abi benim motor bu
http://www.asyamotor.com.tr/content/view/48/1/
100 km 4 lt yaksın sorun değil. o zaman şuanki benzin fiyatına göre 17-18 kuruş arası yakar bu da bana yeter aslında. Senin bahsettiğin hondalar vitesli benim ki scooter. Ben bunu eski cup motorumla takas yapıp üstüne biraz para verdim öyle aldım. Bu motorda yedek benzin diye bişey yok. Motorcu benzin bittiğinde yolda kaldığında içinde 0,5 litreye yakın benzin kalır dedi. Benim motorun yakıt deposu 5,8-6 lt alıyor. SEnce bu motorun rodajdayken 21 kuruş yakması normal mi? sen bana onu söyle? Ha senin dediğin gibi depoyu fulleyip tekrar ölçüm yapıcam. tabi 0,5 litrenin depoda kaldıgını unutmayarak hesaplıcam ve tekrar bilgilendiricem sizi. Rodajtan sonra yakıt düşer mi peki sence? bide senin dükkan falan mı var? yoksa kendin garajında falan mı uğraşıyosun? tşk. saygılar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------
ya bi de ayrıca rodaj konusnda düşüncen nedir? Rodajta fazla yakar sonra düşer mi?