- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 4,756
- Konu Yazar
- #1
Değerli bir abime ait cosa 200 ufaktan bir toparlamak için başlamıştık bir aylık bir uğraşla geldiği son halini sizinle paylaşmak istedim.
İyi seyirler.
Boya ksımen kazındı. Epoksi astar üzerine akrilik astar atıldıktan sonra sedefli beyaza buyandı. NEredeyse her noktasına kadar elden geçti.
Bunlerda benim çıraklar Nasıl yorulmuşlarsa kucağımda uyuyakalmışlar
İyi seyirler.
Boya ksımen kazındı. Epoksi astar üzerine akrilik astar atıldıktan sonra sedefli beyaza buyandı. NEredeyse her noktasına kadar elden geçti.
Bunlerda benim çıraklar Nasıl yorulmuşlarsa kucağımda uyuyakalmışlar