.
Sigara icmek icin cimlerin üzerine oturuyorum..
Gözüm ceketimin cebine kayiyor..
Cebim acik..

ale:
Elimi sokuyorum..
Beynim duruyor o an yemin ederim..
Pasaport, Ehliyet, ve baska evraklarin bulundugu poset yok. (Hepsini ufak bir posetin icine koymustum islanmasinlar diye)
Cebime tekrar tekrar bakiyorum.. Baska cebimemi koydum diye bütün ceplerime bakiyorum..
YOK YOK YOK

r:

r:

r:
Benzinlige girip oradami biraktim yanlislikla diye bakiniyorum..
Ama cikarmadimki cebimden.
Paralarim baska yerde cünki..
Bakiniyorum oralardami düsürdüm yanlislikla diye..
Deli dana gibi dolaniyorum..
Ne yapicam ben simdi?
Acaba son durdugum benzikliktemi düsürdüm?
Geri dönmem gerek..
Birdahaki cikistan cikip geriye dönüyorum..
Basiyorum gaza..
Normal düsünemiyorum artik..
Beynim durmus..
Bazen öyle süratliyimki neredeyse virajlardan cikicam..
Remzi hadi Pasaportu kaybettin böyle devam edersen birazdan hayatini kaybedicen diyorum kendime ve sakinlesiyorum..
Sakin sakin düsünmeye calisiyorum..
Son mola verdigin yerde benzin almamistim..
Sadece sigara icmistim.
Yani orada düsürmüs olamam..
Ya cebimi iyi kapamadim yada hic kapamamisim..
Italyada bazen sürat yaptim..
Bir Motorun ve bir arabanin arkasina takilip son sürat gazlamistim..
Ve cebim de tam kapali olmadigi icin rüzgardan acildi hersey piiiiiiirrrrr..
iyide simdi ne olucak???
Geri dönsem mi Almanya ya diye düsünüyorum..
Geri dönmesem hicbirseysiz nasil gidicem Türkiye ye???
Birisi dokunsa agliycam.. O durumdayim..:salut:
Yine Ancoa ya dönmeye karar veriyorum ne yapacagimi bilmeden..
Otobanda biraz gittikten sonra cikiyorum yine geri dönmek icin.. 40km falan geri gittim sanirim..
Ciksta bir polis merkezi görüyorum..
Hemen polis merkezine daliyorum..
Derdimi anlatmaya calisiyorum..
Polisler bana yardimci olmaya calisiyorlar ama tam olarak anlasamiyoruzki..
Dil bilmemek cok zor..
Polisler den birisi cep telefonu ile tercüme yapmaya calisiyor bana..
Anladigim kadariyla Ancona da gümrükteki polis e gidip kaybettigime dair rapor tutmam gerek..
Polis in tabancasini gösterip..
Onu bana verirmisin..
Beynime sikayim diye isaretlerle anlatmaya calisiyorum..
NO NO NO diye gülüyor..
Ben gülecek durumda degilim..
Adamlar param varmi diye soruyorlar helal olsun..