Vespa Cosa Restorasyon. İhtiyar delikanlılığa geçiş :)

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Teşekkürler arkadaşlar.
Kış projesi olarak Sedefli şeker pembesi bir px150 düşünüyorum.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
iyi iş çıkarmışsınız.
fakat ön camın boyu tam hoşunuza gitmedi galiba hocam, her fotoğrafta kesik biraz :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
iyi iş çıkarmışsınız.
fakat ön camın boyu tam hoşunuza gitmedi galiba hocam, her fotoğrafta kesik biraz :)

:) Şehrin ortasında ufacık bir yeşillik bulabildim resimler için. Onlarda da arkadaki şehir kalabalığı görünmesin kaygısıyla yakın çekim yapmaya çalışmaktan ön camı sığdıramadım kadraja.
Onun dışında da gerçekten kocaman bir cam fil kulağına benziyor :)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Abi eline sağlık çok hareketli bi oyuncak olmuş. Bitmiş halini canlı göremedim ama boyadan geldiği zaman mütiş bişey olacağı belliydi. :D
 
Katılım
18 Ara 2010
Mesajlar
31
Arkadaşlar ben ilk geldiği halini de görmüştüm motorun, Acayüp abi mükemmel bir iş çıkarmış gerçekten minumum bi 15 yıl daha görenleri çatlatarak binilebilir buna.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst