Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Bang ilgi alakan icin teşekkur ederim. bugun bankaya gıttım 10 dakıkada krediyi çektim yarın sabah işten cıkıp motoru almaya gidicem. uzerindeki lastik nedir ne degıldır bılmıyorum baktım motora ama acemi oldugumdan anlamıyorum fazla bakalım kayarsa götururuz bı ustasına taktırırız bı lastık.

yarın ola hayrola dıyelım allah utandırmasın.

ne dıyorsunuz?

Tekeriniz her daim düz bassın inşallah
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Syanur, o satıcı arkadaş baya yalancıymış demek ki.Bana anlattıklarıyla sana söyledikleri arasında dağlar kadar fark var.Hoş zaten ustaya götürünce de gerçekler çıkmış ortaya..Ben hep kendim bakar alırım,ustaya götürmem ama İzmir den çıkıp oraya gidip öyle bir motorla karşılaşsaydım tatsızlık çıkartırdım heralde,insanları kandırmanın bir anlamı yok.
Allah bu tarz insanlardan uzak tutsun hepimizi.

_SpartacuS_,tamamı kalın (bold) yazı yazmak forum kurallarında da belirtildiği üzere yasaktır.Son mesajlarını bu çerçevede editliyorum,tekrarı halinde ceza puanı vermek durumundayım bilginize.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Syanur, o satıcı arkadaş baya yalancıymış demek ki.Bana anlattıklarıyla sana söyledikleri arasında dağlar kadar fark var.Hoş zaten ustaya götürünce de gerçekler çıkmış ortaya..Ben hep kendim bakar alırım,ustaya götürmem ama İzmir den çıkıp oraya gidip öyle bir motorla karşılaşsaydım tatsızlık çıkartırdım heralde,insanları kandırmanın bir anlamı yok.
Allah bu tarz insanlardan uzak tutsun hepimizi.

_SpartacuS_,tamamı kalın (bold) yazı yazmak forum kurallarında da belirtildiği üzere yasaktır.Son mesajlarını bu çerçevede editliyorum,tekrarı halinde ceza puanı vermek durumundayım bilginize.

Forrap pardon kusura bakmayın bılmıyordum.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Kadıköyde almak istediğim motoru gösterebileceğim, öğrenci adamsın ilk motorun olacak sendende ücret alacak değiliz ki diyecek bir usta biliyor musunuz :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Syanur, Ben hep kendim bakar alırım,ustaya götürmem ama İzmir den çıkıp oraya gidip öyle bir motorla karşılaşsaydım tatsızlık çıkartırdım heralde,insanları kandırmanın bir anlamı yok.
Allah bu tarz insanlardan uzak tutsun hepimizi.


Amin... Ama ben seni de anlamadım, İzmirden Ankaraya motor almaya gelinir mi ya... Yani demek istediğim, İzmir en çok motor piyasasının olduğu şehirlerden birisi(temiz motor bulmak her yerde zor evet) ve Ankara da tam tersi. Üstelik fiyatlar ciddi pahalı Ankarada, çok sinir bozucu.

Biz abime 2.el araba alırken bile mesajla-telefonla konuştuğumuz adam araçta abs var diyor, gidince "abs yok ama abs kadar iyi tutuyor" diyebiliyor pişkin pişkin. Ölür müsün öldürür müsün yani... Motor piyasasını sen düşün ki motorun temizliği "kişiye göre!" değişebiliyor. Yani motorun sorunsuz olduğunu hala savunabiliyor adam...

Çok takıldığın bir motor olursa Ankarada sen bana söyle önce ozaman ;) Ön araştırma olarak yardımcı olmaya çalışırım...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şimdiye kadar defalarca motorum oldu,neredeyse hiç birini izmir den almadım :)
İzmir de temiz motosiklet bulunabilir,doğrudur.Lakin İzmir fiyatları comet gibi bir makine için bile (burada ki bile kelimesi motorun değil fiyatının düşüklüğünü göstermek amaçlıdır yanlış anlaşılmasın) 1-1500 lira pahalı.Geçen sene 1 comet İstanbul dan,1 kawasaki er6f rize den aldım(bir arkadaşıma da ehliyeti ve tecrübesi olmadığı için bizzat onunla gidip ankaradan er6 n aldık).Benim için mesafenin tek önemi dönerken yakacağım benzin parası :) Başka şehirde 4 liraya satılan motora burada 5 lira vermek (ki % oranına vurduğunuzda tam bir saçmalık) bana mantıklı gelmiyor.Motordan da az çok anlıyorum,çok şükür kazık yemedim en azından henüz..Hem yol yapmış,gezmiş oluyorum,şehir tüm bu sebeplerden farketmiyor pek:wiinkk:
Bu arada düşündüğünüzün aksine,İzmir de motor piyasası motora binen sayısı olarak var doğrudur ama satılık motor yok :) Yılın 12 ayının 12 ayında motosiklet kullanılan bir şehirde insanlar anca motorunu yükseltirse,sıkılırsa satıyor.İstanbul da 10 motor ilanı varsa izmir de 1 tane var,ona bel bağlamak da adamın zaten farkında olduğu fiyat yüksekliğini burnundan kıl aldırmamasıyla pekiştiriyor.
Ama ilgin için teşekkürler,bişey olursa sende haber verebilirsin elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım:cat:

Aslında fiyatsal saçmalama bu sene tavan yaptı.Geçen sene sezonda 3700 e kız gibi comet almıştım,yeni zincir yeni lastik çiziksiz egzoz..Er6 f aldım 7 liraya (abartılı olmayan bir yana yatması vardı,bu sene aynı durumdakileri 9-9500 tl)..Elini sallasan 10 liraya temiz fazer alabiliyordun,bu sene 70 bin km de olup bi kaç macerası olanını anca alıyorsun o paraya.
Geçen seneki aletler 1 sene yaşlandı,aynı model olmalarına rağmen 1-2 bin lira prim yaptı.
Bu sene durumlar çok karışık maalesef..
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
motoru aldım !

Çok acemiyim çok :)

Bu zincirin gerginliği nekadar olmalı elle test ettıgımızde?
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
469
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben isyanlardayım Ankarada satılık olan motorların tümü km si fazla ve fiyatları sıfırlarına yakın son nefesleri alan motorlara bile ne biçim para istiyorlar çözemedim ?
halen aramalardayım çevreye yaydım motorcu paketçilere yaydım bulursanız temiz comet yada 250 twister felan haber verin diye
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
Şimdiye kadar defalarca motorum oldu,neredeyse hiç birini izmir den almadım :)
İzmir de temiz motosiklet bulunabilir,doğrudur.Lakin İzmir fiyatları comet gibi bir makine için bile (burada ki bile kelimesi motorun değil fiyatının düşüklüğünü göstermek amaçlıdır yanlış anlaşılmasın) 1-1500 lira pahalı.Geçen sene 1 comet İstanbul dan,1 kawasaki er6f rize den aldım(bir arkadaşıma da ehliyeti ve tecrübesi olmadığı için bizzat onunla gidip ankaradan er6 n aldık).Benim için mesafenin tek önemi dönerken yakacağım benzin parası :) Başka şehirde 4 liraya satılan motora burada 5 lira vermek (ki % oranına vurduğunuzda tam bir saçmalık) bana mantıklı gelmiyor.Motordan da az çok anlıyorum,çok şükür kazık yemedim en azından henüz..Hem yol yapmış,gezmiş oluyorum,şehir tüm bu sebeplerden farketmiyor pek:wiinkk:
Bu arada düşündüğünüzün aksine,İzmir de motor piyasası motora binen sayısı olarak var doğrudur ama satılık motor yok :) Yılın 12 ayının 12 ayında motosiklet kullanılan bir şehirde insanlar anca motorunu yükseltirse,sıkılırsa satıyor.İstanbul da 10 motor ilanı varsa izmir de 1 tane var,ona bel bağlamak da adamın zaten farkında olduğu fiyat yüksekliğini burnundan kıl aldırmamasıyla pekiştiriyor.
Ama ilgin için teşekkürler,bişey olursa sende haber verebilirsin elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım:cat:

Aslında fiyatsal saçmalama bu sene tavan yaptı.Geçen sene sezonda 3700 e kız gibi comet almıştım,yeni zincir yeni lastik çiziksiz egzoz..Er6 f aldım 7 liraya (abartılı olmayan bir yana yatması vardı,bu sene aynı durumdakileri 9-9500 tl)..Elini sallasan 10 liraya temiz fazer alabiliyordun,bu sene 70 bin km de olup bi kaç macerası olanını anca alıyorsun o paraya.
Geçen seneki aletler 1 sene yaşlandı,aynı model olmalarına rağmen 1-2 bin lira prim yaptı.
Bu sene durumlar çok karışık maalesef..

Kışa doğru düşer sanırım fiyatlar.Yazın motora daha çok ihtiyacın olduğu için (özellikle sezonluk işlerin yapıldığı batı bölgelerinde) fiyatlar yüksek.Bana göre en kaliteli comet en fazla 4000 tl eder.piyasanın 3000-4000 aralığından olması gerekir.Piyasa şu an çok yüksek,saçma sapan motorlara çuval ile para istiyorlar :) milletin kafasına güneş geçmiş sanırım :) Fiyatlarda düşme olmaz ise bir çok motor satıcısı daha çok bekler :) Görüyorum sahibinden com'da aylardır aynı motorlar duruyor.Bazıları altında ki eşeği pegasus diye satmaya kalkıyor :farao:
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
469
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
milletin kafasına güneş geçmiş sanırım :) Fiyatlarda düşme olmaz ise bir çok motor satıcısı daha çok bekler :) Görüyorum sahibinden com'da aylardır aynı motorlar duruyor.Bazıları altında ki eşeği pegasus diye satmaya kalkıyor :farao:
ya bide öyle bişey var 3 e alıp 10000 km yol yapıp 5 e ilan açıyorlar çok mübarek insanlarya :D motor prim yapıyor hahah :D herkesin parası değerli ama bazıları 5 tl için adam öldürür ya :D
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
motorun üzerindeyken motora ağırlığını vermişken yani elinde 2-3 cm kadar esnetebilmen lazım

Felon Tamam birazdan işe gidicem bakıcam 60 kıloyum 2 3 cm dedıgın gibi esnemesıne bakıcam bide ALt'anmı bakıcam ustten mi nerden esneticem :) Valahi cok acemiyim kusuruma bakmayın.

İlk gun anılarımı anlatım yenı bır GT250 sahibi olarak.
Almayı düşünenler kararsız kalanlar bence hıc dusunmeden Alın!

Bugun Kaskımın ön camı Yok kaybettım. NOLAN marka kaskım ıcın cam almak icin bi mağzaya girdim
Cam sordum yok dedi
Montlar dikkatımi cekti almaya nıyetım yoktu suan ıcın ama Biran dusundum Sordum nekadar dedım
mont?
175 dedi Dukkanın ıcınde motorda tamır edıyorlar montu asmıslar tawana tozlanmıs biraz beyaz yerlerı bu
okadar para etmez dedim neyse montu gıydım Tam oturdu falan
Eldiwen gordum bu nekadar dedım 50 dedi buda okadar etmez dedım Cebımde 150 lıra war uzattım adama
Al dedim abi hakkını helal et
Güldü helal olsun dedi bıraktı :)
yanı anlayacagınız 150 lıraya mont eldiwenı hallettim.

Motor'un maşşallahı war at gibi Gece fotolarınıda koyucam

Bi soru daha;

Simdi böle 3 4 km uzunlugunda bi rampadan asagıya dogru ınıyorum motor 5 viteste devri baya dusuk böle gaza basınca az yürüsün diye
hafif bole sol ayagımın ordan hışırhışır ses gelıyor. Birde gaz verince sanki böle zincir geriliyor 1 cm ileri dogru gıdıyor gibi oluyor bu normal mi ?

Arka Disk Fiyatı nekadar bilen warsa yazarsa sewınırım.
 
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
206
Arkadaşlar 2011 GT250R bugün sandığından çıkartılarak teslim alınmıştır.:joker:
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Teknika hayırlı olsun. güle güle kullanmak nasip olsun inşallah... kazasız belasız yolculuklar.


Tekerin herdaim Düz bassın inşallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

6895.jpg

6937.jpg


Buda benım motorun fotografları
Göruntuler biraz kötu kusura bakmayın telefonla cektim. :)))
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Arkadaşlar 2011 GT250R bugün sandığından çıkartılarak teslim alınmıştır.:joker:

Hayırlı olsun iyi günlerde kullan tekerin düz bassın :rendeer:

Teknika hayırlı olsun. güle güle kullanmak nasip olsun inşallah... kazasız belasız yolculuklar.


Tekerin herdaim Düz bassın inşallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

6895.jpg

6937.jpg


Buda benım motorun fotografları
Göruntuler biraz kötu kusura bakmayın telefonla cektim. :)))

Hayırlı olsun benimde gözlemimde olan cometti :) Hayırlı olsun maşşallah çok güzel görünüyor :rendeer:

Tekerin düz bassın :rendeer:

Bende yeni yelkenlere kucak açıcam :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
6895.jpg


Buda benım motorun fotografları
Göruntuler biraz kötu kusura bakmayın telefonla cektim. :)))

Hayırlı uğurlu olsun sparta :) şimdi ehliyeti almaya bak.Böylece polis amcalar seni üzmemiş olur ;) Bu arada motoru kaça aldın ayıptır sorması? Malum piyasayı takip ediyoruz :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Sahibiden'den buldum bang' 4.300 dü fiyatı. Satan Abiyle sohbet ettik biraz anlayışlı birisiydı 4.150 ye bıraktı. Mahallemde Faruk adında bı motor ustası var dedim eger o beğenırse herkez begenır bindi söle 2 3 tur attı gitti geldi. Maşşallah dedı cok guzel temiz makına sesini falan dınledi sibop wuruyormu falan dıye teknik bişiler söledi anlamıyorum güzel dedi içime su serpildi resmen rahatladım.

Ehliyetide en kısa zamanda halledicem insallah.

casco%20nolan%20n60%20grafic.jpg


bu kasktan war sıyaha boyanmış hedıye gelmişti 7 sene once
Camı yok Bi abimde camını yaptırıcak :) bakalımyawas yawas toparlıyoruz

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------

Saol fatih545 Tşkler..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
Sahibiden'den buldum bang' 4.300 dü fiyatı. Satan Abiyle sohbet ettik biraz anlayışlı birisiydı 4.150 ye bıraktı. Mahallemde Faruk adında bı motor ustası var dedim eger o beğenırse herkez begenır bindi söle 2 3 tur attı gitti geldi. Maşşallah dedı cok guzel temiz makına sesini falan dınledi sibop wuruyormu falan dıye teknik bişiler söledi anlamıyorum güzel dedi içime su serpildi resmen rahatladım.

Ehliyetide en kısa zamanda halledicem insallah.

casco%20nolan%20n60%20grafic.jpg


bu kasktan war sıyaha boyanmış hedıye gelmişti 7 sene once
Camı yok Bi abimde camını yaptırıcak :) bakalımyawas yawas toparlıyoruz

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------

Saol fatih545 Tşkler..

Motoru bir bilene göstermeden almak zaten risk.Fiyatıda piyasaya oranla gayet güzelmiş.Bu arada kaskın bildiğim kadarı ile en iyi markalardan biri,camını bulursun inşallah :) zamanla alışırsın motora,ilk zamanlar fazla riskli manevralar yapma.Ben o ilk zamanlarda 3 kez kaza atlattım :) sonradan motora iyice hakim oluyorsun ve radarlarıda açık tutarsan kaza riskini epey düşürmüş oluyorsun.Bir süre sonra vücudunun parçası gibi olur iyi anlaşırsınız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst