Garip bir yolculuk

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Yakalansaydın Abi bi Daha Ne almanya Nede motorunu Görebilirdin :)

Yunan Degilmi Türkleri Sevmiyorlar :) [ Sanki Biz Seviyoruz :) ]

Toplam Kaç Lt Benzin Gitti Abi ? Toplam maliyet Sana Ne Kadar Oldu ?

Süper Bi Yolculuk Olmus Tebrik Ediyorum :)
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
.
Sigara icmek icin cimlerin üzerine oturuyorum..
Gözüm ceketimin cebine kayiyor..
Cebim acik..:pale:
Elimi sokuyorum..
Beynim duruyor o an yemin ederim..
Pasaport, Ehliyet, ve baska evraklarin bulundugu poset yok. (Hepsini ufak bir posetin icine koymustum islanmasinlar diye)
Cebime tekrar tekrar bakiyorum.. Baska cebimemi koydum diye bütün ceplerime bakiyorum..
YOK YOK YOK :pr::pr::pr:
Benzinlige girip oradami biraktim yanlislikla diye bakiniyorum..
Ama cikarmadimki cebimden.
Paralarim baska yerde cünki..
Bakiniyorum oralardami düsürdüm yanlislikla diye..
Deli dana gibi dolaniyorum..
Ne yapicam ben simdi?
Acaba son durdugum benzikliktemi düsürdüm?
Geri dönmem gerek..
Birdahaki cikistan cikip geriye dönüyorum..
Basiyorum gaza..
Normal düsünemiyorum artik..
Beynim durmus..
Bazen öyle süratliyimki neredeyse virajlardan cikicam..
Remzi hadi Pasaportu kaybettin böyle devam edersen birazdan hayatini kaybedicen diyorum kendime ve sakinlesiyorum..
Sakin sakin düsünmeye calisiyorum..
Son mola verdigin yerde benzin almamistim..
Sadece sigara icmistim.
Yani orada düsürmüs olamam..
Ya cebimi iyi kapamadim yada hic kapamamisim..
Italyada bazen sürat yaptim..
Bir Motorun ve bir arabanin arkasina takilip son sürat gazlamistim..
Ve cebim de tam kapali olmadigi icin rüzgardan acildi hersey piiiiiiirrrrr..
iyide simdi ne olucak???
Geri dönsem mi Almanya ya diye düsünüyorum..
Geri dönmesem hicbirseysiz nasil gidicem Türkiye ye???
Birisi dokunsa agliycam.. O durumdayim..:salut:
Yine Ancoa ya dönmeye karar veriyorum ne yapacagimi bilmeden..
Otobanda biraz gittikten sonra cikiyorum yine geri dönmek icin.. 40km falan geri gittim sanirim..
Ciksta bir polis merkezi görüyorum..
Hemen polis merkezine daliyorum..
Derdimi anlatmaya calisiyorum..
Polisler bana yardimci olmaya calisiyorlar ama tam olarak anlasamiyoruzki..
Dil bilmemek cok zor..
Polisler den birisi cep telefonu ile tercüme yapmaya calisiyor bana..
Anladigim kadariyla Ancona da gümrükteki polis e gidip kaybettigime dair rapor tutmam gerek..
Polis in tabancasini gösterip..
Onu bana verirmisin..
Beynime sikayim diye isaretlerle anlatmaya calisiyorum..
NO NO NO diye gülüyor..
Ben gülecek durumda degilim..
Adamlar param varmi diye soruyorlar helal olsun..

Bu kısımda bayağı bir duygusal ve fiziksel aksiyon yaşamışsındır :cherry: Valla iyi azim etmiş tamamlamışsın ben olsam tutankamonun lanetine inanır derhal sonlandırırdım geziyi :queen:

Tebrikler remzi_39 :cat:
İtalyan polisinede helal olsun düşünceli davranışları için.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yakalansaydın Abi bi Daha Ne almanya Nede motorunu Görebilirdin :)

Yunan Degilmi Türkleri Sevmiyorlar :) [ Sanki Biz Seviyoruz :) ]

Toplam Kaç Lt Benzin Gitti Abi ? Toplam maliyet Sana Ne Kadar Oldu ?

Süper Bi Yolculuk Olmus Tebrik Ediyorum :)

Okadar degil yahu..
Benim tursumu kurmayacaklar sonunda..
Birkacgün tutup birakicaklar mecbur..
Birde sunu söyliyeyim..
Yunanistan cok gidip geldim..
Ama adamlarin bir yamugunu görmedim..

Litreye falan bakmadim hic..
Ama ucakla gitseydim ayni paraya 3-4 kere gider gelirdim.. :)

Bu kısımda bayağı bir duygusal ve fiziksel aksiyon yaşamışsındır :cherry: Valla iyi azim etmiş tamamlamışsın ben olsam tutankamonun lanetine inanır derhal sonlandırırdım geziyi :queen:

Tebrikler remzi_39 :cat:
İtalyan polisinede helal olsun düşünceli davranışları için.

O geri dönmek kackere aklima geldi benim sen bir bilsen.. :cherry:
Ama Türkiyede herkese haber vermisim geliyorum diye..
Erkeklige mok sürdürmek istemedik..
Vay salak vay herseyini kaybedip geri dönmüs demelerine katlanamazdim :p
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
tam bir macera.
hazırlıksız çıkılmış, hava durumu, kayıp eşyalar :queen:
çokçokçokçok büyük cesaret, hayran kaldım ::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Harika

Masal gibi okudum.Enteresan olan iş yeri bilgisayarım resimleri açamıyor.Yani fotoları hep hayal gücümde kurdum.Eve gidince bakıcam çok merak ettim:)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sürükleyici bir roman her satırını okumak zorunda kaldım. tebrik ediyorum
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ewet bitti sonuda bu gezi..
Sükür diyorum..
Yahu neyapican benimle..
Bukadar macera adami aglatacak duruma getiriyor... sen bunu daha bilmiyorsun sanirim..
Genc sin ögrenirsin... :cherry:

abi ayıp oluyo ama :p

O geri dönmek kackere aklima geldi benim sen bir bilsen.. :cherry:
Ama Türkiyede herkese haber vermisim geliyorum diye..
Erkeklige mok sürdürmek istemedik..
Vay salak vay herseyini kaybedip geri dönmüs demelerine katlanamazdim :p

ahaha burada çok güldüm


kokoreç desem ne dersin :mrgreen:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
ÖnceLikLe kazasız bir sonLa TamamLandığı için geçmiş oLsun diyorum.
Okurken ve foToğrafLara bakarken aynı yoLcuLuğu ve haTTa yaşadığın TaLihsizLikLere şaşkınLığımLa resmen yaşamış oLdum.

Kazasız nice seyehaTLer diLiyorum :)
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@ coq Sanki bu güzel bir gezi yazısı, bayağı bir sürükledi beni.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
REMZİ abim lüleburgazlı motorcu hemşerin olarak türkiyeye geldiğinde görüşelim... birlikte bir kaç aktivite yapar anılarını senden dinleriz.. hatta bir buluşma ayarlarız hapimiz anıları senden merakla dinleriz daha keyifli olur :) seni ağırlamak isterim... daha önce avusturyalı thomas ı ağırlamıştım şimdi sen hiç değilse türk ve hemşerimsin seni ağırlamak daha kolay olur :) :D beklerimmm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst