi kalmıyor. Tekrardan geçmiş olsun
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ederim sağolun inş. en kısa zamanda iyileşmek ümidiyle

Geçmiş olsun kardeşim, umarım kısa zamanda atlatırsın. Elimizden gelen birşey olursa hep buradayız biliyorsun.

sağol emin abi biliyorum sizlerin yanımda olacağınızı

vayy biraderim Allah şifa versin...şimdi yine küfredicem ban yicem ama bu ....... elemanlar niye pazartesiye sallıyorlar ki yani valinin ömzu kırılsa kaç tanesi tek sıra halinde dizilirlert önüne...

aynen metehan abi benimde sinir olduğum şey 2 kırık var dedi burada bir kırıkcıyada gösterdim ne olur ne olmaz diye o dedi ameliyat olabilirmiş bakacaz artık ya sabır
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
birader ben ameliyathanede ortopedide çalışıyorum ve bu sorduğun soruyu çok saçma buluyorum
senin kırığının şekli şemali nereden nereye kırıldığı yönelimi vs bunların hiç birini bilmeden burda sana nasıl yorum yapalım
onu bırak burdaki insanlar motosiklet sürücüsü doktor değil hem doktor olsalar bile yinede rontgenini görmeden sana nasıl yorum yapsınlar
akıllı davranmak azım bu tür durumlarda
açık açık yaz kardeş buraya ortopediciye hiç güvenmedim bna hiç güven verici konuşmadı veya herifin söyledikleriyle ikna olmadım demeye cesaretin yoksa eğer ben senin yerine söyleyeyim burada
doktora güvenmediysen eğer herhangi bir hastanenin ortopedi servisinin sorumlu hemşiresinin yanına git ve orda onun tavsiye edeceği doktora git
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst