Motosikletinin Çıplak Fotoğraflarını Paylaş

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Evet arkadaşlar grenajlı motosikletlerimizin çıplak hallerinin fotoğraflarını paylaşalım.
Motosikletin orjinal(stock) halinden daha çıplak olması yeterlidir.Çıplaklık seviyesi size kalmış :)

---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:36 ----------

İlk olarak başlıyorum
Motosikletim Hyosung GT250R
Grenajlarımı çıkarttığımda şöyle bir resim çekmiştim hatta bu halini çok sevdim 2gün böyle kullandım:)
bikepics-2248354-800.jpg
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Aaaaa hayatta olmaz , motorumun mahrem yerlerini görmenize asla izin veremem . :p :p :p :p
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
benim motorum zaten çıplak... eğer bir gün granaj takarsam ybr ye onu paylaşırım artık...:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
benim motorum zaten çıplak... eğer bir gün granaj takarsam ybr ye onu paylaşırım artık...:cherry:
Çok fantazi bir başlık olmadı umarım ama grenajlı motosikletin çıplak hali olması gerekiyor bakalım bizim fıstıklar üstünde giysileri olmadan ne kadar çirkin olabiliyolar :)

---------- Post added at 10:51 ---------- Previous post was at 10:45 ----------

Aaaaa hayatta olmaz , motorumun mahrem yerlerini görmenize asla izin veremem . :p :p :p :p
Tamam özele giriyo olabilir ama o kadar kıskanç olmamak lazım:queen::queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Evet arkadaşlar grenajlı motosikletlerimizin çıplak hallerinin fotoğraflarını paylaşalım.
Motosikletin orjinal(stock) halinden daha çıplak olması yeterlidir.Çıplaklık seviyesi size kalmış :)

---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:36 ----------

İlk olarak başlıyorum
Motosikletim Hyosung GT250R
Grenajlarımı çıkarttığımda şöyle bir resim çekmiştim hatta bu halini çok sevdim 2gün böyle kullandım:)
bikepics-2248354-800.jpg

Senin motora çıplaklık yakışmış Valla :)
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Başlığa +18 felan yazdırsaydınz. namahreme giriyorda :D XD
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
valla motorum sinbat a sordum olmaz abi namahrem dedi :cherry: zaten etin ne budun ne 50cc liğin mahremimi olur len dedim sustu :p uygun bir vakit üstünü çıkarmayı bekliyor :p :cherry:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
valla motorum sinbat a sordum olmaz abi namahrem dedi :cherry: zaten etin ne budun ne 50cc liğin mahremimi olur len dedim sustu :p uygun bir vakit üstünü çıkarmayı bekliyor :p :cherry:
cc önemli değil çıplak olsun yitir:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@kingcüneyt
işte budur :wiinkk:
paylaşımın artmasını bekliyorum :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
birkaç gün sonra bende atarım çıplak resimlerimi:queen:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
benim değil ama çok hoşuma gitmişti bir kaç fotoda ben paylaşıyım ... çnkü motorumun o halde çekilmiş fotosu yok..

0764cea1.jpg

90be4ac3.jpg

9a5dbab8.jpg

adb15620.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egsoz deliğinden içeriyi fotoğraflasam sayılırmı?
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
ayıptır arkadaşlar bant çekin farlara renkleri belli olmasın :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst