Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2011
Mesajlar
14
merhaba motor takozunuz yerinden çıkmış yada kopmuş olabilir motorun altına yattığınızda orta kısma doğru bir takoz göreceksiniz bir kontrol etmenizde yarar var
aynı zamanda orta sehpa takozlarını da bir kontol edin

Motoru ilk aldığımdan beri var hafif bozuk yollarda birde yavaş geçince vuruntu yapmıyor.Ben normaldir diye düşünüyordum.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ps150 mizin altı çok alcak özellikle 2 kişiyken motorun altı tümseklerde eğer hızlı giriyosak esnemeden dolayı vurabiliyo
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
marmarise 2 tane ps gelmiş ancak önceden spariş adına satılmış:p yalnız dikkat ettiğim husus ırc lastikleri vardı üstünde ve hiç de yakışmamış allahtan şanslı çıktımda benimkiler pirelli çıktı :D
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
abilerim bana şans dileyin 2 saat sonra yola çıkıcam sınıfı da geçtik :mrgreen:
PS150i konusunu yavaş yavaş açıyorum.

Fakat bugün sınava girerken ehliyetimi kaybettiğimi farkettim. Tüm aramalarıma rağmen bulamadım . Kıbrısta kaybettik maalesef ehliyeti yenisini çıkaracağım. :salut: PS'mi ehliyetsiz almak istemiyorum.:salut:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Benimkilerde pirelli.frenleme yaparken yapışıyo yola :)
aynen benimkide kolay kolay kaydırmıyo bide detarjanla hep lastikleride siliyorum :D bide bu sene artık pirelli formula 1 dede varya o yüzden millette hımm bu motora honda takmış bu lastikleri demekki bi bildiği var diyo da ırc lastikli almak aynı fiyata pek iyi olmaz :bounce:

abilerim bana şans dileyin 2 saat sonra yola çıkıcam sınıfı da geçtik :mrgreen:
PS150i konusunu yavaş yavaş açıyorum.

Fakat bugün sınava girerken ehliyetimi kaybettiğimi farkettim. Tüm aramalarıma rağmen bulamadım . Kıbrısta kaybettik maalesef ehliyeti yenisini çıkaracağım. :salut: PS'mi ehliyetsiz almak istemiyorum.:salut:

ee tabi süremicen ondan :queen: şaka bi yana ehliyet önemli git gerekli kurumlara ilk önce polise ehliyetini kaybettiğini bildir mazallah dünyanın binbir türlü hali var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 ----------

he bu arada j.costa yazın youtube ye adamın biri 250 scootera takıp kalkışta 400 lük burgmanla hemen hemen bir kalkıyolardı izleyin
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Bugün ailem ile konuştum. Motor işine tamam dediler. Alanyayı aradık ve ellerinde motorsiklet olmadığını fakat siparişle ay sonra getirebileceklerini söylediler. Bende direk Fethiye'yi aradım ve sipariş verilirse 2 hafta içerisinde getirebileceklerini ve Antalya'ya kadar motorsikleti bırakabileceklerini söylediler. Bir aksilik çıkmazsa haftaya siparişimizi veriyoruz . :) Ps150i almama çok az kaldı :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Bugün ailem ile konuştum. Motor işine tamam dediler. Alanyayı aradık ve ellerinde motorsiklet olmadığını fakat siparişle ay sonra getirebileceklerini söylediler. Bende direk Fethiye'yi aradım ve sipariş verilirse 2 hafta içerisinde getirebileceklerini ve Antalya'ya kadar motorsikleti bırakabileceklerini söylediler. Bir aksilik çıkmazsa haftaya siparişimizi veriyoruz . :) Ps150i almama çok az kaldı :)

yalaann bence..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
şükrü abi sen bilirsin :p ntvde 0 dan 100 programında kendi garajlarının içinde bizim ps150 var galiba tanıtıma getirmişlerde o bölümü nerden bulabiliriz ya arka planda gözüme ilişip ilişip durdu :d
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Yok abi bende artık dayanamıyorum 2. el bi motor beğendim. Salı günü sahibi ile görüşeceğiz anlaşırsak alıyorum motorumu inşallah :)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Şükrü abi Kaan abi :) bi motorda anlaştık 2. el alıyorum motor güzel çokta hoşuma gitti abartmadan hafif modifiyeli sahibini de tanıdığım ve motoru kullanışlarını da bildiğim için anlaştık gibi. Bugün işyerinden izin alabilirse motoru üstüme alacağım izin alamazsa artık haftaya kalacak maalesef :rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Şükrü abi Kaan abi :) bi motorda anlaştık 2. el alıyorum motor güzel çokta hoşuma gitti abartmadan hafif modifiyeli sahibini de tanıdığım ve motoru kullanışlarını da bildiğim için anlaştık gibi. Bugün işyerinden izin alabilirse motoru üstüme alacağım izin alamazsa artık haftaya kalacak maalesef :rendeer:


kardeşim motor ne peki?? insallah bu gün hallolur da binersin yarın filan e malum havalar hala kötü:cherry:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
kardeşim motor ne peki?? insallah bu gün hallolur da binersin yarın filan e malum havalar hala kötü:cherry:

Teşekkürler Kaan abi

07 CTR 67 - Honda PS150i . Hafif modifiyeli zaten kendim yapmayı düşünüyordum fakat anneminde çok hoşuna gidince motorsiklet aldım. Motor çok temizdi güvendiğim ustalarda onayladı aldım. Yarın gündüz çekimleri koyacağım siteye :rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
vayyy kardeşimmmmm güle güle kullan :rendeer: fotoraflarını büyük bir merakla bekliyorum :wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Evet motorumun ilk fotoğrafları :)

07 ÇıTıR 67

DSC01842.jpg

DSC01838.jpg

DSC01827.jpg

DSC01826.jpg

DSC01841.jpg
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Jantların siyaha boyanmış şeklini çok merak ediyorum inanılmaz güzel bi modifiye olmuş bence. bende isterim bu şekilde bi modifiye yapmayı acaba modifiyenin yıpranma ihtimali var mı boyasının fln bozulma ihtimali bakalım bunu zaman göstericek.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ali kardeşim motorunu ben bukadar güzel beklemiyordum hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan :rendeer: özellikle cant uygulaması herkez için ilk akla gelen soruya yanıt olmuş hep düşünürdüm bu motora siyah cant nası gider diye sayende görmüş olduk gayette şık olmuş:cat: artı hani sen lovince eksoz istiyodun aynı marka değil ama ona yakın bi eksoz modifiyeside üzerinde gelmiş allah gönlüne göre vermiş:wiinkk:

peki bukadar modifiyeli bi ps150 sahibi olduğuna göre artık biz sana sorucaz sen bize söylicen roller değişti:cherry: modifiyelerin etkisini bana ilerliyen günlerde söyle :p

birde garajıda dizmişin he görmedim değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst