- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Evet Arkadaşlar dün itibari ile Yeni motosikletim Hyosung GT 250R'ı Almış bulunuyorum..
ALLAH Herkezin Gönlüne Göre versin İnşallah..:rendeer:
Tekeriniz Düz Bazsın :rendeer:
ALLAH Herkezin Gönlüne Göre versin İnşallah..:rendeer:
Tekeriniz Düz Bazsın :rendeer: