- Katılım
- 9 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,117
Evet arkadaşlar grenajlı motosikletlerimizin çıplak hallerinin fotoğraflarını paylaşalım.
Motosikletin orjinal(stock) halinden daha çıplak olması yeterlidir.Çıplaklık seviyesi size kalmış
---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:36 ----------
İlk olarak başlıyorum
Motosikletim Hyosung GT250R
Grenajlarımı çıkarttığımda şöyle bir resim çekmiştim hatta bu halini çok sevdim 2gün böyle kullandım
![]()
Grenajsız Ducati Streefighter'a benzemiş.


