- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar uzun zamandır (2 yıl) bu forumu takip ediyorum ve motosiklet alacağım günü iple çekiyordum.
Ehliyet, eğitim, tavsiyeler vs... derken nihayet motoru almış bulunmaktayım. (Hyosung GT 250R)
Evli ve çocuk sahibi olduğum için aşırı derecede tepki gösterenler oldu, rızalık vermeyenler oldu, falan oldu filan oldu.. Teker teker hepsi ile görüştüm, anlattım, kimini duymamazlıktan geldim.. Kısacası çoook uğraştımm..
Daha önceden motorum yoktu ama şirketin motorlarını kullanıyordum. Yani deneyimim var ama eksiklerim de var tabi..
Gelelim asıl konuya; düne kadar öyle sevinçliydim öyle deli doluydum ki.. Motor aldığım ve motor sahibi olduğum için adeta havalara uçuyordum. Bu sevincime eşimin tarafından bir kişi gölge düşürdü. Benimle düne kadar iyi olan bu kişi motor aldığımda bana nasihatler vermeye kalktı, yaptığımın yanlış olduğunu ve kaza yapacağımı düşüp bir tarafımı kıracağımı söyledi. Tabi bunları normal bir şekilde söylemedi.. Biraz agresif daldı bana..
Moral olarak çökmüş vaziyetteyim. Ne yapacağımı bilmez durumdayım. Garip oldum. Bu adam kimdir ki benim verdiğim kararlara karışmaya kalkıyor ki buna hakkı yok. Allah'a şükür nerdeyse 30 yaşına geldim ve sağlıklı bir şekilde düşünebiliyorum. Kendisi daha önce motorsiklet kullandığı halde bana abilik taslamaya kalktı.Kendisine "sende zamanında motosiklet kullandın dediğimde ben iş için kullandım dedi. Ama sonuçta kullandı. Haa neymiş efendim, kullanmış ve satmış.. Ben ne yaptım ? Sadece sustum ve şunu dedim ki "bu 2 oldu, üçüncüsünü bekliyorum." Aslında tam aramızda geçenleri yazamıyorum çünkü bazıları özele giriyor.
Motoru garaja çektim ve öylece duruyor. Sinirimin geçmesini bekliyorum ama geçmiyor. Arkadaşlarım; bütün hevesim, sevincim, tutkum darmadağın durumda. Konuyu çok büyüttüğümü düşünebilirsiniz belki, ama derler ya sinek küçüktür mide bulandırır diye. Benim durumumda böyle işte.. Eşim sesini çıkarmıyor. Bende susuyorum ve hiç bişey demiyorum...
Şöyle bir karar aldım. Motosikleti uzun bir süre kullanmayacağım. Belki alışma amaçlı hafta sonları bir kaç kez binerim. Direk satışa koyacağım motoru, satıp tepkimi bu şekilde koymaya karar verdim.
İşte bu kadar,
Diğer yeni motor alan arkadaşların sevinçli ve hevesli bir şekilde yazdıkları gibi bir yazı yazmak isterdim ama böyle oldu, napalımm..Bunları niye mi yazdım. Çünkü beni bir tek sizler anlarsınız diye yazdım, açıkçası biraz da rahatladığımı hissediyorum.
Teşekkürler;
Ehliyet, eğitim, tavsiyeler vs... derken nihayet motoru almış bulunmaktayım. (Hyosung GT 250R)
Evli ve çocuk sahibi olduğum için aşırı derecede tepki gösterenler oldu, rızalık vermeyenler oldu, falan oldu filan oldu.. Teker teker hepsi ile görüştüm, anlattım, kimini duymamazlıktan geldim.. Kısacası çoook uğraştımm..
Daha önceden motorum yoktu ama şirketin motorlarını kullanıyordum. Yani deneyimim var ama eksiklerim de var tabi..
Gelelim asıl konuya; düne kadar öyle sevinçliydim öyle deli doluydum ki.. Motor aldığım ve motor sahibi olduğum için adeta havalara uçuyordum. Bu sevincime eşimin tarafından bir kişi gölge düşürdü. Benimle düne kadar iyi olan bu kişi motor aldığımda bana nasihatler vermeye kalktı, yaptığımın yanlış olduğunu ve kaza yapacağımı düşüp bir tarafımı kıracağımı söyledi. Tabi bunları normal bir şekilde söylemedi.. Biraz agresif daldı bana..
Moral olarak çökmüş vaziyetteyim. Ne yapacağımı bilmez durumdayım. Garip oldum. Bu adam kimdir ki benim verdiğim kararlara karışmaya kalkıyor ki buna hakkı yok. Allah'a şükür nerdeyse 30 yaşına geldim ve sağlıklı bir şekilde düşünebiliyorum. Kendisi daha önce motorsiklet kullandığı halde bana abilik taslamaya kalktı.Kendisine "sende zamanında motosiklet kullandın dediğimde ben iş için kullandım dedi. Ama sonuçta kullandı. Haa neymiş efendim, kullanmış ve satmış.. Ben ne yaptım ? Sadece sustum ve şunu dedim ki "bu 2 oldu, üçüncüsünü bekliyorum." Aslında tam aramızda geçenleri yazamıyorum çünkü bazıları özele giriyor.
Motoru garaja çektim ve öylece duruyor. Sinirimin geçmesini bekliyorum ama geçmiyor. Arkadaşlarım; bütün hevesim, sevincim, tutkum darmadağın durumda. Konuyu çok büyüttüğümü düşünebilirsiniz belki, ama derler ya sinek küçüktür mide bulandırır diye. Benim durumumda böyle işte.. Eşim sesini çıkarmıyor. Bende susuyorum ve hiç bişey demiyorum...
Şöyle bir karar aldım. Motosikleti uzun bir süre kullanmayacağım. Belki alışma amaçlı hafta sonları bir kaç kez binerim. Direk satışa koyacağım motoru, satıp tepkimi bu şekilde koymaya karar verdim.
İşte bu kadar,
Diğer yeni motor alan arkadaşların sevinçli ve hevesli bir şekilde yazdıkları gibi bir yazı yazmak isterdim ama böyle oldu, napalımm..Bunları niye mi yazdım. Çünkü beni bir tek sizler anlarsınız diye yazdım, açıkçası biraz da rahatladığımı hissediyorum.
Teşekkürler;