salcano yazıyor görmedinmi üstünde
arkadaşlar bi soru sordum konu değiştirmeyin ölü ve yaralı olmadığında kaza yapınca ne olur
ölü veya yaralı olmasa bilemiHaberde yazan plaka 2007 Model Honda bir motosiklete kayıtlı. Cub tipinde olduğundan dolayı Innova dedim.
Kazanın oluş şekline göre 8 yıl bile hapis yatabilirsin.
bn hiç bir motosikletin sebep olduğu ölüm görmedim
tehlikesi olmayan bir araç soyle ona binelim motosiklet kaza yapcak diye bnmeyelimmi yani kaza yapmayan araç söyleKendi canını düşünmüyormusun yahut şöyle diyim allah korusun ana yolda giderken tali yoldan araç fırladı önüne sende havada taklalar atarak yere çakıldın kaskın olsa dahi sence yaşama şansın ne kadar hadi full koruma diyelim yaşadın aylarca hastanelerde süründün yada hadi biraz daha iyimser olayım düşük süratte dahi olsa kolun bacağın kırılsa aylarca motosiklet kullanamazsan?
Başka bir seneryo 80 ile giderken önüne yaya fırladı olamaz mı olabilir hemde şehrin göbeğinden otoyol gibi geniş bir cadde geçiyorsa bal gibi olur şimdi düşün bakalım yaya'ya ne olur sana ne olur ? yaşama şansın yüzde kaç arkandan tırlar solundan hızı en az 100 120 olan otomobiller geçiyor
Bak bizim senin üzerinde bi çıkarımız yada daha önceden bi muhhabbetimiz yada kavgamız yok tanımıyorum tanışmıyoruz ama bir motosiklet kullanıcısınında başına bir şey gelsin istemem ve gelirsede gerçekden üzülürüm benim ve burdakilerin bütün çabası başına bir şey gelmeden bu aleti sürmen
Kendi canını düşünmüyormusun yahut şöyle diyim allah korusun ana yolda giderken tali yoldan araç fırladı önüne sende havada taklalar atarak yere çakıldın kaskın olsa dahi sence yaşama şansın ne kadar hadi full koruma diyelim yaşadın aylarca hastanelerde süründün yada hadi biraz daha iyimser olayım düşük süratte dahi olsa kolun bacağın kırılsa aylarca motosiklet kullanamazsan?
Başka bir seneryo 80 ile giderken önüne yaya fırladı olamaz mı olabilir hemde şehrin göbeğinden otoyol gibi geniş bir cadde geçiyorsa bal gibi olur şimdi düşün bakalım yaya'ya ne olur sana ne olur ? yaşama şansın yüzde kaç arkandan tırlar solundan hızı en az 100 120 olan otomobiller geçiyor
Bak bizim senin üzerinde bi çıkarımız yada daha önceden bi muhhabbetimiz yada kavgamız yok tanımıyorum tanışmıyoruz ama bir motosiklet kullanıcısınında başına bir şey gelsin istemem ve gelirsede gerçekden üzülürüm benim ve burdakilerin bütün çabası başına bir şey gelmeden bu aleti sürmen
tehlikesi olmayan bir araç soyle ona binelim motosiklet kaza yapcak diye bnmeyelimmi yani kaza yapmayan araç söyle
1 tabiki başka ne olabilir
ölü veya yaralı olmasa bilemi
bidaha ehliyet alana dek motor kullanmıcam yorumlara baktım bu ne ya sanki katliam yapmış gbi 2-3 ay bekleyip alırım ehliyetimi paşa paşa kullanırım
bidaha ehliyet alana dek motor kullanmıcam yorumlara baktım bu ne ya sanki katliam yapmış gbi 2-3 ay bekleyip alırım ehliyetimi paşa paşa kullanırım