Büyük ihtimal ile frenaj hatası yapıyorsun, belkide fren yapmayı bilmiyorsun.
Bir an önce sürüş stilini gözden geçirip alışkanlık ettiğin yanlışları düzeltmen lazım.
Bir arkadaşından yardım al, bu arkadaş sıradan bir arkadaş olmasın
Motosikleti başkasına kullandır, yada bir ustaya.
Yüksek ihtimal ile sorun fren tekniğinde.
He yok eğer hata sende değil ise (buna sen karar verme, işi bilen biri akrar versin) o zaman fren ana merkezi-fren merkezi-fren kaliperleri-fren balataları-ön çatal ve amortisörler en sonda lastikler gözden geçirilmeli.
He bu arada durmak için ön freni mi sıkıyorsun diyen arkadaş, sen yoksa arka tekere ayağını mı koyup yavaşlıyorsun
Bu ne demek yahu, ön frenden başka doğru durma tekniği var mı?
Sanırım hala ön freni kullanmayan, kullanmaktan korkan, ön frene el freni muamelesi yapan çok arkadaşımız var. Aslında bu konuya daha önceleri değinmiştik ama, gözden kaçmış sanki.