Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
4
slm arkadaşlar 1.5 ay oldu motoru alalı 370 km yol yaptım rampa yukarı gayet güzel çekiyor daha once 250 mct kulanıcısıydım 4sene kulandım bu ondan daha atak gibi titreşim çok az yüksek devirlere çıkmadım.. zaten uzun süre zorlamaya gelmez.. bu gun motoru yıkadım korna çalışmaz oldu mahalenin nazarı deydi.herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
Hoş duracağını düşünmüyorum..Ben arka kilitli plastik kutudan yana kullandım şansımı...Muhtemelen bu çanta kayacaktır..Ve çok çabuk kirlenecektir...Çamurluk yanları açık..
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
18
sahibinden com'da satılık 200km ile 1500km arasında çeşitli bahanelerle satılık mondial150 mr motorlar var.madem bukadar kalıteli bir motot neden herkes elinden çıkarmaya uğraşır,çok düşündürücü.bu motoru çok şişiriyorlar gibime geliyor.üstelik kimse satamıyor.milleti gaz'a mı getiriyorlar.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
5
hata yapmış olabilirim derken ?? ilk izlenimlerin kötümü yoksa?? bugünlerde bende düşünüyorum bu motoru..
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14
1 ay içinde sende satılığa çıkarırsan hiç şaşırmam.

Arkadaşlar bu gibi sebep belirtilmeksizin düşündürücü, caydırıcı ve aldatıcı yorumlardan lütfen kaçının.

Memnuniyetsizliğinizi neden ve sebep belirterek yaparsanız, hem karar verme aşamasında olacak kişi için hemde MR kullanıcıları için daha iyi olacağını düşünüyorum.

@şefik sancaktar

Niye bir ay içinde satılığa çıkarmak istesin, sebep nedir ?
Sizin olumlu ya da olumsuz düşünceleriniz nedir MR için.
Belirtirseniz benim ve diğer kullanıcıların hemfikir olduğu konular çıkabılır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:19 ----------

sahibinden com'da satılık 200km ile 1500km arasında çeşitli bahanelerle satılık mondial150 mr motorlar var.madem bukadar kalıteli bir motot neden herkes elinden çıkarmaya uğraşır,çok düşündürücü.bu motoru çok şişiriyorlar gibime geliyor.üstelik kimse satamıyor.milleti gaz'a mı getiriyorlar.

Selam,

yaklasık 1 ay önce aldım MR yi 1 hafta önce hasarlı bir kaza geçrdim.

motorum tamirde masrafım 430 TL.

yaklaşık 400 km yaptım
Öncelikle şunu söylemek isterim, diğer dengi motorlara nazaran geerçekten vibrasyon azaltılmış, Mondialin ilk senerldeki ürünlerindeki modellerdekine nazaran daha az vibrasyon olduğu bariz ortada.

Malzeme kalitesi yine önceki yıllardaki modeline nazaran yüksek.
Bir başka artısı ise MR kullanıcılarının hemen hemen hepsının hemfıkır olduğu serilik. Gerçekten diğer 150 cc motorlara göre daha atik.

Bana göre eksisi, selesi konforlu değil uzun mesafelerde çokta keyif vermiyor açıkçası.
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
Arkadaşlar motor hoşuma gitti ne satması.Latife yaptım gerçeğe düştü.Satarsam 250 mr alırım tereddüt bile etmem..Adam almış satmış onun sorunu, bu arada bir ayı geçtim...Sıfır japon yada alman alamadıktan sonra gerisi beni çokta ilgilendirmiyor..Parça arayıp, ikinci el parça takıp yada parça bulacağım diye sezon geçirmek,çalışmadı diye her baktığımda üzülmüyorum ya.Servisi var heryerde parçası var bir günde motoru veriyorlar tamir edip daha ne olacak ki..Dün scoterdan motora bakıp incelemeye çalışan gençleri gördüm perde ardından hoşuma gitmedi değil..10000 km sorunsuz görür inşallah..Allah hepimizi nazardan kazadan korusun..4 zamanlı motorla bir depo doldurup bir ay yol yapıyorum..Mercedes imin tozuna toz eklendi motoru aldığımdan bu yana...Sele rahatsız kabulum ama ne yapalım ped falan ile daha rahat pozisyon aldırcaz..Boşverin artık gereksiz takıntıları..Tadını çıkarın özgürlüğün...
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14
Arkadaşlar motor hoşuma gitti ne satması.Latife yaptım gerçeğe düştü.Satarsam 250 mr alırım tereddüt bile etmem..Adam almış satmış onun sorunu, bu arada bir ayı geçtim...Sıfır japon yada alman alamadıktan sonra gerisi beni çokta ilgilendirmiyor..Parça arayıp, ikinci el parça takıp yada parça bulacağım diye sezon geçirmek,çalışmadı diye her baktığımda üzülmüyorum ya.Servisi var heryerde parçası var bir günde motoru veriyorlar tamir edip daha ne olacak ki..Dün scoterdan motora bakıp incelemeye çalışan gençleri gördüm perde ardından hoşuma gitmedi değil..10000 km sorunsuz görür inşallah..Allah hepimizi nazardan kazadan korusun..4 zamanlı motorla bir depo doldurup bir ay yol yapıyorum..Mercedes imin tozuna toz eklendi motoru aldığımdan bu yana...Sele rahatsız kabulum ama ne yapalım ped falan ile daha rahat pozisyon aldırcaz..Boşverin artık gereksiz takıntıları..Tadını çıkarın özgürlüğün...

Çok güzel söylemişsin arkadaşım :)
Özellikle parça konusuna değinmek istiyorum.
Geçenlerde maddi hasarlı kasa geçirdim 1 hafta da çıktı motorum tamirden.
Bir cbf yada ybr ile yapsaydım 430 olan masrafın en az 1300 1500 du.
Tabiki kalite tartışılmaz ama herkesın butcesı de bır degıl.
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
122
Motoru bugün Serviste gördüm. Görünüş olarak gayet iyi. Kullanıcısı memnun olduğunu söyledi. Daha önce YBR kullanan biri olarak bundanda memnunun falan dedi.
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
Sivas tayım, önden küçük tıkırtı geldi servise gidiyorum ordan hafif titredi servise gidiyorum bişeyde yok motorda görüyorum ama merakım gidiyo olsun, ,yağ değiştirecekler 5 dk 15 lira hepsi..Eksoza krom koruma istedim yukarıdan poşetinde anında indirdi şaşırdım kaldım servisteki arkadaş..Bunları ben bir hafta içinde yaşadım.Acımasız olmaya gerek yok lütfen yaa.Motorunuzun tadını çıkarın boşverin dostlar....
Çok güzel söylemişsin arkadaşım :)
Özellikle parça konusuna değinmek istiyorum.
Geçenlerde maddi hasarlı kasa geçirdim 1 hafta da çıktı motorum tamirden.
Bir cbf yada ybr ile yapsaydım 430 olan masrafın en az 1300 1500 du.
Tabiki kalite tartışılmaz ama herkesın butcesı de bır degıl.
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14
Sivas tayım, önden küçük tıkırtı geldi servise gidiyorum ordan hafif titredi servise gidiyorum bişeyde yok motorda görüyorum ama merakım gidiyo olsun, ,yağ değiştirecekler 5 dk 15 lira hepsi..Eksoza krom koruma istedim yukarıdan poşetinde anında indirdi şaşırdım kaldım servisteki arkadaş..Bunları ben bir hafta içinde yaşadım.Acımasız olmaya gerek yok lütfen yaa.Motorunuzun tadını çıkarın boşverin dostlar....

Sana yine katılıyorum arkadaşım, kaza yaptığım zaman far bakıyordum rialli.com da bir far gordum yanı MR farı aradım sordum abı dedım motorum bu bu far olurmu dedım, olur ya ya olur dedı problem yasamazsın dedı ama ben yıne de orjınal farını aldım.

Ben servise sadece 500 de gıtmeyı dusunuyorum o da garantıyı ısletmek ıcın yagını bıle kendım degıstırmeyı dusunuyorum cunku kendım servısten daga tıtızım yaptıkları ıscılıge guvenmıyorum. Çok bastan sagma ıs yapıyorlar, eger sızleırnde elı yatkınsa kendınız kesfedın kontorol edın MR nızı. Bu arada sızlerı facebook MR gurubuna beklerım arkadaslar.
Orda da MR cı arkadaslar var. grubun adı "Mondial 150 MR"

forumdakı topıgıde gruba onerıyorum kaynasalım ıste hep bırlıkte bızım MR topıgı cok zayıf kaldı.
 
Katılım
7 Tem 2011
Mesajlar
6
selam arkadaşlar ben forma yeni katıldım daha çok facebook taki topicdeyim ben şu inzel arkadaşa takıldım adam hem mr alıyor övüyor sövuyor satıyor hem mr hem mc topicinde masallah iyi çalışıyor ama motordan caktıgı yok sanırım bol paralı bır arkadas kendısı ve yasıda 20 22 gıbı bısı ya ben yanlıs okuyorum yada arkadasta sorun var nıye aldın nıye satıyorsun mr gayet ıyı motor paranız madem bol dırk 2500 500 nebılım 1000 lık motor nıye almıyonuz ben motoru 2750 tl aldım 250 tl plaka sıgorta ruhsata verdım 125 tl degerınde cantayla koruma demırıde hedıye edıldı p.tesi gunu rodaja goturecegım tek sıkayetım musluktan bıryerden benzın akıtıyor daha once goturdum bısıler yaptılar 2 gun sonra gene basladı sılındırde kırlendı ne olacak bılmıyorum
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14
Merhabalar arkadaşlar.
Size MR min son halini göstermek istiyorum.

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.

280tctf.jpg



2h8bu5u.jpg



a0ynhl.jpg



2h8bu5u.jpg



2rna0dl.jpg



14xdzs5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
selam arkadaşlar ben forma yeni katıldım daha çok facebook taki topicdeyim ben şu inzel arkadaşa takıldım adam hem mr alıyor övüyor sövuyor satıyor hem mr hem mc topicinde masallah iyi çalışıyor ama motordan caktıgı yok sanırım bol paralı bır arkadas kendısı ve yasıda 20 22 gıbı bısı ya ben yanlıs okuyorum yada arkadasta sorun var nıye aldın nıye satıyorsun mr gayet ıyı motor paranız madem bol dırk 2500 500 nebılım 1000 lık motor nıye almıyonuz ben motoru 2750 tl aldım 250 tl plaka sıgorta ruhsata verdım 125 tl degerınde cantayla koruma demırıde hedıye edıldı p.tesi gunu rodaja goturecegım tek sıkayetım musluktan bıryerden benzın akıtıyor daha once goturdum bısıler yaptılar 2 gun sonra gene basladı sılındırde kırlendı ne olacak bılmıyorum
(Gülücük ile başlıyorum) :)

Evet para çok, yalnız benim için paradan daha önemli olan bir şey var; o da canımın sağlığı. İşte bu sebepten direkt gidip büyük cc bir motosiklet almadım.
Diğer konuya değinirsek; bir mal alıyorsam iyisi kötüsü her şeyini paylaşırım. Benim aldığım mal mükemmeldir tiplerinden değilim.
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
4
merhaba,,bende geçen hafta eski mondialim 150 rz yi satarak bu yakışıklı 150 mr 'aldım..çanta ve korumalık taktırdım..gayet hoş durdu..ama selesini biraz daha büyük yapsalarmış daha iyi olurmuş.
ikinci yolcuya yer yok.
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
Hoş duruyor..Koruma demiri siyah dikey demirlerde kırmızı olursa çekici durabilir...

---------- Post added at 11:51 ---------- Previous post was at 11:41 ----------

Motor servislerindeki parça bekleyen ve tamir edilip çıkan motor oranını iyi izleyin.Orantıyı unutmayın...Basit bir parça için bir ay bekleyip motor çalışmadı diye üzülüp festival etkinlik kaçıracaksam bisiklet alırım daha iyi...BAZEN SAĞIR KAPLUMBAĞA OLMAK İYİDİR..Ben 2001 mercedes arabamın parçasını bulmakta zorlanıyorum ki motorumda hiç endişem yok...Ne kadar ikinci eli varsa ve buna rağmen halende aynı modelin sıfırı hızlı bir şekilde satılıyorsa durumu anlayabilmek beyinsel muhasebe yeteneğine kalır...Yaş otuşbeş yolun yarısı eder..Bu vakitten sonra burada ahkam kesecek ne vaktim var ne zamanım..Gezin dostlar dikkatli olun eğlencenize bakın...Allah hiç birinize kaza bela vermesin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst