Abicim, depo 10 lt olması lazım. Dolayısıyla 10 lt benzin 43 tl yapar. 43 tl ile 380-400 km yapman ideal olanıdır. bir yerde hesap hatası yapıyorsun.
Sen şöyle yap; Benzin yedeğe geçene kadar kullan, yedekte iken depoyu full' le, aynı zamanda km sıfırla , bir depo ile kaç km gidiyorsun ölçümünü yap. Ben bunu her seferinde yapıyorum, bir de benzini hep aynı yerden al.
Yukarıdaki uygulamayı yap, sonuç olumsuz olursa görüşelim. 506 258 95 18 (Mehmet GÜNTEKİN)
---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 15:57 ----------
ölçüler : 1980x675x1090 mm
dingil mesafesi : 1360 mm
net ağırlık : 125 kg
yakıt tankı : 7 lt
transmisyon : güç aktarma kayış
motor tipi : 1 silindir 4 zamanlı
motor hacmi : 149,6 cc
motor gücü : 9,5 hp / 7000 rpm
çalıştırma : elektrik marşlı, marş pedallı
yağlama : basınçlı ve sıçratmalı
lastikler : arka ve ön 4.00- 12
frenler : ön disk arka tambur
jantlar : hafif metal
ateşleme : C.D.I
ateşleme bujisi : CR7 HSA
akü : 12V / 6A
sigorta : 10A
farlar : 12V/25W/35W
dönüş sinyal lambaları : 12V/10W
korna : 12V/3A/105 dB
gösterge paneli : 12V/3W
yan lambalar : 12V/5W
fiyatı : 1850 YTL
senin motorun hakkında biraz araştırma yaptım genelde 100 km 4 lt yazmışlar bence çok yüksek. Bende honda CGL 125 ve Honda CBF 150 var uzun yolda 2.7 lt şehir içinde 3-3.5 lt yakıyor. Senin motorunun depo kapasitesi 7 lt. 28 tl full lenir. Bence bu motoru alana kadar bir CGL 125 yada cbf 150 al daha karlı.