Valla motor kullanırken dalgın olmayacan başka bir şey düşünmeyecen sadece trafiği ve yolu düşüneceksin onu anladım.
Dün ana yolu kesen bir tali yolda kırmızıda bekliyorum karşıya geçmek için.Kafam da berbat kız meselesi yüzünden ne yapacam ne edecem diye.Yeşil yandı bastım gaza, benimle bekleyen arabalardan hooop heeey diye bir ses duymamla frenle asılmam bir oldu be önümden 140 civarı bir hızla vıınn diye bir araba geçti.Suç onda kırmızıda geçti bir şehir içinde o hızla gidilmez iki.Ben yeşilde geçmiştim kafada zaten kask var sesini duymuyorum, ama dalgınlıktan sadece ışığa bakıp soluma bakmamam ölümle sonuçlanabilirdi öldükten sonra kim kurala uymuş kim uymamış ne anlamı var...