valla bende yagmurda çamurda fazla kullanmak istemedğimden todaye filan biniyorumda bazende amannn motoru kullanmak için almışız diye sürüyom daya bayıra tabi hemen ardından yıkıyomiyi kmler yapmışsın benimki 8 ay oldu az kullandım havalarda dedğin gibi bi türlü düzelmedi yahu gene yagmurlar geliyormuş bi yandanda yagmur bereket diyorum
hahha
keşke senin yerinde olsam şuanbenim yorumumu sormuşsun kendimce anlatyım bari.şimdi bir gerçek sh 300 bunların en ekonomiği olucagına benziyo bikere kafadan çünkü büyük cant ince bir motor teker tabanlarıda ince olduğu için daha çok şehir içindede kullanılıcaksa sh 300 çok iyi ki dunyada tercih edilen en çok scooter seçildi artı italyadada satılan en çok scooter sh150 oldu.27 hp kymcodan düşük gözüksede sh 300 kymcodan seri ve son hızı daha yüksektir çünkü dediğim gibi avantajlıdır lakin konfor birde görüntü şekil istersen dawntown süper bir motor.sh 300 de aradığın konforu bulucagına inanmıyorum ancak kaliteli işçilik marka güvencesi servis yedek parca ve 2.el piyasası bulabilirsin honda bikere satarken hemen elden çıkıverir.biri yüksek cantlı scooter tipi diğeri maxiscooter uzun yolsa sırf downtown daha çok şehir içi ve kıvraklıksa en çok satan scooter sh 300 derim kesinlikle diğer 300 lüklerden daha az yakıcaktır sh
haydi bakalım hayırlısı olsun:bounce:haydi bakalım Antalya'ya dönmeme 9 gün kaldı. Motor için tekrardan yavaş yavaş bizimkilerin kulağını çıtlatmaya başladım![]()
kopyalasın be senin dedğin gibi millet bakıyo sonuçta :queen: he şükrü abi bu arada senin burda baktığın ps150 ilanındaki motorun durduğu yerde kırmızı xmax250 duruyo şuanda ve ilana baktım o ilan kaldırılmışVay vay vay.. bakıyorumda ben yokkene baya bi muhabbet olmuş yahu burda..
Kaan'da yine koymuş resimleri.. İnşallah yine birileri kopyalayıp ilan koymaz
Barışş.. sen napıyon.. Bak motoruma iyi bak.Alacam senden o motoru onagöre.. Garanti belgelerini imzalattır.Bakımlarını ney güzel yaptır.::cherry: Onagöre..
Cok ince noktalara bakıyorsun bakıyorum:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 PM ----------
Biliyorsunuz fabrika hatası yuzunden garantiden komple debriyaj setim degişmişti. ps ucuyor kacıyordu beni ne yokuşta nede yolda bırakmıyordu fakat, bu yeni degiştirilen debriyaj trafikte 5-10 dur kalktan sonra garip bir "vınnn" diye ses cıkartıyordu. biraz araştırma yaptıktan sonra bazı italyan motorlarında'da ""Nexus, x9 vs."" aynı problem yaşadıklarını gordum. bir kullanıcı, gilera nexus 500 motorun debriyaj balatasına birkac mudahale yapmış ve problemin cozuldugunu yazmış, bende yazdıklarını uyguladım ve sonuc mukemmel.
Gerci ps'mi sattım ama, ps ile trafikte dur kalklar dan sonra debriyajdan garip bir ses problemi yaşayan var ise, aşagıda verdigim fotograf'lar sizi kesin cozume ulaştıracaktır.
Eger debriyaj (debriyaj balatası tas,varyator) kısmını kendiniz sokecekseniz once boyle bir takımınız olmalı
![]()
Oncelikle debriyaj koruma kapagını acıyoruz :mrgreen:
![]()
![]()
Debriyaj balataları daha yeni olmasına ragmen (total 74km) renk degiştirmiş
![]()
![]()
Tasa hicbir mudahale yapmadım
![]()
Capraz olarak 2mm kıl testere ile kestim ve balatanın ilk temas kısmını cok az eye ile 45 derece aldım, balatalarıda guzelce zımparaladım işlem tamam
![]()
![]()
Bu işlemden once debriyaj kapagı trafikte cok ısınırdı el degmezdi, ama bu metot ile debriyaj kapagındaki ısınma gitti yerine tatlı bir ısı oluştugunu farkettim
Not: Bizzat denenmiştir...
yoooo bende bizimkilere söyledim hadisenin konseri vardıda ordalardıben evde olmama ragmen tv yi açınca gördüm allah felaket vermesin kimseye orta okuldayken burdada 5.9 olmuştutda 2 hafta dışarda yattığımızı biliyorum üstelik evde çok katlı değil hee AHA
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------
forumda benim soruna çözümü buldum zaten 5000 bakımıda yaklaştı serviste bunu yapıcaklarda bakıma gitmicekler için iyi bir paylaşım olduğunu düşünüyorum arkadaş güzel paylaşımda bulunmuş
performans modifiyesi istiyen arkadaşlar için sahibinden de performans varyatörleri satılıyo ama o paraya değermi bilmiyorum
![]()
bu iyisiymiş :mrgreen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...j-costa-performans-varyatoru-45476463/detay/?
buda orta yollu herhalde
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yator-188-tl-kutusunda-sifir-46735016/detay/?
herkese merhaba uzuzn zamandır bu başlığa bakıyorum en başından beri okudum diyebilrim zaman içersinde bir türlü fırsat bulup üye olamamıştım ps 150 kullanıcısıydım ama bulduğum motor için istemeye istemeye kendi motorumu satmak zorunda kaldım buyrun ilanı daha bugün koydum arayan olursa bilgi verebilirim herkese iyi günler saygılar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...alsiz-full-2009-7200-km-siyah-50283850/detay/