- Katılım
- 7 Ağu 2010
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
Konuyu doğru yeremi açmışımdır umarım. Bende 125 mg delüxe var. Geçen biraz gazlayım dedim. 1-2-3 viteslerde 8.000 devire gelince hafiften gaz kesiyor gibi oluyor. Ondan sonra zaten gazı bırakıyorum. Bu sorun neden kaynaklanıyor veya bu bir sorunmu ki
:silent::silent::silent: