MT 03 & ER 6 n & HORNET 900

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bence yakıt ve kalite bakımından Kawasaki ER 6 N en iyi seçim olabilir.
yok parça yok servis iyi değil geçelim arkadaşlar bunları.hangi parça lazım olduda bulamadınız.bedava istiyorsanız orası ayrı.
nette ne ararsanız var yeterki araştırın birazcık.
ben suzuki gs 500 için yan kapak contası aradım bulamadım sıvı conta çekmek zorunda kaldım.servis 15 günden önce gelmez dedi Japanya'dan.ama diyormuyuz suzuki alınmaz parçası yok.
zaten Türkiye'de hangi marka motorun kaliteli servisi varki.giriyorsun X servise yaslıyor fiyatı.
hem güç-hem yakışıklılık-hem yakıt ekonomisi ve yeni nesil olarak ER N öne çıkıyor benim görüşüm.
M3 te harika kasası olan bir alet ama artçı ile kullanım hiç düşünme bile.
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
bence yakıt ve kalite bakımından Kawasaki ER 6 N en iyi seçim olabilir.
yok parça yok servis iyi değil geçelim arkadaşlar bunları.hangi parça lazım olduda bulamadınız.bedava istiyorsanız orası ayrı.
nette ne ararsanız var yeterki araştırın birazcık.
ben suzuki gs 500 için yan kapak contası aradım bulamadım sıvı conta çekmek zorunda kaldım.servis 15 günden önce gelmez dedi Japanya'dan.ama diyormuyuz suzuki alınmaz parçası yok.
zaten Türkiye'de hangi marka motorun kaliteli servisi varki.giriyorsun X servise yaslıyor fiyatı.
hem güç-hem yakışıklılık-hem yakıt ekonomisi ve yeni nesil olarak ER N öne çıkıyor benim görüşüm.
M3 te harika kasası olan bir alet ama artçı ile kullanım hiç düşünme bile.

artcı konforu iyi değil mi? yoruyor mu? seneye evlenirsem artcım da olacak
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
samimi söyliyim 30 lu yaşları ortaladık hatta bir parçada geçdim bindiğim sürdüğüm aldığım sattığım motorun haddi hesabı yok.. motorda ne motor artçı sever nede gerçek bir motorcu arkasında birini ister ..
artçın varsa her zaman kapında bir araban olucak yani hanımın çocuğun v.b ..
bu benim bakış açım ama en azından düşersem allah korusun ölürsem tek düşiyim tek öliyim peşimden kimseyi sürüklemek istemem o yüzden artçıya hiç bir zaman sıcak bakmadım..

bir şey daha belirtiyim 250 lik motorunda az yakan bir motor değil cbf 250 de 250cc ler içinde kendi klassmanında ortalama yakan bir motordur yani 250 likler içinde daha az yakanlarda var.. konuyu geçersek bence içinde ukte kalmasın ne istiyorsan onu al hevesini al heves demek her zaman iyi şeylerin yanında eksi şeylerinde olması demekdir.. varsın fazla yaksın en azından bindim hevesimi aldım dersin..
benim gibi biri için yakıt olmassa olmaz öncelik çünkü istanbul gibi trafiğin hat safhada olduğu bir yerde yaşıyorum haliyle 1 litre benzinin bile benim için anlamı büyük 1 litreyi bile bir yıla vurursan ortaya büyük fark çıkar.. 1100 cc ye kadar her türden motorum oldu ve her kasada şu anda elimde geçici gt650 var ondan önce silverwing650 vardı şimdi elimdekini satıp tekrar 250cc lik güzel bir uzun yol chopperı yapıcam kendime.

fethiye güzel yer çok yerine motorla gezi yapdım ölüdeniz çalış günlükbaşı v.b orada zaten fazla bir trafik yok her yer açık o yüzden maddi imkanlarında iyiyse al istediğin motoru.. ama şahsi fikrim 600 lüğün üstünü geçmenin bir manası yok.. zaten 650 yi geçdiğin an hem bir üst dilim vergiden vergi vericen hemde aynı yolu aynı km yi belki aynı hızda ama daha fazla yakıt tüketerek gidiceksin.. ama 1 litre ama 0.5 litre.. bunlar böyle yazarken ufak gelir sürerken 1 yıla vurursan yada 1 yılda sürüdüğün km ye vurursan rakamın büyük mevlalara ulaşdığını görebilirsin..

bu kadar şey yazmamın sebebi motorunu araba gibi tam zamanlı her işe kullandığın için yoksa kapında araban olsa yada ufak bir 100-150 cc lik scooterın olsa..
diğer motoru güneş oldumu keyfin oldumu ayda yılda bir gidelimde bir şurda köfte yiyelim deyip çıkartıp bir tur atıp gelip sonra tekrar 2 ay yatıran tiplerden olsan sana 1100cc de tavsiye ederdim 1600cc lik motorda tavsiye ederdim..
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
bende merak ettim bakalım hangisini alacan.ama neden 600 hornet değilde 900 onu anlamadım
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
bende merak ettim bakalım hangisini alacan.ama neden 600 hornet değilde 900 onu anlamadım


600 çok güzel ama pahalı ! biz parası bol adam değiliz ki zevkine fazla para harcayamıyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:21 ----------

samimi söyliyim 30 lu yaşları ortaladık hatta bir parçada geçdim bindiğim sürdüğüm aldığım sattığım motorun haddi hesabı yok.. motorda ne motor artçı sever nede gerçek bir motorcu arkasında birini ister ..
artçın varsa her zaman kapında bir araban olucak yani hanımın çocuğun v.b ..
bu benim bakış açım ama en azından düşersem allah korusun ölürsem tek düşiyim tek öliyim peşimden kimseyi sürüklemek istemem o yüzden artçıya hiç bir zaman sıcak bakmadım..

bir şey daha belirtiyim 250 lik motorunda az yakan bir motor değil cbf 250 de 250cc ler içinde kendi klassmanında ortalama yakan bir motordur yani 250 likler içinde daha az yakanlarda var.. konuyu geçersek bence içinde ukte kalmasın ne istiyorsan onu al hevesini al heves demek her zaman iyi şeylerin yanında eksi şeylerinde olması demekdir.. varsın fazla yaksın en azından bindim hevesimi aldım dersin..
benim gibi biri için yakıt olmassa olmaz öncelik çünkü istanbul gibi trafiğin hat safhada olduğu bir yerde yaşıyorum haliyle 1 litre benzinin bile benim için anlamı büyük 1 litreyi bile bir yıla vurursan ortaya büyük fark çıkar.. 1100 cc ye kadar her türden motorum oldu ve her kasada şu anda elimde geçici gt650 var ondan önce silverwing650 vardı şimdi elimdekini satıp tekrar 250cc lik güzel bir uzun yol chopperı yapıcam kendime.

fethiye güzel yer çok yerine motorla gezi yapdım ölüdeniz çalış günlükbaşı v.b orada zaten fazla bir trafik yok her yer açık o yüzden maddi imkanlarında iyiyse al istediğin motoru.. ama şahsi fikrim 600 lüğün üstünü geçmenin bir manası yok.. zaten 650 yi geçdiğin an hem bir üst dilim vergiden vergi vericen hemde aynı yolu aynı km yi belki aynı hızda ama daha fazla yakıt tüketerek gidiceksin.. ama 1 litre ama 0.5 litre.. bunlar böyle yazarken ufak gelir sürerken 1 yıla vurursan yada 1 yılda sürüdüğün km ye vurursan rakamın büyük mevlalara ulaşdığını görebilirsin..

bu kadar şey yazmamın sebebi motorunu araba gibi tam zamanlı her işe kullandığın için yoksa kapında araban olsa yada ufak bir 100-150 cc lik scooterın olsa..
diğer motoru güneş oldumu keyfin oldumu ayda yılda bir gidelimde bir şurda köfte yiyelim deyip çıkartıp bir tur atıp gelip sonra tekrar 2 ay yatıran tiplerden olsan sana 1100cc de tavsiye ederdim 1600cc lik motorda tavsiye ederdim..

doğrudur motor tek kişiliktir. :))))
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
er 6 n tip olarak hoşuma gitmemeye başladı. daha doğrusu gözüme bi değişik geliyor gibi
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Hornet sakin kullanırsanız şehir içi 6 Lt.yakar.(Sakin kullanabilirseniz tabii :) ).Patinaja geçmeyeceği iyi bir asvalt bulursanız 2.vites gazla tekere gelir,keyiflidir.Bakkala git gel içinde bir cup alırsanız tadından yenmez.:wiinkk:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Ben de Er6n tavsite ediyorum. Gücü kesinlikle hafife alınmayacak bir motor. Ben ABS'li versiyonunu daha yeni sattım. Kesinlikle çok özleyeceğim bir motor olacak. İnsanların papağan gibi "Kawasaki'nin servisi kötü!" demelerine anlam veremiyorum. Bu 10 sene önceden kalan bir imaj arkadaşlar. Kawasaki'nin yeni distribütörü ile servisi diğer markalarla aynıdır. Bugüne kadar kim Kawasaki'sine parça bulamamış? Ya da kim benzer parçalara diğer markalardan çok daha yüksek fiyat vermiş? Bugün Yamaha'nızı servise soktuğunuzda, ya da motoru yatırıp grenaj, gidon, sinyal, depo gibi ihtiyaçlarla servise gittiğinizde ucuza çıkabileceğinizi mi sanıyosunuz? Ya da Suzuki'nizle? Ben Burgman'ım için 40 gün serviste parça bekledim.

Allah aşkına şu dile dolanan basma kalıp fikirlerden kurtulup bi gözümüzü açalım. "İkinci eli iyi değil" kısmına da katılmıyorum. Ben motorumu daha ilan vermeden sattım. Mantıklı fiyat çekilmiş Er6 ilanları da en fazla iki üç ay kalıyor. "İkinci eli yok" lafından motorun son sahibi olacağınız fikrine kapılmayın yani. Ben Türkiye'de 8-10 tane bulunan Derbi GPR125 Nude motorumu bile birkaç ayda ederine sattım. Aynı şekilde bir arkadaşımın Malaguti Spider 500 motorunu da birkaç ayda sattık.

Er6 ile basmadığınız takdirde 4 litre yakarsınız. Ben GPR125'te o değeri göremedim. Ayrıca çok hafif ve güçlü bir motordur. Nice DL 650 V-Strom'a, CBF600'e de nal toplatırsınız. Gazı kapadığınız anda kadranda 220 görürsünüz. Şiddetle tavsiye ediyorum.

CB900F de inanılmaz bir motosiklet. Zamanında çok istedim ancak o yıllarda fiyatına gücüm yetmemişti. Şimdi olsa gözüm kapalı alırdım. Ama sizin kullanım amacınıza uygun değil gerçekten. Her ne alacaksanız hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst