- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar grenajlı motosikletlerimizin çıplak hallerinin fotoğraflarını paylaşalım.
Motosikletin orjinal(stock) halinden daha çıplak olması yeterlidir.Çıplaklık seviyesi size kalmış
---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:36 ----------
İlk olarak başlıyorum
Motosikletim Hyosung GT250R
Grenajlarımı çıkarttığımda şöyle bir resim çekmiştim hatta bu halini çok sevdim 2gün böyle kullandım
Motosikletin orjinal(stock) halinden daha çıplak olması yeterlidir.Çıplaklık seviyesi size kalmış
---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:36 ----------
İlk olarak başlıyorum
Motosikletim Hyosung GT250R
Grenajlarımı çıkarttığımda şöyle bir resim çekmiştim hatta bu halini çok sevdim 2gün böyle kullandım
