Vespa Cosa Restorasyon. İhtiyar delikanlılığa geçiş :)

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Değerli bir abime ait cosa 200 ufaktan bir toparlamak için başlamıştık bir aylık bir uğraşla geldiği son halini sizinle paylaşmak istedim.
İyi seyirler.
Boya ksımen kazındı. Epoksi astar üzerine akrilik astar atıldıktan sonra sedefli beyaza buyandı. NEredeyse her noktasına kadar elden geçti.
fotoraf0624.jpg

fotoraf0628.jpg

fotoraf0625.jpg

fotoraf0629.jpg

Bunlerda benim çıraklar Nasıl yorulmuşlarsa kucağımda uyuyakalmışlar :)
fotoraf0631.jpg

fotoraf0633.jpg

fotoraf0632.jpg

fotoraf0634x.jpg

fotoraf0635.jpg

fotoraf0636.jpg

fotoraf0643n.jpg

fotoraf0644.jpg

fotoraf0645.jpg

fotoraf0658.jpg

fotoraf0659c.jpg

fotoraf0660t.jpg

fotoraf0661.jpg

fotoraf0662.jpg

fotoraf0663.jpg

fotoraf0666.jpg

fotoraf0667.jpg

fotoraf0668.jpg

fotoraf0669.jpg

fotoraf0670.jpg

fotoraf0671.jpg

fotoraf0672.jpg

fotoraf0673.jpg

fotoraf0674.jpg

fotoraf0675.jpg

fotoraf0682.jpg

fotoraf0683.jpg

fotoraf0686.jpg

fotoraf0685.jpg

fotoraf0684.jpg

fotoraf0685.jpg

fotoraf0686.jpg

fotoraf0688.jpg

fotoraf0689.jpg

fotoraf0687c.jpg
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
tam klasik müthiş birşey.eline sağlık süper olmuş abi
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Ah be kanka, sökülmeden önceki halini de çekseydin ya... Makinenin ne kadar büyük bir değişim geçirdiği daha iyi belli olurdu.

Bu arada; vitesli, ayaktan arka frenli, yaklaşık 30 yaşında bir scooterda kombine fren görmek benim için enteresan bir tecrübeydi :)
 
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
135
eline ,yüreğine sağlık kardeş..çok şık olmş.(özellikle kanatlı at figürünü çok iyi düşünmüşsün)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
En güzel kısmıda motoru teslim alcağı zaman 50 yaşında bir adamın sanki 17 yaşında ilk motoruna binecek delikanlı pisikolojisinde görmekti.

Herkese ayrı ayrı teşekkürler. Beğenilmesine sevindim :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Elinize emeğinize sağlık.Mükemmel iş çıkarmışsınız:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aga şu yeni numaranı bir daha yazda kaydedeyim...güya yanına gelecektim...iş güc valla...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
mete_han sende hala geliceksin :)

Edit :: anaa aynı anda aynı şeyi düşünmüş hatta düşünmekle kalmamış birde yazmışız bile :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ellerine sağlık, fabrikadan çıkmış gibi yepyeni duruyor..
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
vay canına çok iyi çalışma bu dönemde bukadar titiz ve teferruatlı boya yapana pek rastlamamıştım elinize sağlık :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Vay vay vay. Bu işi bilerek yapıyorsun abim. Fabrika çıkışı bu kadar güzel olmazdı heralde. Muhteşem olmuş. Ellerine sağlık.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
gerçekten çok güzel olmuş..
maşallah...
özellikle renk seçiminiz muhteşem...
sedef beyaz mı?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Herkese tek tek teşekkürler .
Aslında resim işi pek aklımda değildi. Her aşamasını gösteremedim buradan.
Boya işi gerçekten çok teferruatlı oldu. Boya bittikten sonra altını yan çamurluk içlerini ve sele altını komple siyah zitfli pütürle kapladık. Onu resimlememişim.
Renk sedefli beyaz cep telefonu kamerası pek belli etmiyor çok mat durmuş fakat aslen ışıl ışıl parlıyor boya.

Şöyle birşey varki bu motora emekten çok sevgi vermek gerekiyor. Severek sevişerek çalışmak lazım. Yoksa sonuç biraz eğreti oluyor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tam klasik müthiş birşey.eline sağlık süper olmuş kardeş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst