Nihayet aldım....Fakat..!!

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Arkadaşlar uzun zamandır (2 yıl) bu forumu takip ediyorum ve motosiklet alacağım günü iple çekiyordum.

Ehliyet, eğitim, tavsiyeler vs... derken nihayet motoru almış bulunmaktayım. (Hyosung GT 250R)

Evli ve çocuk sahibi olduğum için aşırı derecede tepki gösterenler oldu, rızalık vermeyenler oldu, falan oldu filan oldu.. Teker teker hepsi ile görüştüm, anlattım, kimini duymamazlıktan geldim.. Kısacası çoook uğraştımm..

Daha önceden motorum yoktu ama şirketin motorlarını kullanıyordum. Yani deneyimim var ama eksiklerim de var tabi..

Gelelim asıl konuya; düne kadar öyle sevinçliydim öyle deli doluydum ki.. Motor aldığım ve motor sahibi olduğum için adeta havalara uçuyordum. Bu sevincime eşimin tarafından bir kişi gölge düşürdü. Benimle düne kadar iyi olan bu kişi motor aldığımda bana nasihatler vermeye kalktı, yaptığımın yanlış olduğunu ve kaza yapacağımı düşüp bir tarafımı kıracağımı söyledi. Tabi bunları normal bir şekilde söylemedi.. Biraz agresif daldı bana..

Moral olarak çökmüş vaziyetteyim. Ne yapacağımı bilmez durumdayım. Garip oldum. Bu adam kimdir ki benim verdiğim kararlara karışmaya kalkıyor ki buna hakkı yok. Allah'a şükür nerdeyse 30 yaşına geldim ve sağlıklı bir şekilde düşünebiliyorum. Kendisi daha önce motorsiklet kullandığı halde bana abilik taslamaya kalktı.Kendisine "sende zamanında motosiklet kullandın dediğimde ben iş için kullandım dedi. Ama sonuçta kullandı. Haa neymiş efendim, kullanmış ve satmış.. Ben ne yaptım ? Sadece sustum ve şunu dedim ki "bu 2 oldu, üçüncüsünü bekliyorum." Aslında tam aramızda geçenleri yazamıyorum çünkü bazıları özele giriyor.

Motoru garaja çektim ve öylece duruyor. Sinirimin geçmesini bekliyorum ama geçmiyor. Arkadaşlarım; bütün hevesim, sevincim, tutkum darmadağın durumda. Konuyu çok büyüttüğümü düşünebilirsiniz belki, ama derler ya sinek küçüktür mide bulandırır diye. Benim durumumda böyle işte.. Eşim sesini çıkarmıyor. Bende susuyorum ve hiç bişey demiyorum...

Şöyle bir karar aldım. Motosikleti uzun bir süre kullanmayacağım. Belki alışma amaçlı hafta sonları bir kaç kez binerim. Direk satışa koyacağım motoru, satıp tepkimi bu şekilde koymaya karar verdim.

İşte bu kadar,

Diğer yeni motor alan arkadaşların sevinçli ve hevesli bir şekilde yazdıkları gibi bir yazı yazmak isterdim ama böyle oldu, napalımm..Bunları niye mi yazdım. Çünkü beni bir tek sizler anlarsınız diye yazdım, açıkçası biraz da rahatladığımı hissediyorum.

Teşekkürler;
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Eşinizin ailesinden olan kişi kim çok merak ettim açıkcası. Arnızdaki tartışma tabii ikinizi ilgilendirir. Ama Sizin yerinizde olsam onun dediklerini kaale almazdım. Çünkü beni sadece eşim ve çocuğum ilgilendirir. her motora ve arabaya bindiiğimde hep onları düşünerek binerim. Hem kendimi hem onları düşünmüş olurum böylelikle.. Öncelikle sizin mutluluğunuz.. Motorunuzda hayırlı olsun bu arada havalar güzel ve gezmeye çıkın:cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Direk satışa koyacağım motoru, satıp tepkimi bu şekilde koymaya karar verdim.


hayır sen ya motor sevdalısı değilsin,yada kendi kararını veremiyorsun...

kimmiş o kardeşşim sana karışan???

üstelik anladığım kadarıyla biraz ağır ve sert olarak seni motordan indirmeye çalışan????

annen,baban? eşin???

sanırım hiç alakasız biridir..senden ricam tam aksini yapman..ama dikkatlice..tüm hevesini kaybettiğin an herşeyini kaybedersin...

her motosiklete binişinde onların sizin düşmenizi kaza yapmanızı ve sonunda size yüklenmesini DEĞİLDE...

tam tersine size bu lafları söyleyenlere laflarını yedirircesine,ustalıkla,güzellikle ve adamakıllıca kullanın..dikkatli olun...elaleme siz gülün...

kimsenin hayatınıza müdahalesine izin vermeyin..asi olun demiyorum ama malesef bazı insanlarımız ,heleki damat-gelin durumunda olanlara neredeyse yaşam şansı vermemeyi,onları kendi istedikleri gibi yönetmeyi hak görüp sahip olduklarını düşünmektedirler..

kendi kararlarınızı kendiniz verin..motosiklet istiyorsam alırım,kim ne hakla karışabilir ...(ayran ve tahterevan ilişkisi hariç tabi) bunu herkesin çevresi iyi bilmeli...
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaşım,abim bak şimdi aynı şey benimde başıma geldi sen genede herkezin rızasını almıssın. Ben 2 ay önce 100 cc cuptan çevremde ki kimseye söylemeden gittim bir tane kawasaki er-5 aldım. Annemin sevgilimin haberi yoktu çevremde ki kimsenin haberi yoktu çünkü tepkileri biliyordum.Öğrendiklerin de haklı olduğumunda farkına vardım:queen: Annem benimle konuşmadı.Sevgilimle ayrılmanın eşiğine geldik.Kardeşim asvalttan toplıcaz seni ne bu azgınlığın dedi :pr: kısaca yaşadıklarımı anlamışsındır. Ama ben o motoru almadan önce o motor bende bir tutkuydu uykusuz gecelerimin haddi heesabı yoktu.Ama sana sunuda söyliyim o kontağı açıp çalıştırdığında ki ses herşeyi unutturuyor sana.
Sonuçta nemi oldu annem 2 3 hafta konusmadı benimle ama sonra anladı baş edemiceğini sevgilimle 1 hafta sonrasında zaten barıştık :p kardeşimde abi ne zaman beni gezdircen değince anladım ki zamanla herşey yoluna giriyor.Yani kısacası bu senin hayatın çevrende ki kimse umurunda olmasın bile bak ben sadece en yakınımda ki lerin tepkisini söyledim diğerlerini zaten söylememe bile gerek yok. Sen sen ol bak yasın 30 benim yasım 21 ben bu yasta bunlara katlanmıssam sen daha olgunsun zevklerin tutkun için başkalarının ne dediği önemli değil kendin ne diyorsun bunu düşün... Ünlü bir söz vardır.BANA ZEVKLERİMİ VERİN İHTİYAÇLARIM SİZİN OLSUN.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Sizi çok iyi anlıyorum bu heves kaçmışsa yeniden yakalayabilirsiniz. Tavsiyem hondanın falan eğitim kursuna katılmanızdır. 2 günde hem çevrenizi bu aletin dikkat edildiğinde güvenli olduğuna daha fazla ikna eder hem de siz eksiklerinizi kapatmış olursunuz, ayrıca kaybettiğiniz hevesi tekrar kazanacaksınız.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadaşlar uzun zamandır (2 yıl) bu forumu takip ediyorum ve motosiklet alacağım günü iple çekiyordum.

Ehliyet, eğitim, tavsiyeler vs... derken nihayet motoru almış bulunmaktayım. (Hyosung GT 250R)

Evli ve çocuk sahibi olduğum için aşırı derecede tepki gösterenler oldu, rızalık vermeyenler oldu, falan oldu filan oldu.. Teker teker hepsi ile görüştüm, anlattım, kimini duymamazlıktan geldim.. Kısacası çoook uğraştımm..

Daha önceden motorum yoktu ama şirketin motorlarını kullanıyordum. Yani deneyimim var ama eksiklerim de var tabi..

Gelelim asıl konuya; düne kadar öyle sevinçliydim öyle deli doluydum ki.. Motor aldığım ve motor sahibi olduğum için adeta havalara uçuyordum. Bu sevincime eşimin tarafından bir kişi gölge düşürdü. Benimle düne kadar iyi olan bu kişi motor aldığımda bana nasihatler vermeye kalktı, yaptığımın yanlış olduğunu ve kaza yapacağımı düşüp bir tarafımı kıracağımı söyledi. Tabi bunları normal bir şekilde söylemedi.. Biraz agresif daldı bana..

Moral olarak çökmüş vaziyetteyim. Ne yapacağımı bilmez durumdayım. Garip oldum. Bu adam kimdir ki benim verdiğim kararlara karışmaya kalkıyor ki buna hakkı yok. Allah'a şükür nerdeyse 30 yaşına geldim ve sağlıklı bir şekilde düşünebiliyorum. Kendisi daha önce motorsiklet kullandığı halde bana abilik taslamaya kalktı.Kendisine "sende zamanında motosiklet kullandın dediğimde ben iş için kullandım dedi. Ama sonuçta kullandı. Haa neymiş efendim, kullanmış ve satmış.. Ben ne yaptım ? Sadece sustum ve şunu dedim ki "bu 2 oldu, üçüncüsünü bekliyorum." Aslında tam aramızda geçenleri yazamıyorum çünkü bazıları özele giriyor.

Motoru garaja çektim ve öylece duruyor. Sinirimin geçmesini bekliyorum ama geçmiyor. Arkadaşlarım; bütün hevesim, sevincim, tutkum darmadağın durumda. Konuyu çok büyüttüğümü düşünebilirsiniz belki, ama derler ya sinek küçüktür mide bulandırır diye. Benim durumumda böyle işte.. Eşim sesini çıkarmıyor. Bende susuyorum ve hiç bişey demiyorum...

Şöyle bir karar aldım. Motosikleti uzun bir süre kullanmayacağım. Belki alışma amaçlı hafta sonları bir kaç kez binerim. Direk satışa koyacağım motoru, satıp tepkimi bu şekilde koymaya karar verdim.

İşte bu kadar,

Diğer yeni motor alan arkadaşların sevinçli ve hevesli bir şekilde yazdıkları gibi bir yazı yazmak isterdim ama böyle oldu, napalımm..Bunları niye mi yazdım. Çünkü beni bir tek sizler anlarsınız diye yazdım, açıkçası biraz da rahatladığımı hissediyorum.

Teşekkürler;

Yapma arkadaşım iyi misin sen ? Ben babama motor alıyorum dediğimde bana aldırtmam dedi ve ben 2 ay hergün başının etini yedim ve sonunda aldı.Şimdi sorarsan bana benden daha çok sürüyor motoru :) Arabasına binesi gelmiyor,sürekli anahtarı yürütüyor benden :) Sen bi binde motora,bak sonra inebiliyomusun.Aman sakın satiyim filan deme
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
abi bi sınır ugruna nie hayalınden vazgeciyosun ? bak 2 yıl ugrasmıssın . almıssın makıneni . şimdi bi kişi yüzünden hevesinden hayalınden vazmı gececeksin. ?
haa illa ufakta olsa bi kaza bi aksılık gelecek basına (allah göstermesin ) ozaman kimsenin haberi olmucak ki ben sana demiştim ben sana sölemiştim davası yapmasınlar. dedigin gibi 30 yasında adamsın . sen sadece eşinin lafına bak derim abi . onun düşüncesini al . gerisi hikaye . Hayellerinde vazgecmemen dilegiyle saglıcakla kal...!!!!
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu tepki değil de onların istediğini yapmak olur.

Katılıyorum. Yinede aile ilişkilerinde gereksiz kişilerin gereksiz yorumları cok can sıkar doğrudur. Burada onemli olan stresi iyi yonetmek ve tabiri cayizse idare etmektir. Tabi tabi diyip geciceksin. Burda en en cok soz hakkı Eşinin ve sonrasında anne babanın bence onların tepkisi yoksa gerisi fasafisodur. Elbet herkez iyiğin için diyordur ama iyi niyetlimi fesatlıktan mı yoksa sorf dedigini yaotırma egosu ilemi deniyor sen bileceksin.

Bu da benim fikrim allah kolaylık versin ben olsam kullanmasam garajda cürüse bile satmazdım motorumu. O benim ve kimse ne yapmama gerektiğini söyleyemez. ( dediğim kişiler dışında )
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
HADİ BU SEFERLİK MOTORUNU SATTIN,
başka bir konuda yine istekleri devam edecektir.
oysa ki onu kendi kale surlarının dışına at.
orası ya senindir ya da herkesin.
ne demek kendime zaman verdim?
bunca zaman bekleyen yine sen değil misin?

Samet kardeşimin sözlerine katılmamak da mümkün değil ama kendini hi,ç kimseye ispat etmeye çalışma.
zevk alarak sür motorunu.
ama trafiğe kapalı alan olur, ama otoban olur. tecrübelerine göre kullan, zevkine göre kullan.
benliğini ele geçirmelerine izin verme.
eşini al karşına ve motosikletten zevk aldığını ama aileni her şeyin üstünde olduğunu, o akıl veren kişiye eşinin hatırına sustuğunu anlat.
eşinin desteğini ve güvenini yanına al.
o vakit eşin senin adına ve seninle birlikte mücadele verecektir.
seni sevenler, senin mutluluğunu ister.
sana güvenmeyenler ise her daim açık vermeni bekler...

dediğim gibi, eşini karşına alıp konuş, pek çok sorun hallolacaktır :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
abi sen iyi misin ?

24 yaşındayım. benim de ilk motorum gt250r. Almaya karar vermeden önce debriyajın vitesin frenin yerlerini bile bilmiyordum. Tabi ki herkes karşı çıktı. Babamla konuşmuyorum bile. Burun kıvırdılar. Kem küm. Sabahın 7'sinde döverek uyandırdılar koca adamı :D

Yapılacak en iyi şey. Topla motorlu 10 kişiyi burdan ya da çevrenden. Sana bu lafları diyen şahıs ile aynı ortamdayken. Gelsin motorlular. Arkadaşlar geldi ben çıkıyorum de. Bağrıta bağrıta yol alın :) Sık sık yapın bunu. Hatta eşini de al arkana ona da kask mont al. Aldığın ekipmanları karşı tarafın ailesine göster. Uzun gezilere çıkın. En iyisi bunu yapmak. Sakın satma.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşım,abim bak şimdi aynı şey benimde başıma geldi sen genede herkezin rızasını almıssın. Ben 2 ay önce 100 cc cuptan çevremde ki kimseye söylemeden gittim bir tane kawasaki er-5 aldım. Annemin sevgilimin haberi yoktu çevremde ki kimsenin haberi yoktu çünkü tepkileri biliyordum.Öğrendiklerin de haklı olduğumunda farkına vardım:queen: Annem benimle konuşmadı.Sevgilimle ayrılmanın eşiğine geldik.Kardeşim asvalttan toplıcaz seni ne bu azgınlığın dedi :pr: kısaca yaşadıklarımı anlamışsındır. Ama ben o motoru almadan önce o motor bende bir tutkuydu uykusuz gecelerimin haddi heesabı yoktu.Ama sana sunuda söyliyim o kontağı açıp çalıştırdığında ki ses herşeyi unutturuyor sana.
Sonuçta nemi oldu annem 2 3 hafta konusmadı benimle ama sonra anladı baş edemiceğini sevgilimle 1 hafta sonrasında zaten barıştık :p kardeşimde abi ne zaman beni gezdircen değince anladım ki zamanla herşey yoluna giriyor.Yani kısacası bu senin hayatın çevrende ki kimse umurunda olmasın bile bak ben sadece en yakınımda ki lerin tepkisini söyledim diğerlerini zaten söylememe bile gerek yok. Sen sen ol bak yasın 30 benim yasım 21 ben bu yasta bunlara katlanmıssam sen daha olgunsun zevklerin tutkun için başkalarının ne dediği önemli değil kendin ne diyorsun bunu düşün... Ünlü bir söz vardır.BANA ZEVKLERİMİ VERİN İHTİYAÇLARIM SİZİN OLSUN.


Ellerine sağlık
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
154
Öncelikle hayırlı olsun yeni motorunuz. Zamana bırakın herşeyi düzelir nede olsa hani binme felan diyebilirler ama sizi tutamazlar.Motor aşkı varsa şimdi motorla geziyor olmalısınız (:)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Arkadaşım,abim bak şimdi aynı şey benimde başıma geldi sen genede herkezin rızasını almıssın. Ben 2 ay önce 100 cc cuptan çevremde ki kimseye söylemeden gittim bir tane kawasaki er-5 aldım. Annemin sevgilimin haberi yoktu çevremde ki kimsenin haberi yoktu çünkü tepkileri biliyordum.Öğrendiklerin de haklı olduğumunda farkına vardım:queen: Annem benimle konuşmadı.Sevgilimle ayrılmanın eşiğine geldik.Kardeşim asvalttan toplıcaz seni ne bu azgınlığın dedi :pr: kısaca yaşadıklarımı anlamışsındır. Ama ben o motoru almadan önce o motor bende bir tutkuydu uykusuz gecelerimin haddi heesabı yoktu.Ama sana sunuda söyliyim o kontağı açıp çalıştırdığında ki ses herşeyi unutturuyor sana.
Sonuçta nemi oldu annem 2 3 hafta konusmadı benimle ama sonra anladı baş edemiceğini sevgilimle 1 hafta sonrasında zaten barıştık :p kardeşimde abi ne zaman beni gezdircen değince anladım ki zamanla herşey yoluna giriyor.Yani kısacası bu senin hayatın çevrende ki kimse umurunda olmasın bile bak ben sadece en yakınımda ki lerin tepkisini söyledim diğerlerini zaten söylememe bile gerek yok. Sen sen ol bak yasın 30 benim yasım 21 ben bu yasta bunlara katlanmıssam sen daha olgunsun zevklerin tutkun için başkalarının ne dediği önemli değil kendin ne diyorsun bunu düşün... Ünlü bir söz vardır.BANA ZEVKLERİMİ VERİN İHTİYAÇLARIM SİZİN OLSUN.


Haklısın dostum.. Zaman veriyorum kendime.. Yukarıdaki yazıları okuyunca da satmaktan vazgeçtim... Beni vazgeçiren de senin şu sözün oldu "BANA ZEVKLERİMİ VERİN, İHTİYAÇLARIM SİZİN OLSUN"

Yazdıklarınızı okuyunca kendime yazık ettiğimin farkına vardım, belkide birilerinin bana bu durum anlatması ve izah etmesi gerekiyordu... Hepinize sonsuz teşekkürler....
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
belki bu kadar kaslı bir motosiklet değilde daha küçük bir şeyle alıştırmaya çalışırsanız daha az tepki alırsınız. açıkcası ben öyle yapıyorum. hani alıştıra alıştıra :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Belli ki sakin yapıda ve insanları kırmaktan çekinen birisin. :)
Bu çok güzel bir huydur. Ama kimin için güzeldir biliyor musun? Etrafındaki insanlar için.
Tavsiye vermeyi aşıp hayatıma müdahele etmek isteyenlerden ben de çok çektim zamanında.

Şimdi herkes gibi ben de insanların fikirlerine halen açığım, ama kim olursa olsun baskı yapıp hayatımı bir şekilde yönlendirmek isteyenlere artık bir bakışım yetiyor :jocolor:
Herkes haddini bilsin kardeşim.

Eşin bir şekilde ikna olduysa gerisini düşünme. İkna olmadıysa da sadece kafana bunu tak ve meseleyi halletmeye çalış.
Hafta sonları olsun alıştırma turları yap, korumalarını eksiksiz al ve motora bu şekilde bin.
250 cc'de olsa agresif bir motosiklet almışsın, dikkatli ol. Zaten tepkinin büyümesinde bu tarz bir motosiket almış olmanın da etkisi olabilir.

Yumuşak olma.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
eğer motoru satacaksanız satın yerine bi araba alın ama sizden başka kimseyi bindirmeyin. neden derlerse de motora razı gelmediniz bende arabama almıyorum sizi dersiniz tepkinizi vermiş olursunuz kişisel kanaatim budur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst