Motosikletinin Çıplak Fotoğraflarını Paylaş

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Evet arkadaşlar grenajlı motosikletlerimizin çıplak hallerinin fotoğraflarını paylaşalım.
Motosikletin orjinal(stock) halinden daha çıplak olması yeterlidir.Çıplaklık seviyesi size kalmış :)

---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:36 ----------

İlk olarak başlıyorum
Motosikletim Hyosung GT250R
Grenajlarımı çıkarttığımda şöyle bir resim çekmiştim hatta bu halini çok sevdim 2gün böyle kullandım:)
bikepics-2248354-800.jpg

Grenajsız Ducati Streefighter'a benzemiş. :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yararli bi baslik olmus, motor almadan once mutlaka bakilmasi gereken bir baslik hatta. Kim kaza yapmis kim hangi grenajlari degismis, fotograflara devam :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
:cherry:sedat 57 yenin namahremi.....:cat:
gerçi o şuan kıbrısta yanıyor asker ocağında.... dayı yani ybr de kimin elinde belli değil...



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Birisi bunu motosikletlinin anlayacak karışıcak ortalık bak uyarmadı demeyin :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Daha ben görmedim çıplağını. Allah kimseyi motorunu soydurmak zorunda bırakmasın :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Daha ben görmedim çıplağını. Allah kimseyi motorunu soydurmak zorunda bırakmasın :)
Ben grenajların içleri kirlenince söküp temizliyorum hem motor blogunuda detaylı bi şekilde temizlemiş oluyorum.Fantazi meselesi motor sadece tamir için sökülcek diye bi şart yok bakım içinde sökülür:)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Ali abi (Felon) kabloları düzenleyip öne ufak bir cam taksan gerçekten güzel bir naked yapabilirsin bence :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Ben grenajların içleri kirlenince söküp temizliyorum hem motor blogunuda detaylı bi şekilde temizlemiş oluyorum.Fantazi meselesi motor sadece tamir için sökülcek diye bi şart yok bakım içinde sökülür:)

Aman benimkini soymasınlar zaten 3 tane vida tutuyor soydukmu giydiremeyiz bir daha. :) Ama isterseniz alttan çekerim illa soymaya gerek yok bu şekilde de görmek istediklerinizi görebilirsiniz :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ali abi (Felon) kabloları düzenleyip öne ufak bir cam taksan gerçekten güzel bir naked yapabilirsin bence :)
kışın grenajları söküp öyle kullanmayı düşünüyodum ama grenajlar olmayıncada yağmurda pantolon çamurdan gözükmez heralde onun için vazgeçtim ama grenajsız halide çok hoş oluyo :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
çok rica ettim ama kabul etmiyor...

ya tam yetkili servis..
yada çankayanın önünde soyunurum diyor....

japonlar uyanık olur derlerdi ama bu kadarını beklemiyordum...:cherry:
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Töbe Töbe..:queen: çıklak fotağrafı yokki hem çok utangac öyle herkese kendini göstermez..:)=
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst