Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
haydi bakalım Antalya'ya dönmeme 9 gün kaldı. Motor için tekrardan yavaş yavaş bizimkilerin kulağını çıtlatmaya başladım :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
valla bende yagmurda çamurda fazla kullanmak istemedğimden todaye filan biniyorumda bazende amannn motoru kullanmak için almışız diye sürüyom daya bayıra tabi hemen ardından yıkıyom :D iyi kmler yapmışsın benimki 8 ay oldu az kullandım havalarda dedğin gibi bi türlü düzelmedi yahu gene yagmurlar geliyormuş bi yandanda yagmur bereket diyorum :) hahha

keşke senin yerinde olsam şuan :D benim yorumumu sormuşsun kendimce anlatyım bari.şimdi bir gerçek sh 300 bunların en ekonomiği olucagına benziyo bikere kafadan çünkü büyük cant ince bir motor teker tabanlarıda ince olduğu için daha çok şehir içindede kullanılıcaksa sh 300 çok iyi ki dunyada tercih edilen en çok scooter seçildi artı italyadada satılan en çok scooter sh150 oldu.27 hp kymcodan düşük gözüksede sh 300 kymcodan seri ve son hızı daha yüksektir çünkü dediğim gibi avantajlıdır lakin konfor birde görüntü şekil istersen dawntown süper bir motor.sh 300 de aradığın konforu bulucagına inanmıyorum ancak kaliteli işçilik marka güvencesi servis yedek parca ve 2.el piyasası bulabilirsin honda bikere satarken hemen elden çıkıverir.biri yüksek cantlı scooter tipi diğeri maxiscooter uzun yolsa sırf downtown daha çok şehir içi ve kıvraklıksa en çok satan scooter sh 300 derim kesinlikle diğer 300 lüklerden daha az yakıcaktır sh

Vay vay vay.. bakıyorumda ben yokkene baya bi muhabbet olmuş yahu burda..

Kaan'da yine koymuş resimleri.. İnşallah yine birileri kopyalayıp ilan koymaz :)
Barışş.. sen napıyon.. Bak motoruma iyi bak.Alacam senden o motoru onagöre.. Garanti belgelerini imzalattır.Bakımlarını ney güzel yaptır.::cherry: Onagöre..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
haydi bakalım Antalya'ya dönmeme 9 gün kaldı. Motor için tekrardan yavaş yavaş bizimkilerin kulağını çıtlatmaya başladım :)
haydi bakalım hayırlısı olsun:bounce:

Vay vay vay.. bakıyorumda ben yokkene baya bi muhabbet olmuş yahu burda..

Kaan'da yine koymuş resimleri.. İnşallah yine birileri kopyalayıp ilan koymaz :)
Barışş.. sen napıyon.. Bak motoruma iyi bak.Alacam senden o motoru onagöre.. Garanti belgelerini imzalattır.Bakımlarını ney güzel yaptır.::cherry: Onagöre..
kopyalasın be senin dedğin gibi millet bakıyo sonuçta :queen: he şükrü abi bu arada senin burda baktığın ps150 ilanındaki motorun durduğu yerde kırmızı xmax250 duruyo şuanda ve ilana baktım o ilan kaldırılmış
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yoooo bende bizimkilere söyledim hadisenin konseri vardıda ordalardı :D:D ben evde olmama ragmen tv yi açınca gördüm allah felaket vermesin kimseye orta okuldayken burdada 5.9 olmuştutda 2 hafta dışarda yattığımızı biliyorum üstelik evde çok katlı değil hee AHA

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------

Cok ince noktalara bakıyorsun bakıyorum:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 PM ----------

Biliyorsunuz fabrika hatası yuzunden garantiden komple debriyaj setim degişmişti. ps ucuyor kacıyordu beni ne yokuşta nede yolda bırakmıyordu fakat, bu yeni degiştirilen debriyaj trafikte 5-10 dur kalktan sonra garip bir "vınnn" diye ses cıkartıyordu. biraz araştırma yaptıktan sonra bazı italyan motorlarında'da ""Nexus, x9 vs."" aynı problem yaşadıklarını gordum. bir kullanıcı, gilera nexus 500 motorun debriyaj balatasına birkac mudahale yapmış ve problemin cozuldugunu yazmış, bende yazdıklarını uyguladım ve sonuc mukemmel.

Gerci ps'mi sattım ama, ps ile trafikte dur kalklar dan sonra debriyajdan garip bir ses problemi yaşayan var ise, aşagıda verdigim fotograf'lar sizi kesin cozume ulaştıracaktır.

Eger debriyaj (debriyaj balatası tas,varyator) kısmını kendiniz sokecekseniz once boyle bir takımınız olmalı
dsc213.jpg


Oncelikle debriyaj koruma kapagını acıyoruz :mrgreen:
img1425d.jpg

img1427e.jpg


Debriyaj balataları daha yeni olmasına ragmen (total 74km) renk degiştirmiş
img1439e.jpg

img1428t.jpg


Tasa hicbir mudahale yapmadım
img1433nje.jpg


Capraz olarak 2mm kıl testere ile kestim ve balatanın ilk temas kısmını cok az eye ile 45 derece aldım, balatalarıda guzelce zımparaladım işlem tamam
img1441h.jpg

img1446h.jpg

Bu işlemden once debriyaj kapagı trafikte cok ısınırdı el degmezdi, ama bu metot ile debriyaj kapagındaki ısınma gitti yerine tatlı bir ısı oluştugunu farkettim

Not: Bizzat denenmiştir...

forumda benim soruna çözümü buldum zaten 5000 bakımıda yaklaştı serviste bunu yapıcaklarda bakıma gitmicekler için iyi bir paylaşım olduğunu düşünüyorum arkadaş güzel paylaşımda bulunmuş
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
yoooo bende bizimkilere söyledim hadisenin konseri vardıda ordalardı :D:D ben evde olmama ragmen tv yi açınca gördüm allah felaket vermesin kimseye orta okuldayken burdada 5.9 olmuştutda 2 hafta dışarda yattığımızı biliyorum üstelik evde çok katlı değil hee AHA

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------



forumda benim soruna çözümü buldum zaten 5000 bakımıda yaklaştı serviste bunu yapıcaklarda bakıma gitmicekler için iyi bir paylaşım olduğunu düşünüyorum arkadaş güzel paylaşımda bulunmuş

Süper bi paylaşım..
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
1
performans modifiyesi istiyen arkadaşlar için sahibinden de performans varyatörleri satılıyo ama o paraya değermi bilmiyorum:p

dsc01187_100.jpg

bu iyisiymiş :mrgreen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...j-costa-performans-varyatoru-45476463/detay/?

buda orta yollu herhalde

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yator-188-tl-kutusunda-sifir-46735016/detay/?

Öncelikle Herkese milas Ören'den selamlar. Üstteki verdiğin link j.costa varyatör kendisi ön varyatördür performans varyatörleri üreten bir firma siteside http://www.jcostatr.com/ Çoğu scooter sahibi tercih ediyor ben henüz deneme fırsatı bulamadım çok etkisi olduğu söyleniyor. 2. verdiğin link ise orta yollu olan değil arka debriyaj balatasının olduğu varyatördür. Yani debriyajın biterse veya arka varyatör arıza cıkarırsa onu alırsın. dylan ve ps150i nin debriyaj balatasıda 60 TL civarında buda linki http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...150i-ps150-debriyaj-balatasi-31338537/detay/? serviste ise değiştirmeye kalkarsanız 150 lira olması gerek, 3 katı kaktırıyorlar... umarım yardımcı olabilmişimdir:=)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Beyler ben sordum servise debriyaj kutusundan gelen o gıcırtı PS'in motorunun çok güçlü olmasından kaynaklanıyormuş. Kalkışlarda ne kadar narin kaldırsam da motoru yine geliyordu ufak ufak ve beni delirtiyordu şimdi benim motorun debriyaj kutusunu temizleyecekler fakat 2 hafta sonra yine aynı ses gelmeye başlar dedi usta :pale:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
adrion öncelikle sen nerlerdesin kardeşim ya..
bende bi 5000 bakımına gidince görcem bakalım bende o sesi istemiyorum
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
3
herkese merhaba uzuzn zamandır bu başlığa bakıyorum en başından beri okudum diyebilrim zaman içersinde bir türlü fırsat bulup üye olamamıştım ps 150 kullanıcısıydım ama bulduğum motor için istemeye istemeye kendi motorumu satmak zorunda kaldım buyrun ilanı daha bugün koydum arayan olursa bilgi verebilirim herkese iyi günler saygılar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...alsiz-full-2009-7200-km-siyah-50283850/detay/
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
herkese merhaba uzuzn zamandır bu başlığa bakıyorum en başından beri okudum diyebilrim zaman içersinde bir türlü fırsat bulup üye olamamıştım ps 150 kullanıcısıydım ama bulduğum motor için istemeye istemeye kendi motorumu satmak zorunda kaldım buyrun ilanı daha bugün koydum arayan olursa bilgi verebilirim herkese iyi günler saygılar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...alsiz-full-2009-7200-km-siyah-50283850/detay/

keşke daha önceden burda olsaydında bi çok kişiyi aydınlatsaydın yaptığın modifiyeler gerçekten ilgi çekici çok ta temiz bakmışsın motoruna hayırlısı olsun şimdiden düşündüğün motor için:rendeer:
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
14
Arkadaşlar selam,

Benim Ps150 kasislerden geçerken vuruntu yapıyor.Bu normalmi?Sizin motorlardada varmı?Motorum henüz 1100 km de.Yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
3
merhaba motor takozunuz yerinden çıkmış yada kopmuş olabilir motorun altına yattığınızda orta kısma doğru bir takoz göreceksiniz bir kontrol etmenizde yarar var
aynı zamanda orta sehpa takozlarını da bir kontol edin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst