Vespa Cosa Restorasyon. İhtiyar delikanlılığa geçiş :)

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
:( özlemişim , olsa da yeniden yapsak en baştan.
Büyük bardak çaya bisküvi banarak soguk kış günlerini ısıtmak ,yanında motosiklet tutkunu dostlarınla beraber. Her adımda karşısında sohbet etmek , kritiğini yapmak verilen emeğin.

Sanayi mahallesi taraflarında uygun kiralık bir yer bulsam yine alıcam elime takımlarımı. Eşe dosta faydamız dokunsun yeter.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Böyle bir revizenin maliyeti aşağı yukarı ne tutuyor acaba?

Piyasada bulabildiğimiz en kaliteli malzemeleri almıştık ve sadece malzeme parası ( boya malzemeleri vs aksesuarlar hariç ) 400 tl tutmuştu.

Hatır gönül işi olduğu için ciddi bir işçilik hesaplamadık. Mesleğimde bu olmadığı için bu soruya net bir cevap veremeyeceğim açıkcası.

Piyasada bu tip işleri 1000 tl civarı yaptıklarını duyuyorum fakat ne kadar özeniyorlar bilemiyorum açıkcası.
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
güzel olmuş. Konya'da benim motor ustalarımdan birininde Yamaha Cute bulmuş. Bende ona çökme planındayım :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Konuyu hortlatmış gibi olmuyayım ama yeni gördüm çok güzel olmuş yani tam keyiflik motor :mrgreen:

Paylaşım için sağolasın tekrardan :cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
41.5 kere maşallah hakkkkk puuuu :p , Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur demişler.
Ellerinize sağlık. Güzel olmuş.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Teşekkürler arkadaşlar. Geç gördüm yazdıklarınızı kusura bakmayın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

griden beyaza nasıl döndü renk :silent:

Gri olan akrilik astar.

Sırası ile tekrar yazayım .
Önce epoksi astar ( krem rengidir.) paslanmaya karşı metali çok iyi korur. direk metal üzerine atılır.
Epoksi üzerine akrilik astar (gri renkli)
Astar üzerine beyaz baz boya ( Bu sedeften önce temel oluştumak maksatlıdır)
Sedef
En son vernik - zımpara (gereken yerlere yada gerekiyorsa) pasta- cila

Uygulama esnasında kullanılan anti silikon , plastik astarı , sertleştirici vsvs malzemeler var. Bunların oranları ve uygulanışı pek acemi işi değil.

Ayrıca macunlar var. Sarı olan standart macun , kırmızı olan yoklama macunudur.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
116
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah çok başarılı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst