Yeni Motosikletim Hyosung GT250 R

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Evet Arkadaşlar dün itibari ile Yeni motosikletim Hyosung GT 250R'ı Almış bulunuyorum..
ALLAH Herkezin Gönlüne Göre versin İnşallah..:rendeer:

IMG20110706_003.jpg

IMG20110706_004.jpg

IMG20110706_005.jpg

IMG20110706_006.jpg


Tekeriniz Düz Bazsın :rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
mükemmell motosiklet :( Allah İsteyen herkese böyle nasip etsin tabi banada :D Kazasız belasız sürüşler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun. Bir de cila yaparsan daha güzel olacak.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Hayırlı olsun dikkatli sürüşler dilerim.Rengi hoşuma gitti güzelmiş çortlak kırmızı değil :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hayırlı olsun tekerin düz bassın aramıza hoşgeldin :)
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
89
hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin:cat:
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah...
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar Çok Çok Teşekkür ettim gerçekten hepiniz çok iyi insanlarsınız..
Umarım ALLAH Olmayanlara'da Nasip Eylesin...
Felon Hoşbuldum Çok Teşekkür ederim :) :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kırmızı sele hoş durmuş, kazasız belasız kullan, dikkatli kullan :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
O Güzel Dualarınız için teşekkür ederim arkadaşlar..:rendeer: Varolun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst