8.000 devirde Gaz kesiyor YARDIM !

Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
24
Konuyu doğru yeremi açmışımdır umarım. Bende 125 mg delüxe var. Geçen biraz gazlayım dedim. 1-2-3 viteslerde 8.000 devire gelince hafiften gaz kesiyor gibi oluyor. Ondan sonra zaten gazı bırakıyorum. Bu sorun neden kaynaklanıyor veya bu bir sorunmu ki :) :silent::silent::silent:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
aldığın benzinle alakalı veya karbüratör ile ilgili olabilirmi acaba?
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
elektrik tesisatından kardeşim benim kawasaki er-5 de de aynı sorun vardı.
birincisi aldığın yakıttan olabilir.
ikincisi elektrik tesisatına baktır oksitlenme olabilir.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
Aynısı başıma geldi karbüratörün hava ayarını yaptır.problem düzeliyor.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
24
elektrik tesisatından kardeşim benim kawasaki er-5 de de aynı sorun vardı.
birincisi aldığın yakıttan olabilir.
ikincisi elektrik tesisatına baktır oksitlenme olabilir.

Abi benzinden olabilir. Geçen sıradan bi benzinciden almıştım ( Mejbur kaldım )
Motor henüz 1800 km' de elektrik tesisatından sanmıyorum.
Şimdi karbüratörümü temizlemek gerek ?
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
53
yakıt emişi devirle doğru orantılıdır.tahminimce yakıt emiş hortumların yeterli değil yakıttan olacağını sanmıyorum..yakıt dandikse tam yanmaz performans olmaz ama deviride sen kesmediğin sürece düşürmez(ama tork düşer dandik yakıtta).sen bi baktır emiş hortumlarına kardeşim :) ayrıca yakıt filtren temiz değilse piston başlarına tortulu yakıt basar buda başka bir sebep...
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
24
yakıt emişi devirle doğru orantılıdır.tahminimce yakıt emiş hortumların yeterli değil yakıttan olacağını sanmıyorum..yakıt dandikse tam yanmaz performans olmaz ama deviride sen kesmediğin sürece düşürmez(ama tork düşer dandik yakıtta).sen bi baktır emiş hortumlarına kardeşim :)

Saolasın. 2.000 bakımı geldi sayılır zaten. Servise götürüm ben bi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst