Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
4
amin kardeş..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

BİR SÜRÜ RESİM VAR AMA YÜKLEMEK UZUN İŞ

 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
selam arkadaşlar ben forma yeni katıldım daha çok facebook taki topicdeyim ben şu inzel arkadaşa takıldım adam hem mr alıyor övüyor sövuyor satıyor hem mr hem mc topicinde masallah iyi çalışıyor ama motordan caktıgı yok sanırım bol paralı bır arkadas kendısı ve yasıda 20 22 gıbı bısı ya ben yanlıs okuyorum yada arkadasta sorun var nıye aldın nıye satıyorsun mr gayet ıyı motor paranız madem bol dırk 2500 500 nebılım 1000 lık motor nıye almıyonuz ben motoru 2750 tl aldım 250 tl plaka sıgorta ruhsata verdım 125 tl degerınde cantayla koruma demırıde hedıye edıldı p.tesi gunu rodaja goturecegım tek sıkayetım musluktan bıryerden benzın akıtıyor daha once goturdum bısıler yaptılar 2 gun sonra gene basladı sılındırde kırlendı ne olacak bılmıyorum

Hayırlı olsun motorun, kazasız belasız güzel yolculuklar yaparsın inşallah , ben de aynı fiyata almıştım. bahsettiğin akıntı bende de oldu, eski motorculardan bir dostum "akıtmazsa olmaz normaldir" dedi:) bir süre sonra da kesildi zaten, motorun rodajda olduğu için bu tür şeyler olacaktır kafan rahat olsun.

---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:24 ----------

nasıl ama:sunny:


b46fxc.jpg

hayırlı olsun güzel durmuş, kazasız belasız keyifli sürüşler.
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14
Hayırlı olsun motorun, kazasız belasız güzel yolculuklar yaparsın inşallah , ben de aynı fiyata almıştım. bahsettiğin akıntı bende de oldu, eski motorculardan bir dostum "akıtmazsa olmaz normaldir" dedi:) bir süre sonra da kesildi zaten, motorun rodajda olduğu için bu tür şeyler olacaktır kafan rahat olsun.

---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:24 ----------




hayırlı olsun güzel durmuş, kazasız belasız keyifli sürüşler.


Güle güle kullan MR ni
Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
4
Hayırlı olsun motorun, kazasız belasız güzel yolculuklar yaparsın inşallah , ben de aynı fiyata almıştım. bahsettiğin akıntı bende de oldu, eski motorculardan bir dostum "akıtmazsa olmaz normaldir" dedi:) bir süre sonra da kesildi zaten, motorun rodajda olduğu için bu tür şeyler olacaktır kafan rahat olsun.

---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:24 ----------



hayırlı olsun güzel durmuş, kazasız belasız keyifli sürüşler.


hepinize teşekkürler ,,ALLAH hepimizi kaza ve belalardan korusun inşallah.
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44


---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 21:39 ----------


amin kardeş..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

BİR SÜRÜ RESİM VAR AMA YÜKLEMEK UZUN İŞ

resim nasıl yükleniyor..

---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:17 ----------

thumb_DSCF5353.JPG
[/URL][/IMG]

---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 22:39 ----------

thumb_DSCF5322.JPG
[/URL][/IMG]
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14


---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 21:39 ----------



resim nasıl yükleniyor..

---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:17 ----------

thumb_DSCF5353.JPG
[/URL][/IMG]

---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 22:39 ----------

thumb_DSCF5322.JPG
[/URL][/IMG]

Hocam eksoz sesi nasıl acaba ?
bir video koyarmısın
ayrıca eksoza eki nasıl yaptırdın? kaynakla mı ?
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
Hocam eksoz sesi nasıl acaba ?
bir video koyarmısın
ayrıca eksoza eki nasıl yaptırdın? kaynakla mı ?

Ses için yapmadım ..Zaten Kısa göründü gözüme eksoz...Eksozcuda hazır parçalar var eksoz ucu onlardan kaynattı aslında istediğim böyle değildi ama iyi yinede ..Sonra yanına koruma istedim servisten..Ellerinde varmış sağolsunlar aldım ona birer vida kaynağıyla hallettik..Ses aynı fark yok..
 
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
1
mr kullanıcıları bi kac srum olacak motora on korumalık eksoz korumalık elcik korumalık yaptırmak ne kadar tutuyor bılen warmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

aarkadaslar motor uzun yolda nasıl gidiyormu sorun olurmu uzun yol motoru gezi yapmak ıcın kullansak olur mu
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
mr kullanıcıları bi kac srum olacak motora on korumalık eksoz korumalık elcik korumalık yaptırmak ne kadar tutuyor bılen warmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

aarkadaslar motor uzun yolda nasıl gidiyormu sorun olurmu uzun yol motoru gezi yapmak ıcın kullansak olur mu

100 kmh yi geçme yan rüzgarlara dikkat et çünkü motor hafif etkileniyor...Gönül rahatlığıyla git hiç bir şey olmaz..Acil durum için pompa tamir kiti köpük ayarlı anahtar gaz debiryaj teli gibi muhtemel parçalarla hazırlık yapabilirsin..Ama ana yollarda buna da ihtiyaç olacağını düşünmüyorum..Ancak gezeceğin bölgede önemli tabi..Ege Akdeniz civarında her yerde servis yada tamirci bulabilirsin..En kötü ihtimalle kamyon yada kamyonet geçmesini beklersin :) Hayırlı kazasız yolculuklar..
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
Eksoz koruma fiyatı 35 lira 5 lirada usta alıyor somun kaynatma montaj falan..Ön koruma 50 lira takma ücretsiz.
 
Katılım
7 Tem 2011
Mesajlar
6
herkeze kazasız belasız sürüşler diliyorum motorun rodajı doldu benzin akan muslugu garantıden degıstırdıler motor suan canavargibi ve inzel sana hala kıl oluyorum elimde değil :):cherry:
247946_10150213438318350_666333349_7043088_7379242_n.jpg
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
ANLADIĞIM KADARIYLA KİMSENİN SORACAĞI BİR ŞEY YOK...YİNE ANLAŞILAN PROBLEMDE YOK :)) BİR UĞRADIM DEVAM EDİYORUM...
 
Katılım
13 Haz 2011
Mesajlar
38
9r0phc.jpg
[/IMG]

arkadaşlar bugün motorla bi tur attım garaja koyarken sol elçikte boşta duran bu kabloyu farkettim ve yerine taktım.
ancak nedir ne değildir niye çıkar acaba daha önce takılmamıştı ben mi görmedim anlamadım.konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlar varsa açıklayabilir mi?
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
debriyaj ile ilgili bir kablo

motorumunda çıkmıstı farketmemiştim vites atarken sorunlar çıkartıyordu servise gittim kablonun çıktıgını farketti usta yerine taktıktan sonra sorun kalktı.
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
12
[FONT=Comic Sans MS]ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HERKESE MERHABALAR.FAZLA KONUŞARAK KAFA YORMAK,CAN SIKMAK İSTEMİYORUM ANCAK SİZ MR-MC VE MC X KULANICILARININ TAVSİYELERİNE ŞİDDETLE İHTİYACIM VAR. 33 YAŞINDAYIM,VE HAYALİM OLAN,ANCAK GEREK MADDİ İMKANSIZLIKLAR GEREKSE HAYATIN GETİRDİĞİ ÖNCELİKLERE YENİK DÜŞEN MOTORSİKLET AŞKIMI ARTIK KATİ SURETLE GERÇEKLEŞTİRMEYE KARAR VERDİM. UZUN SÜREDİR NACİZANE YAPTIĞIM ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA ÖNCELİKLE MONDIAL MARKA VE BU 3 MODELDEN BİRİNİ(150 MR VEYA 150 MC-150 MC X ROADRACER) ALMAYA KARAR VERDİM AMAAAAAAAAA TAKILDIĞIM NOKTALAR VE DEĞERLİ FİKİRLERİNİZE İHTİYACIM OLAN KONULAR ŞUNLAR:
1) 2.EL Mİ?? YOKSA SIFIR(0)MI ?? ÖRNEĞİN:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-firsati-kacirmayin-55223592/detay/
VEYA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acil-satilik-daha-1-aylik-54756722/detay/
YADA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-satlik-mcx-aksesuarli-56259691/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acilll-asvalt-canavari-55229265/detay/#
LİNKLERİNDE OLDUĞU GİBİ SEÇENEKLER Mİ????
VEYA EFENDİ GİBİ BAYİİ GİDİP "0" INI ALIP BİNMEK Mİ???

2) BOYUM 1.90 KİLOM DA 90 KG ACABA BoyutlarI U-G-Y (mm) : 2020 x 810 x 1130 OLAN 150 MC X ROADRACER MI ?
YOKSA Boyutlar U-G-Y (mm) : 2000 x 790 x 1100 OLAN 150 MC ROADRACER MI ?
VEYA ASIL TAM ŞEKLİ HOŞUMA GİDEN AMA EBATLARI DAHA KÜÇÜK OLAN CANAVAR Boyutlar U-G-Y (mm) : 1955 x 830 x 1085 OLAN MR 150 VULTURE Mİ???

3) SON OLARAK FİYAT VE MEMNUNİYET KARŞILIĞI BAĞLAMINDA BU MODELLERDEN HANGİSİNİ ALMAM GEREKTİĞİ HUSUSUNDA(SONUÇTA ASKERİ PERSONELİM VE ALDIĞIM MAAŞ GÜZEL YURDUMUN MEMUR MAAŞI VE TABİKİ BAKILMASI GEREKEN BİR AİLE:))))))

EĞER BU KONULARDA BANA YARDIMCI OLABİLİRSENİZ İNANIN ÇOK SEVİNECEĞİM.ŞİMDİDEN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜRLER.
[/FONT]

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:31 ----------

VE SON OLARAK BU "EURO 3"STANDARTI NEDEMEK???
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
[FONT=Comic Sans MS]ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HERKESE MERHABALAR.FAZLA KONUŞARAK KAFA YORMAK,CAN SIKMAK İSTEMİYORUM ANCAK SİZ MR-MC VE MC X KULANICILARININ TAVSİYELERİNE ŞİDDETLE İHTİYACIM VAR. 33 YAŞINDAYIM,VE HAYALİM OLAN,ANCAK GEREK MADDİ İMKANSIZLIKLAR GEREKSE HAYATIN GETİRDİĞİ ÖNCELİKLERE YENİK DÜŞEN MOTORSİKLET AŞKIMI ARTIK KATİ SURETLE GERÇEKLEŞTİRMEYE KARAR VERDİM. UZUN SÜREDİR NACİZANE YAPTIĞIM ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA ÖNCELİKLE MONDIAL MARKA VE BU 3 MODELDEN BİRİNİ(150 MR VEYA 150 MC-150 MC X ROADRACER) ALMAYA KARAR VERDİM AMAAAAAAAAA TAKILDIĞIM NOKTALAR VE DEĞERLİ FİKİRLERİNİZE İHTİYACIM OLAN KONULAR ŞUNLAR:
1) 2.EL Mİ?? YOKSA SIFIR(0)MI ?? ÖRNEĞİN:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-firsati-kacirmayin-55223592/detay/
VEYA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acil-satilik-daha-1-aylik-54756722/detay/
YADA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-satlik-mcx-aksesuarli-56259691/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acilll-asvalt-canavari-55229265/detay/#
LİNKLERİNDE OLDUĞU GİBİ SEÇENEKLER Mİ????
VEYA EFENDİ GİBİ BAYİİ GİDİP "0" INI ALIP BİNMEK Mİ???

2) BOYUM 1.90 KİLOM DA 90 KG ACABA BoyutlarI U-G-Y (mm) : 2020 x 810 x 1130 OLAN 150 MC X ROADRACER MI ?
YOKSA Boyutlar U-G-Y (mm) : 2000 x 790 x 1100 OLAN 150 MC ROADRACER MI ?
VEYA ASIL TAM ŞEKLİ HOŞUMA GİDEN AMA EBATLARI DAHA KÜÇÜK OLAN CANAVAR Boyutlar U-G-Y (mm) : 1955 x 830 x 1085 OLAN MR 150 VULTURE Mİ???

3) SON OLARAK FİYAT VE MEMNUNİYET KARŞILIĞI BAĞLAMINDA BU MODELLERDEN HANGİSİNİ ALMAM GEREKTİĞİ HUSUSUNDA(SONUÇTA ASKERİ PERSONELİM VE ALDIĞIM MAAŞ GÜZEL YURDUMUN MEMUR MAAŞI VE TABİKİ BAKILMASI GEREKEN BİR AİLE:))))))

EĞER BU KONULARDA BANA YARDIMCI OLABİLİRSENİZ İNANIN ÇOK SEVİNECEĞİM.ŞİMDİDEN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜRLER.
[/FONT]

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:31 ----------

VE SON OLARAK BU "EURO 3"STANDARTI NEDEMEK???
usta alabiliyorsan mc-x al gerekse çift disk olusu gerekse diğer mc göre arka lastik ebatı ve daha güzel hatlara sahip olması sebebiyle bence mondialin 150cc kılasmanında en güzel motoru mc-x tir teknik olarak 3 modeldede motor aynı sadece dışları kalıpları lastik ebatları farklı eğer en iyisi diyosan bence mc-x burda aksini söliyen çıkarsa bence kendi motorunu övüyordur :) euro3=sana katkısı olmıyan çevreye karsı daha az karbondioksit salınımı ve yanmamış yakıtı bi sistem yardımıyla adını unutum egzosta yakan bi sistem
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
12
usta alabiliyorsan mc-x al gerekse çift disk olusu gerekse diğer mc göre arka lastik ebatı ve daha güzel hatlara sahip olması sebebiyle bence mondialin 150cc kılasmanında en güzel motoru mc-x tir teknik olarak 3 modeldede motor aynı sadece dışları kalıpları lastik ebatları farklı eğer en iyisi diyosan bence mc-x burda aksini söliyen çıkarsa bence kendi motorunu övüyordur :) euro3=sana katkısı olmıyan çevreye karsı daha az karbondioksit salınımı ve yanmamış yakıtı bi sistem yardımıyla adını unutum egzosta yakan bi sistem
KARDEŞ TAVSİYEN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER,SAĞOLASIN:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst