Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
43
" Felsefe " selamlar.. Sende bodrum dasın sanırım. Daha oncede bir mesaj yollamıstım. Eğer müsait olursan görüşmek tanışmak isterim. tel: 0535 600 00 90 .. Ben yaz kış bodrumdayım. ( Ayrıca tüm yolu bodrum a düşenleride beklerim. )

Görüşmek dileklerimle.
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
176
kenrox ürünü inceledimde sanki egsozun ucuna değil de içindeki orjinal susturucuya monte ediliyor.

SPZCB200DP_installation_diagram_dark.JPG

evet susturucuya monte ediliyor.
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
5
Herkese merhaba,
VT 750 C yada C4 Shadow almayı düşünüyorum ikinci el tercihen 10bin km altında
1-Artçı acisindan yorum yapabilecekler varmidir
2-Boy 1:84 uzun boylular icin yere yakınlıkla ilgili yorumlar okudum bu konuda bilgi verebilecek olanlar varsa
simdiden tesekkurler
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Herkese merhaba,
VT 750 C yada C4 Shadow almayı düşünüyorum ikinci el tercihen 10bin km altında
1-Artçı acisindan yorum yapabilecekler varmidir
2-Boy 1:84 uzun boylular icin yere yakınlıkla ilgili yorumlar okudum bu konuda bilgi verebilecek olanlar varsa
simdiden tesekkurler



Hayırlısı olsun,aradığınızı mutlaka bulursunuz yada o sizi bulur.Her durumda önce chooper'ı ne kadar istediğiniz önemli :cherry:
Eğer çok hayalini kurduğunuz bir makina ise kimin ne dediği o kadar önemli değil ben 19 mayıs haftası 4 günde 1400 km ye yakın yol yaptım ıhh demedim Bu arada yaşım 50 belirteyim:p
Artçı konusunda söyleyebileceğim eğer motor deneyiminiz varsa sıkıntı olmayacağı konusunda hemfikirim ancak almadan önce deneme şansınız var ise kaçırmayın deneyin derim.
Topiğin tamamını okudu iseniz doğru seçim olduğunu görmüş olmanız lazım az bakımlı güçlü alımlı bir makinadır.:cat:
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
5
Oncelikle cevap icin tesekkurler,
cok degerli bilgiler var bir suredir zaten surekli okuyorum sonrasinda intruder'dan shadow'a dondum zaten,
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Oncelikle cevap icin tesekkurler,
cok degerli bilgiler var bir suredir zaten surekli okuyorum sonrasinda intruder'dan shadow'a dondum zaten,

Shadowda karar kılmanız sanırım isabetli olmuş bende shadowa sahip olmadan çok araştırdım benimde yaşım 55 boy 177 oğlumun yaşı 27 boyu 199 ikimizde shadowdan çok memnunuz dilerim böyle bir matora sahip olursunuz.
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Oncelikle cevap icin tesekkurler,
cok degerli bilgiler var bir suredir zaten surekli okuyorum sonrasinda intruder'dan shadow'a dondum zaten,

bende 2 ay önce shadow aldım şimdilik izlenimlerim uzun yol yapmamış olsamda harika torka sahip hiç yormuyor yani bence de iyi tercih uzun yol yapıncada izlenimlerimi aktarırım
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
11
selam arkadaşlar.. 27tl yakıt ile 170 km. karmada da 51tl yakıtla 284km. acemiliğimde dahil. mükemmel bir yol dostu..:) ama 2. viteste 105i filan gördüğünüzde de yakıyor haliyle. sakin kullanımda yani 100 km hız civarında gerçekten ideal bir dost shadow..hıghway hawk double wall eksoz ile doyumsuz... bu arada barış52 kardeşime teşekkürler tekrar... barış bu eksozlar susturuculu mu dostum:p kamyon sesini bastıramıyor rampada..:p
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
selamlar;
Bir süredir hayırlı işler nedeni ile meşguldüm.
Bugün ise motorumu zonguldaktan gelen arkadaşa teslim edip satmış bulunmaktayıım.
Bir süre belkide bu sezon motorum olmayacak..
buradan alan arkadaş erhan beye tekrar hayırlı olmasını iyi günlerde kazasız belasız kullanmasını temenni ederim..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
selamlar;
Bir süredir hayırlı işler nedeni ile meşguldüm.
Bugün ise motorumu zonguldaktan gelen arkadaşa teslim edip satmış bulunmaktayıım.
Bir süre belkide bu sezon motorum olmayacak..
buradan alan arkadaş erhan beye tekrar hayırlı olmasını iyi günlerde kazasız belasız kullanmasını temenni ederim..



Heh he motoru satarım kurtulurum bunlardan diye düşündün dimi zor biraz dostum....
Şaka bi yana hayırlısı olsun gönüller bir olsun yine yollarda oluruz artçılık ta yaparız gerekirse
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Heh he motoru satarım kurtulurum bunlardan diye düşündün dimi zor biraz dostum....
Şaka bi yana hayırlısı olsun gönüller bir olsun yine yollarda oluruz artçılık ta yaparız gerekirse

teşekkür ederim özer kardeş;
muhtemelen bu sezon piyade dolaşırım gibi görünüyor.Ama seneye vtx 1300 mü olur,goldwing mi olur yoksa 250 lik bir scootermi bakıcaz artık..

yarın için programınız yoksa koçtaşın yanındaki bizim mekanda buluşalım derim.
mustafa da gelirse eğer bende kalan çadırıda bir taksiye atar getiririm.Bu mekanda eylül ayı ortası cumartesi akşamı nişan organizsayonumuz olacak.

bu arada bana bir fasıl ekibi lazım..anadolu yakasından böyle bir fasıl grubu tanıkları olan varmı acaba?
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

teşekkür ederim özer kardeş;
muhtemelen bu sezon piyade dolaşırım gibi görünüyor.Ama seneye vtx 1300 mü olur,goldwing mi olur yoksa 250 lik bir scootermi bakıcaz artık..

yarın için programınız yoksa koçtaşın yanındaki bizim mekanda buluşalım derim.
mustafa da gelirse eğer bende kalan çadırıda bir taksiye atar getiririm.Bu mekanda eylül ayı ortası cumartesi akşamı nişan organizsayonumuz olacak.

bu arada bana bir fasıl ekibi lazım..anadolu yakasından böyle bir fasıl grubu tanıkları olan varmı acaba?

hayırlı iş zaten hayırlı motoruda satmısşınız hayırlısı olsun bir an önce alırsınız umarım garaj ı ziyaret etmeden sattınız müsait zamanınızda beklerız
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
1
shadow yağ sızdırma

Merhabalar,
1998 model shadow 750c, 2 pistonu birleştiren bir boru var, ne olduğunu bilmiyorum soğutma sistemine ait olabilir, tam 2 pistonun arasında, oradan az miktarda yağ sızıyor, ne yapmam gerekir.
erdal
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
selamlar;
Bir süredir hayırlı işler nedeni ile meşguldüm.
Bugün ise motorumu zonguldaktan gelen arkadaşa teslim edip satmış bulunmaktayıım.
Bir süre belkide bu sezon motorum olmayacak..
buradan alan arkadaş erhan beye tekrar hayırlı olmasını iyi günlerde kazasız belasız kullanmasını temenni ederim..
Ugur kardeş hayırlı olsun insallah yenisini alırsın daha çok yol yapıcaz inşallah
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Uğur Bey güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum. Motorunuz emin ellerde. Gözünüz arkada kalmasın :)

Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah,bizde cumartesi akşam nadrovla poyraz göle geldik girişte vodabas suat beyle tanıştık ve sizinde orada olduğunuzu söyledi ancak vakti olmadığından bizi tanıştıramadan ayrılmak zorunda kaldı.Benim arama çabamda hava karardığı için yetersiz oldu shadowlamı gelmiştiniz onuda göremedim ....kör gözüm:p
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
3
Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah,bizde cumartesi akşam nadrovla poyraz göle geldik girişte vodabas suat beyle tanıştık ve sizinde orada olduğunuzu söyledi ancak vakti olmadığından bizi tanıştıramadan ayrılmak zorunda kaldı.Benim arama çabamda hava karardığı için yetersiz oldu shadowlamı gelmiştiniz onuda göremedim ....kör gözüm:p

Motorsuz kaldığım 3-4 günlük süre içinde eşim ve çocuklarıma söz verdiğim için motoru garaja çekip, festivale otomobille geldim. Ayrıca başka bir otomobilde de iki arkadaşım vardı.

Çadır alanında Zonguldak Motosiklet Kulübünden arkadaşlar karşıladı. O arada Suat Beyle de tanıştık. Ancak çok noktaya konsantre olduğum için açıkçası Suat Beyle de çok ilgilenemedim. Sonradan aradığımda da kaybolmuştu. Umarım bana kızmamıştır.
Bu vesile ile kendisinden de çok çok özür diliyorum.

Sonraki organizasyonlarda görüşmek üzere...
Selamlar.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
37
Shadow efsanesi sona mı erdi?
Honda sitesindeki "custom" bölümünü kaldırmış. Bu sene fabrika Türkiye'ye Shadow göndermeyecekmiş. Üzüntü verici bir durum :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Shadow efsanesi sona mı erdi?
Honda sitesindeki "custom" bölümünü kaldırmış. Bu sene fabrika Türkiye'ye Shadow göndermeyecekmiş. Üzüntü verici bir durum :pr:[/Q



Göndermesin.honda bu elimizdekiler 10 yıl bize yeter zaten gelenler olsada karburatorlü değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:29 ----------

Arkadaşlar ben bu arada bir öncam yaptım,çanta aşamalarıda devam ediyor
ilgili açıklama cizim resim ve yazılara
aha buradan ulaşabilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-[diy-do-it-yourself]/90775-on-cam-yapalim.html



 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst